اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإداري > أرشيف المنتدى

أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 10-04-2009, 05:13 PM
الصورة الرمزية السيد درويش
السيد درويش السيد درويش غير متواجد حالياً
عضو متواصل

السيد درويش is an unknown quantity at this point
افتراضي حالة 12 طالباً بطنطا للنيابة بعد مشاجرة بينهم بالأسلحة البيضاء داخل فناء المدرسة

إحالة 12 طالباً بطنطا للنيابة بعد مشاجرة بينهم بالأسلحة البيضاء داخل فناء المدرسة 10/04/2009
الغربية ــ محمد أبوالدهب:

بدأت النيابة العامة بالغربية التحقيق مع 12 طالباً بإحدي مدارس مدينة طنطا الثانوية بعد اندلاع مشاجرة بين الطلاب استخدموا فيها الأسلحة البيضاء، وكان الرائد «أحمد العايدي» ــ رئيس مباحث قسم ثان طنطا ــ قد تلقي بلاغاً من مدير مدرسة الثانوية الميكانيكية بطنطا بنشوب مشاجرة بين 12 طالباً داخل فناء المدرسة استخدموا فيها الأسلحة البيضاء، انتقلت قوة من شرطة ثان طنطا إلي المدرسة
وألقت القبض علي الطلاب وهم: «أحمد .ط» و«مصطفي .ع» و«عمرو .ف» و«أحمد .ب» و«إبراهيم .خ» و«عبدالرحيم .م» و«أسامة .م» و«أحمد .ع» و«مصطفي .ع» و«عبدالشافي .أ» و«محمد .م» تحرر محضر بالواقعة رقم 8469 جنح ثان طنطا وأحيل الطلاب إلي النيابة العامة بالغربية.

وقد ألقت مباحث ثان طنطا القبض علي طالبين آخرين وهما «محمد .ع» و«أيمن .م» قاما باقتحام المدرسة النسيجية الصناعية بطنطا للاعتداء علي طلاب آخرين بالمدرسة علي خلفية مشاجرة قديمة بين الطرفين.

وفي سياق متصل قرر وكيل المنطقة الأزهرية بالغربية نقل «حسن شوشة» ــ المدرس بمعهد سملة الأزهري بمركز قطور بالغربية ــ إلي معهد سجين الكوم بنفس المركز بعد الاعتداء بالضرب علي الطالب «عبدالوهاب إبراهيم» ولطمه علي وجهه وإصابته بخدوش وكدمات وهو ما تم تحريره في المحضر رقم 40 أحوال قطور.
قديم 14-04-2009, 04:59 AM
الصورة الرمزية نعمة 2009
نعمة 2009 نعمة 2009 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

نعمة 2009 is on a distinguished road

لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم
قديم 14-04-2009, 05:07 AM
FoX™ FoX™ غير متواجد حالياً
طالب بالصف الثالث الاعدادى

FoX™ is on a distinguished road

انا فى مدرسة حسنى مبارك الاعدادية بنين فى واحد مات عندنا اصلا !! واحد مسلم ضرب واحد مسيحى بالقطر فى قلبه وواحد قطع حتة من ودن واحد يلا اخرة اللى يلعب بالسلاح اصل العيال بتوع الميكانيكا والكهربية والصنايع بيبقوا صايعين اوى ( زيى كده ^__^ )

آخر تعديل بواسطة FoX™ ، 14-04-2009 الساعة 07:51 AM
قديم 27-08-2009, 08:01 PM
kemoalasaL kemoalasaL غير متواجد حالياً
عضو جديد

kemoalasaL is on a distinguished road
افتراضي طالب بمدرسه الميكانيكيه بطنطا

على فكره انا طالب بمدرسه الميكانيكيه بطنطا والاسماء اللى مكتوبه غلط وعلى فكره مش كل طلاب الصنايع صايعين كل واحد حسب التربيه
قديم 28-08-2009, 07:08 PM
الصورة الرمزية BaNZeR
BaNZeR BaNZeR غير متواجد حالياً
نجـــم العطــاء

BaNZeR is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoalasal مشاهدة المشاركة
على فكره انا طالب بمدرسه الميكانيكيه بطنطا والاسماء اللى مكتوبه غلط وعلى فكره مش كل طلاب الصنايع صايعين كل واحد حسب التربيه
أخي الكريم
هذا الخبر موجود من شهر 4
فإذا كان هناك حدثاً جديداً فإن هناك حتماً خبراً جديداً
وإن كنت تقصد هذا الحدث بهذا التاريخ فهل تعني أن النيابة تزور في الاسماء ؟
قديم 10-02-2010, 04:45 AM
زائر غير مسجل
ضيف

Neww1qw1 ملك الرومانسيه

انا من مدرسه النسيجيه بطنطا وعايز اعرف كل مصرى ان طنطا كلها رجاله واظن كون ان طالب يستخدم اسلحه بيضه طبعا غلط ولكنها عاده سيئه فى معظم انحاء الجمهوريه ولكن بفضل من الله على مدار الخمس سنوات بمدرسه النسيجيه من 2005 الى 2010 كنت انا امين اتحاد الطلاب للمدرسه ول يشتكى منها بشر بل رفعت شعار الحب والاخلاص سواء فى الشعر المسرح الاتحاده والتعليم ففى كل سنه من هذه السنسين على الاقل 200 طالب فى كليه الهندسه وكل هذا بفضل مدرسي الخدمه الاجتماعيه فريق اتحاد الطلاب بقياده عبدالله ملك الرومانسي شكرا ليك
قديم 18-05-2010, 12:43 AM
زائر غير مسجل
ضيف

Opp البرنسيسه حنين

يجماعه مش اى حد بيكون فى مدرسه صنايع يبقى كدا صايعين لاء بالعكس النسجيه مستقبلها حلو جدا ولو فكرنا فيها هنلاقيها والله مستبقلها كويس هيا خمس سنين اه لاكن احسن من على مبارك او التجاره او الميكانيكيه بالعكس هيا مدرسه كويسه ومش عشان فيها ناس وحشين تبقى المدرسه وحشه لاء على قد مافيها وحشين على اد مافيها ناس كويسين ومحترمين انا مش بقول كا عشن انا فيها لا والله انا اه فى تانيه بس بحبها وشيفه ان مستقبلها حلو يعنى تلات سنين وسنتين معد فنفس المدرسه ومنها على الكليه انشاء الله وانا مش مع الى بيقول ان كل الى فى الصنايع وحشين وصايعين لاء طبعا مش كلهم شكرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررا البرنسيسه حنين
قديم 25-05-2010, 09:34 PM
الصورة الرمزية روووووز
روووووز روووووز غير متواجد حالياً
عضو متألق

روووووز is on a distinguished road

شوفوا الاجرام وصل لفين

كل واحد ماسك سلاح مفكر نفسه راجل

قديم 27-05-2010, 03:26 PM
زائر غير مسجل
ضيف

Icon16

انا طلب فى المدرسة السلحة مطوة + خنجر