اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > المنتدى التخصصى للمعلمين > منتدى الفنى والإدارى والأخصــــــائى > منتدى الفنيين والإداريين

قديم 09-03-2012, 06:02 PM
demotax demotax غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

demotax is on a distinguished road
Opp من فضلكم ارجو الافادة والتوضيح .........

برجاء مساعدتى فأنا فى ورطة ومطلوب الرد بسرعة بعد إذن حضرتكم انا معلم متعاقد جديد دراسات 1/9/2011وكان جوابى اساسى على المدرسة اللى انا موجودة فيها ولى زميلة اخرى معى لكن جوابها طلع من التوجية اساسى فى المدرسة اللى انا فيها ولكن انتداب الى مدرسة اخرى وفجاة وبعد مرور 6اشهر على العقد وباجراء تعسفى تم تحويل جوابى الى انتداب وزميلتى الى اساسى ودة طبعا شغل التوجية وعندما اعترضت هددنى الموجة بفسخ عقدى لو لم انفذ امر الانتداب بدل من زميلتى بحجة انها اقدم منى فى التخرج رغم اننا عقد واحد وانا استلمت قبلها فى المدرسة ومطلوب منى الموافقة او فسخ عقدى افيدونى اشتكى ولا اعمل ايه واشتكى فين بالضبط. :
انا صاحبة المشكلة السابقة وبالفعل نفذت امر الانتداب من يوم الاربعاء السابق وفوجئت يوم الخميس ان مدير المدرسة قام بارسال مزكرة للتوجية ان المدرسة ليس فيها عجز وتحتاج الى مدرسة واحدة فقط وطبعا ده بعد ان نفذت الانتداب واصبحت الاخت الاخرى اساسيه عايزين يشيلونى من المدرسة خالص حتى لا يزاحمها احد فى المكان لو فيه تعيين لان احنا الاتنين معنا تربوى وبالتالى لوفيه تعيين الاساسى هو اللى يستمر بالمدرسة والانتداب يطلع بره طيب اعمل اية دلوقتى بعد ان كنت اساسية فى المدرسة بالواسطة اصبحت انتداب والمدير قريب الزميلة عايز يشلنى من طريقها خالص افيدون اعمل ايه انا تايها

العلامات المرجعية