اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 21-11-2008, 10:37 AM
osho6a1 osho6a1 غير متواجد حالياً
طالب جامعى ( كلية تجارة الاسكندرية )

osho6a1 is on a distinguished road
افتراضي هيافــة بنــات

انهاردا انا جايب موضوع .. مش لكل البنات يعنى
ده للبعض بس

شايف اليومين اللى فاتو توبيكات نازله على الولاد تريقه
قال الولاد هيفين قال طيب شوفي يستي هيافه البنات

عايزين تعرفوا البنات هايفه فى ايه انا هقولكم

لو الواد قالها كلمه حلوه تقعد طول الليل تفكر فيها وهوه والله والله مابيبقى قصده حاجه وياترى كان قصده ايه وهوه ممكن يكون قالها عايز منك كشكول المحاضرات برضه هتحورها طب هوه ليه اختارنى انا بالذات هيافه

لو حبت تخرج تجيب سندويتش فول وطعميه تقيس اللبس اللى فى الدولاب كله ده حلو ده وحش ايه رايكم اخرج بالصندل ولا السابوه هيافه

لو كانت لابسه طقم وواحد من خمسين قال عليه وحش ومش لايق فيكى وباقى الخمسين قالوا حلو تقلعه ومتلبسوش تانى هيافه

ممكن يبقى خطيبها مبهدلها او جوزها وعامل فيها البدع ويدخل عليها بشويه ورد تصالحه على طول هيافه

لما تتخانق مع جوزها والخناقه تحمى شويه تقعد تقول لما اشعللها اكتر وتبقى زى الزنانه طلقنى طلقنى ولو طلقها تهمد وتقعد تعيط هيافه

البنت بتعرف الواد اللى قدامها من جزمته ولو شيك ومتلمعه يبقى واد شيك وستايل وفى احنا عندنا البنات مقوله شهيره الواد جزمه سورى يعنى

اغلب البنات بتحب الواد الداير العراف بنات بعدد شعر راسه ولما تتخطبله بتبقى عليزاه ليها لوحدها هوه اللى فيه داء يبطله

البنت لو خطيبها مسك ايدها تقول عليه قليل الادب ولو فضل مخترم طول فتره الخطوبه تقول عليه لخمه

ولو ليها واحده صحبتها تقعد تحكيله عليها لو مهتمش تقوله انت كده دايما مش بتهمتم باصحابى ولو اهتم تقول انت مهتم بيها كده ليه هيافه

النصر لنا يارجااال

وتحياتى للجميع

انا مجهز نفسي لاي شتيمة ومعايا :abdoog8:

العلامات المرجعية