اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 03-12-2007, 01:50 PM
الصورة الرمزية TEMO_KHALED
TEMO_KHALED TEMO_KHALED غير متواجد حالياً
عضو قدوة

TEMO_KHALED is on a distinguished road
Icon Music شكرا

بسم الله الرحمن الرحيم:
_شكرا لكل الأساتذة الي ساعدوني . شكرا للاستاذ(محمد عياد_بهاء هاشم_ضياء الدين سعيد_HHIBAH_صوت الحق_هندام_وباقي الاساتذة الكرام) شكرا لأكثر واحد كان خانقني في المنتدىMOHAMMED ELSADAT.......طبعا مش بهزر ...أو يمكن أكون بهزر.
شكرا لكل الناس الحلوة الي في المنتدى(أسماء سيف_كركركوكو_واحد من الناس_بنت العقيدة_عبقرينو مان_THE SAD ANGLE_الموت الأخير_احمدASSA _أحمد الجمل_SLGADO_وأحمد رضا و فارس النت و شكرا لكل واحد على المنتدى وكل الناس الي ساعدوني)

شكرا لمنتدى الثانوية العامة

و أنا فتحت الموضوع دة عشان أقول اني نوعا ما مش هاقدر أفتح المنتدى تاني الا ساعة الامتحانات ان شاء الله عشان دلوقتي لازم أبعد تماما عن الكمبيوتر لأن مش فاضل حاجة خلاص . ودة مش معناة ان المنتدى بيضيع وقتي لا والله المنتدى دة فعلا أفادني كتيييييييييير ولكن بابا و ماما عايزيني أذاكر عالمكتب بس من غير النت .
بس ان شاء الله اذا تعذر علي اي سؤال مش هلاقي أحسن و لا أروع من منتدى الثانوية العامة وسط عائلتي الكبيرة. وأنا ان شاء الله هخصص لنفسي وقت كل أسبوع عشان أعد معكم واستفيد منكم...وفعلا بجد الموضوع دة صعب عليا لأني فعلا بعتبركم أهلي و نفسي أعد معاكم على طول. و يا ريت الدعاء لي ولكل المسلمين والمسلمات.

و لبا طلب صغير ياريت أول مافتح المنتدى ألاقي أخولتي وأهلي لسة فاكريني . و ياريت نذاكر ونجتهد عشان لما نتجمع كلنا نتجمع ناجحين ان شاء الله . و ياريت أي حد زعلان مني يسامحني و ينسى. و ياريت ياسادات تنسى رخامتي و طلباتي الكتير . و ياريت يا مي متكونيش زعلتي من التعليق بتاعي.
زان شاء الله هاتبع كل النصائح الي اديتوهاني::D
شكرا جدا من أختكم المخلصة كيم أحمد

آخر تعديل بواسطة TEMO_KHALED ، 03-12-2007 الساعة 01:57 PM

العلامات المرجعية