اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

قديم 23-02-2012, 09:20 PM
الصورة الرمزية رهوفه
رهوفه رهوفه غير متواجد حالياً
عضو نشيط

رهوفه is on a distinguished road
Impp هو فى حد عايز عزووووووومة يا رجالة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

االسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
أشعر بالخجل من وجود الكثير من العناصر التى تعانى من سلبية مفرطة فى صفوف معلمى ادارة كفر الزيات تعيييين 1/3وبلاش نقول الظروف والجوابات لاننا كلنا عندنا ظروف وربنا العالم يعنى المعلمين اللى روحوا اليوم أقسم بالله ممكن تكون ظروفهم اصعب بكتييير من الناس اللى قاعدة فى البيت مرتاحة ومستنية اللى يتعب ويجيبلها حقها حرام عليكو احنا حقوقنا بتضيع ياريت كفاينا سلبية بقى بجد كدا كتييير ومن اليوم كل واحد فينا هيتكلم عن نفسه وبس وهيكون تقديم طلبات ضم المدة السابقة طلبات فردية (ضرورة حضور كل معلم لتقدم طلبه)علشان كل واحد يسعى بنفسه للضم , ربنا بيقول تعاونوا انتم فين ليه نايمين انتم شايفين ان لسه فى وقت يضيع فى الكسل والتكاسل والنوم
عارفين انا وانا فى الاعتصام اليوم كونت مخنوقة جدا وقولت حسبنا الله ونعم الوكيل فى كل متخاذل كسول اشتركوا معانا واتركوا الابواب دى حقوقنا ومافيش حد غيرنا ممكن يجبها لنا ,لكل مجتهد نصيب

التجمع يوم السبت القادم باذن رب العالمين أمام مديرية التربية والتعليم الساعة 11,5 وممكن يكون منا كتير عنه اجازة ففرصة نتعاون وربنا يجعل تعبنا بفائدة
وكل الشكر للمجموعة المتعاونة والنماذج المشرفة اللى اتشرفت بالتعرف عليها والتى تقود المسيرة لتحقيق أهدافناوربنا معانا وكل الخير للجميع باذن الله
.

العلامات المرجعية