اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 19-09-2012, 01:38 AM
yoyolove18 yoyolove18 غير متواجد حالياً
عضو جديد

yoyolove18 is on a distinguished road
Impp . الفرصة الأخيرة بعد دقائق.. فتح باب التحويل إلى كليات التمريض والتربية النوعية والري

يبدأ مكتب تنسيق القبول بالجامعات، بعد قليل، فتح باب التحويل إلى كليات التمريض والتربية النوعية، شعبتى الفنون والموسيقى، ونوعية عين شمس، فى كل التخصصات من "اقتصاد منزلى وتكنولوجيا تعليم والفنون والموسيقى"، وكليات التربية الرياضية وكلية الصيدلة بجامعة حلوان.

وتستمر الفرصة الأخيرة لمدة 48 ساعة فقط، عبر الموقع الإلكتروني للتنسيق، التابع لوزارة التعليم العالي.

وقال أحمد عبدالعزيز رئيس قطاع التعليم فى وزارة التعليم العالى، إنه سيتم فتح باب التحويلات لحملة الدبلومات الفنية، نهاية الأسبوع الجاري.
قديم 19-09-2012, 01:41 AM
No.CommenT No.CommenT غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

No.CommenT is on a distinguished road

ممكن من حضرتك استفسار
ممكن بعد اذنك ترد على بسرعة بس علشان حرام هضيع كدة لحد دلوقتى مش قدمت حاجة خالص وى شكل السنة هتضيع على الفاضى وى مش حلق حاجة خلاص عوز اعرف
انا عمل تحويل لى كلية سياحة وفنادق بعين حلون هى واخدة من 60 فى المية وى انا جايب 77.5 ومع ذلك نتيجة التنسيق زى ماهى مش اتغيرت جالى خدمة اجتماعية وى انا كونت محول لى سياحة وفنادق اية النظام فى اية فى حاجة غلط كدة ولا اية علشان اعرف اعمل اية ارجووو الرد بسرعة

قديم 19-09-2012, 01:47 AM
عضو جديد

الصراحة انا عن نفسى مش عارفة بس سمعت ان فى تحويلات فيها غلطات بس انا تحويلى الصبح اتقبل ممكن تروح تعمل تحويل ورقى
قديم 19-09-2012, 01:50 AM
عضو مجتهد

اوكى ميرسى ليكى انا مش عارف ازى دة انا جايب 77.5 وى هى من 60 فى المية وى روحت علشان اعمل اختبار قدرات قالى لزمن بطاقة الترشيح
قديم 19-09-2012, 01:50 AM
general1 general1 غير متواجد حالياً
عضو جديد

general1 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة no.comment مشاهدة المشاركة
ممكن من حضرتك استفسار
ممكن بعد اذنك ترد على بسرعة بس علشان حرام هضيع كدة لحد دلوقتى مش قدمت حاجة خالص وى شكل السنة هتضيع على الفاضى وى مش حلق حاجة خلاص عوز اعرف
انا عمل تحويل لى كلية سياحة وفنادق بعين حلون هى واخدة من 60 فى المية وى انا جايب 77.5 ومع ذلك نتيجة التنسيق زى ماهى مش اتغيرت جالى خدمة اجتماعية وى انا كونت محول لى سياحة وفنادق اية النظام فى اية فى حاجة غلط كدة ولا اية علشان اعرف اعمل اية ارجووو الرد بسرعة

المفروض سياحة و فنادق ليها اختبار قدرات ممكن تكون مقبلتش عشان انت محضرتش اختبار القدرات
قديم 19-09-2012, 01:52 AM
عضو مجتهد

دة انا والله بحول سياحة وفنادق وى مش عوز والله وى عوزهاا بس عوز اخلص من التعليم الواحد زهق وى محتار بين معهد فنى صناعى وى بعدين على هندسة وى بين سياحة وى فى الاخر مش تيجى وى تفضل النتيجة زى الاول هل هيبقاا فى حل ولا اية هتفضل خدمة اجتماعية
قديم 19-09-2012, 01:54 AM
عضو مجتهد

دة كلواا قالى لو حتى مش عملت اختبار القدرات وى جالك بطاقة الترشيح سياحة وفنادق عادى هتدخل مش فاهم حاجة فى ام السنة الزفت دى
قديم 19-09-2012, 01:58 AM
عضو جديد

لا ليها اختبارات بس تقريبا هما نوعين حاجة باختبارات وحاجة لا
قديم 19-09-2012, 02:57 AM
merocat merocat غير متواجد حالياً
عضو جديد

merocat is on a distinguished road

اقتباس:
يبدأ مكتب تنسيق القبول بالجامعات، بعد قليل، فتح باب التحويل إلى كليات التمريض والتربية النوعية، شعبتى الفنون والموسيقى، ونوعية عين شمس، فى كل التخصصات من "اقتصاد منزلى وتكنولوجيا تعليم والفنون والموسيقى"، وكليات التربية الرياضية وكلية الصيدلة بجامعة حلوان.

وتستمر الفرصة الأخيرة لمدة 48 ساعة فقط، عبر الموقع الإلكتروني للتنسيق، التابع لوزارة التعليم العالي.

وقال أحمد عبدالعزيز رئيس قطاع التعليم فى وزارة التعليم العالى، إنه سيتم فتح باب التحويلات لحملة الدبلومات الفنية، نهاية الأسبوع الجاري.
التحويل دا لتقليل االاغتراب ولا ايه ممكن توضيح اكتر

وشكرااااااااااااااااا

العلامات المرجعية