اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 26-03-2012, 08:24 PM
الصورة الرمزية مسلمة11
مسلمة11 مسلمة11 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

مسلمة11 is on a distinguished road
Fdf يعنى ايه مصر

بسم الله الرحمن الرحيم

يعنى ايه مصر
مصر مش كلمه بنقولها ومش عاطفه تاخذنا عندما نسمع اسمها ولا هى ام لاحد
مصر يعنى العروبه ..........مصر يعنى ام الدنيا ...........مصر يعنى اى العرب..........مصر يعنى الحضاره ......مصر يعنى الاهرامات .......مصر يعنى حاجات كتير اوووووى.........مش ممكن نكتبها علشان لو كتبنها مش هنلاقى ورق يكفى الكلام عن مصر .
مصر يعنى امى وام الدنيا......مصر يعنى ايام الحلوه والمره......مصر يعنى الدراسه والجامعه وايام الدراسه فى السقم ..........مصر يعنى الاصحاب صادق ومحمد واسلام وعمرو ......مصر يعنى يعنى ايام الصوم والفطار فى البيت وسط العيا مع عمى وعمتى واخواتى ووالدى ووالدتى ...........مصر يعنى الرحلات فى اسكندريا والاسماعليه ومرسى مطروح مع اصحابى والصحبه ...........مصر يعنى الصيف مع العيله والجيران وبنات الجيران فى راس البر واسكندريا ...........مصر يعنى الاهرمات وابوا الهوم والاقصر واسوان ...........مصر يعنى الشتا وانا بجرى تحت المطر مع اصحابى ........مصر يعنى البحر فى راس البر ومع اواخواتى وجيرانى ......مصر يعنى ماتشات المنتخب والزمالك الى ديمائم حرق دمى من الاهلويه الديما بيغلسوى عليا وطبعا مش هتصدقوا علتيى كلهم اهلويه وانا الوحيد الزملكاوى يعنى يوم المتش نار فى البيت.........مصر يعنى لعب الفيفا مع اخواتى ........مصريعنى الموصلات والمرمطه فيها احنا وصحابنا ..........مصر يعنى الجيران والا البلد...........مصر يعنى حبى الاول والاخير ...........مصر يعنى لما نسافر شهرين بعيد عنها نرجع واحنا عرفين قيمتها ..........مصر يعنى ايام الثانويه واساتذة المدرسه مدرسه الدمايره الثانويه يعنى الاستاذ حمدى وايمن وسالم وخالد و احمد ووسيم ........مصر يعنى ايام حلوه كتير مش هنقدر نكتبها ولا نقولها ......
فى الاخر مصر يعنى حاجات كتير انا قولتها وحاجات كتير انا ماقولتهاش
من الاخر مصر حنوووووووون وحنااااااااان من يعنى ام الدنيا
وزى منا قولت انتى باه يعنى ايه مصر بنسبه ليكم
سلامى ختامى

العلامات المرجعية