اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-10-2011, 05:15 PM
الصورة الرمزية biba200577
biba200577 biba200577 غير متواجد حالياً
عضو متواصل

biba200577 is on a distinguished road
Red face ياريت تفيدونى

السلام عليكم
عاوزة أعرف من حضراتكم هل يحق لى أن أتحول من أخصائى تطوير مساعد (عقد مميز) إلى معلم مساعد حاسب ألى حيث أننى حاصلة على بكالوريوس تربية نوعية -معلم حاسب ولو أمكن إيه هى الخطوات لأنى بصراحة بحب التدريس جدا ونفسى أعمل الشىء اللى بحبه أرجو الافادة وجزاكم الله كل خير
قديم 06-10-2011, 10:14 PM
medo10000 medo10000 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

medo10000 is on a distinguished road

انا تعيين 20/3/2011 وحولت احول الموجهه مش راضيا تسيبنى خالص مع ان فى قرار نزل لتغيير المسمى الوظيفى بس هى بتقولى انا عندى عجز وكمان دلوقتى لازم استلم عهدة معملين وانا اساسا فى معمل منهم مش بدخله لانه فى مبنى تانى غير المعمل اللى مشغله ومش عارف اعمل ايه ولما كنت عقد مميز الموجه العام للحاسب الالى وافق بس المدام اللى معها العقود فى المديرية مرضيتش وكانت عايزة تنزلنى ادارة بعيده لو عايز احول
قديم 07-10-2011, 12:17 PM
الصورة الرمزية biba200577
biba200577 biba200577 غير متواجد حالياً
عضو متواصل

biba200577 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo10000 مشاهدة المشاركة
انا تعيين 20/3/2011 وحولت احول الموجهه مش راضيا تسيبنى خالص مع ان فى قرار نزل لتغيير المسمى الوظيفى بس هى بتقولى انا عندى عجز وكمان دلوقتى لازم استلم عهدة معملين وانا اساسا فى معمل منهم مش بدخله لانه فى مبنى تانى غير المعمل اللى مشغله ومش عارف اعمل ايه ولما كنت عقد مميز الموجه العام للحاسب الالى وافق بس المدام اللى معها العقود فى المديرية مرضيتش وكانت عايزة تنزلنى ادارة بعيده لو عايز احول
شكرا على رد حضرتك بس دى فعلا مشكلة التطوير مش عاوز يسيب الناس اللى معاه خصوصا انهم مؤهلات عليا دلوقتى بالرغم ان فيه مدارس كتير اللى بيمسك مناهل المعرفة فيها بيكون أخصائى وسائل أو أى إدارى وبياخد الحوافز عادى أنا والله مش بققل من قدر الناس دى بس فعلا أنا مش لاقية نفسى فى التطوير ده خالص . أنا هحاول أغير تخصصى وربنا يسهل والله المستعان

العلامات المرجعية