اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-11-2008, 06:44 AM
الصورة الرمزية توفيق رفعت عجيز
توفيق رفعت عجيز توفيق رفعت عجيز غير متواجد حالياً
مشرف معلمى مصر

توفيق رفعت عجيز will become famous soon enough
افتراضي يا ريت حملة لنصرة مظاليم التربية والتعليم

يا ريت حملة لنصرة مظاليم التربية والتعليم وتكون من اعضاء المنتدي
وياريت الاعضاء والقائمين علي المنتدي يساهموا فيها عموما مش هطول عليكم الموضوع بخصوص تجاهل المسئولين وعلي رأسهم سيادة الوزير حفظة الله لمطالب الفنيين والاداريين بالمدارس والادرات التعليمية بخصوص الكادر في الحقيقة انا واحد من هؤلاء الذين يعملون بمدرسة اعدادية وظيفتي امين معمل والله الموضوع يا جماعة مش موضوع فلوس ولا حاجة الموضوع موضوع نفسي بالنسبة لي ازاي انا بحضر من بداية الطابور وامشي مع الطلاب زي زي المدرس والكادر لايشملني طيب انا امين معمل وهناك اخصائي تكنولوجيا يحصل علي الكادر والله الفارق في كمية العمل مش كبير ولا ظاهر ممكن يكون عمله اقل مني بس هي ارزاق بصراحة الوزير والمسئولين جعلونا مثلنا مثل العمال في المدرسة وانا لا اقصد اهانة لاحد والله عموما احنا مش عاوزين يكون هناك تفرقة عنصرية في التربية والتعليم زي زمان الموضوع كبير وطبعا المظلوم في الموضوع هما ايلي بيشتغلوا في المدارس عارفين
ليه عشان موظفي الادارات والمديريات بيحصلو علي بدلاات وحوافز وفائض ميزانية محدش في المدارس يعرف عنها حاجة واحنا مش بنقول نتساوي مع المدرسين يعني حتي ولو اعطونا الخمسين في المية الحافز وبعدين انا لي تعليق علي ان المنتدي عاوز يعمل حملة ضد ال*** دورا الاول علي سلوكيات الطلابه وبعدين حاسبوا المدرسين الغلابة عذرا للاطاله

العلامات المرجعية