اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 03-09-2008, 03:12 AM
الصورة الرمزية expert
expert expert غير متواجد حالياً
مدرس اللغة الانجليزية

expert is on a distinguished road
Icon113 نظام جاملنى وانا اجاملك

جرب فى يوم تكون زائر وتجرد من اى ميول او اتجاهات واعتبر نفسك انسان عادى بعيد عن اى تخصص او مجال وحاول تقرا التعليقات تجد ما يهلكك من الضحك وكم غير عادى من الاستفزاز ...

محتاجين وقفة بجد مع انفسنا ( استثنى عدد لا يتجاوز اصابع اليد الواحدة) ....تلاقى موضوع ربما اقل من المتوسط وتلاقى اخينا بيقوله مش عارف اقولك ايه ولا ايه وكان صاحب الموضوع عمل معجزة.... وتلاقى واحد ينتقد التانى يروح يدور على حاجة ينتقد هو كمان عليها ....وتلاقى واحد يجامل شخص فى موضوعه علشان يروح هو كمان يجامله وحتى لو مش مقتنع باللى بيقوله المهم ان يتكلم وخلاص... ويثبت وجوده فى حين انه لم يقرا الاية الكريمة الموجود اعلى الرد اللى ها يكتبه ..." ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد " ...جرب تتصفح وتقرا الموضوعات بمنتهى الحيادية والتجرد تجد منتهى النفاق والرياء ....فيه ايه يا اخوانا اعرفوا ان الله مطلع علينا بلاش نكتب الا اللى احنا مقتنعين بيه ...ولا تخاف فى الحق لومة لائم واما ان تصمت ومتقوليش بنشجع هل التشجيع يجبرنا على النفاق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخر تعديل بواسطة expert ، 03-09-2008 الساعة 03:34 AM
قديم 03-09-2008, 04:13 AM
الصورة الرمزية بدر السعدنى
بدر السعدنى بدر السعدنى غير متواجد حالياً
مدرس اللغة الإنجليزية

بدر السعدنى is on a distinguished road

اخى العزيز
ماذا تقترح ان نسد الابواب امام اى عمل مرفوع وننتقد هذا وذاك . اعتقد ان الكمال لله وحده فليس هناك عمل كامل ولكن تتفاوت نسبة الا لمام بالعمل ككل واعتقد ان لغة الزملاء لغة ولهجة سليمة فى احتضان الاعمال المطروحة ....... والاطراء لا يفسد او يصلح من العمل لان صاحبه على يقين انه ينتج الافضل.
قديم 03-09-2008, 04:14 AM
الصورة الرمزية بدر السعدنى
بدر السعدنى بدر السعدنى غير متواجد حالياً
مدرس اللغة الإنجليزية

بدر السعدنى is on a distinguished road

اخى العزيز
ماذا تقترح ؟ ان نسد الابواب امام اى عمل مرفوع وننتقد هذا وذاك . اعتقد ان الكمال لله وحده فليس هناك عمل كامل ولكن تتفاوت نسبة الا لمام بالعمل ككل واعتقد ان لغة الزملاء لغة ولهجة سليمة فى احتضان الاعمال المطروحة ....... والاطراء لا يفسد او يصلح من العمل لان صاحبه على يقين انه ينتج الافضل.
قديم 03-09-2008, 06:32 AM
الصورة الرمزية استاذ بدوى الدجوى
استاذ بدوى الدجوى استاذ بدوى الدجوى غير متواجد حالياً
نجم العطاء

استاذ بدوى الدجوى is on a distinguished road

ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
عايز ايه يا راجل انت ؟
ما انا والحمد لله قايمين معايا بالواجب
بلاش حد ينقد ...... اصلهم بينقدوا غلط كمان

شغل رائع لم ترى عينى مثله
لكن اين الملفات ؟
قديم 06-09-2008, 01:43 AM
مستر خالد غباشى مستر خالد غباشى غير متواجد حالياً
مشرف عام لأقسام الأزهر الشريف

مستر خالد غباشى is a jewel in the rough

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expert مشاهدة المشاركة
جرب فى يوم تكون زائر وتجرد من اى ميول او اتجاهات واعتبر نفسك انسان عادى بعيد عن اى تخصص او مجال وحاول تقرا التعليقات تجد ما يهلكك من الضحك وكم غير عادى من الاستفزاز ...

محتاجين وقفة بجد مع انفسنا ( استثنى عدد لا يتجاوز اصابع اليد الواحدة) ....تلاقى موضوع ربما اقل من المتوسط وتلاقى اخينا بيقوله مش عارف اقولك ايه ولا ايه وكان صاحب الموضوع عمل معجزة.... وتلاقى واحد ينتقد التانى يروح يدور على حاجة ينتقد هو كمان عليها ....وتلاقى واحد يجامل شخص فى موضوعه علشان يروح هو كمان يجامله وحتى لو مش مقتنع باللى بيقوله المهم ان يتكلم وخلاص... ويثبت وجوده فى حين انه لم يقرا الاية الكريمة الموجود اعلى الرد اللى ها يكتبه ..." ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد " ...جرب تتصفح وتقرا الموضوعات بمنتهى الحيادية والتجرد تجد منتهى النفاق والرياء ....فيه ايه يا اخوانا اعرفوا ان الله مطلع علينا بلاش نكتب الا اللى احنا مقتنعين بيه ...ولا تخاف فى الحق لومة لائم واما ان تصمت ومتقوليش بنشجع هل التشجيع يجبرنا على النفاق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعنى نعمل زى اية نبيل يامستر.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قديم 06-09-2008, 01:57 PM
الصورة الرمزية مستر محمد الشاذلي
مستر محمد الشاذلي مستر محمد الشاذلي غير متواجد حالياً
مــٌــعلــم

مستر محمد الشاذلي is on a distinguished road
افتراضي عجبي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر خالد غباشى مشاهدة المشاركة
يعنى نعمل زى اية نبيل يامستر.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

و الله الواحد معدش فاهم اي حاجه
قديم 06-09-2008, 05:12 PM
الصورة الرمزية expert
مدرس اللغة الانجليزية

افتراضي ردا على الاخوة الافاضل........

عارف ان كلامى ومش كلامى بس وانما كلمة الحق ستكون علقم فى حلق من اعتادوا على النفاق وانا قولت فى كلامى من الاول ان من ينتقد شخص يذهب ليجد ما ينتقده عليه فهى نفوس مريضة او فى قلوبهم مرض وواضح كمان ان التاثير وضح سريعا على بعض الاشخاص الذين انكشفوا امام انفسهم باصبحوا لا يعلمون ما يقولون ...... انا لا املك ان امنع احد من الرد على موضوعاتى وبالتالى لا احاسب على اى رد اللى تحاسبنى عليه كلامى انا يا مستر غباشى... واتقدم بالشكر لسيادتك لان كلامى اثر فى حضرتك واصبحت لاتعرف ماذا تفعل فليس عندك مانع ان تعمل مثل اى حد .... واقول للجميع كلمة حق انى من المستحيل ان انادى بشئ واشجع ما هو ضده .... دائما الكلام يوثر جدا فى ذوى النواقص وفى من يقومون بدور الحاشية ليس لهم اى دور فهم كالهباء بل اضل سبيلا واما من هم على حق فيعلمون انه الحق ....

وفقكم الله

انا اغلقت الموضوع ده ولا مزيد من الردود....

آخر تعديل بواسطة expert ، 06-09-2008 الساعة 07:06 PM سبب آخر: ردا على الاخوة الافاضل...........
قديم 06-09-2008, 06:55 PM
مستر خالد غباشى مستر خالد غباشى غير متواجد حالياً
مشرف عام لأقسام الأزهر الشريف

مستر خالد غباشى is a jewel in the rough

شكرا يامستروائل ..........................اما انا يابنى لست من تقول عنهم.لا انا غندى نواقص ولا انا من الحاشية وعيب ان تتكلم بالشكل دة يامستر فانالم انادى بشئ واشجع ما هو ضده ....
دور فهم كالهباء بل اضل سبيلا واما من هم على حق فيعلمون انه الحق
انا لست كذالك فلست انا هباء يامستر وائل انا ادرس اللغة قبل ان تولد انت................
اما اصحاب النواقص التى تتكلم عنهمهم مايفعلون.......................................... .........
وعيب غليك ان تنتهج هذ الاسلوب لان كل ماقلتة انا( يعنى نعمل زى اية نبيل يامستر.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) ولا اعتقد ان دة فى اهانة لك الا اذا جاء الكلام على الجرح وعموما شكر لك وتقبل تحياتى .....وكل عام وانتم بخير يامستر
قديم 08-09-2008, 03:07 AM
الصورة الرمزية expert
مدرس اللغة الانجليزية

افتراضي الرجوع للحق فضيلة

اقتباس:
شكرا يامستروائل ..........................اما انا يابنى لست من تقول عنهم.لا انا غندى نواقص ولا انا من الحاشية وعيب ان تتكلم بالشكل دة يامستر فانالم انادى بشئ واشجع ما هو ضده ....
انا لست كذالك فلست انا هباء يامستر وائل انا ادرس اللغة قبل ان تولد انت................
اما اصحاب النواقص التى تتكلم عنهمهم مايفعلون.......................................... .........
وعيب غليك ان تنتهج هذ الاسلوب لان كل ماقلتة انا( يعنى نعمل زى اية نبيل يامستر.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) ولا اعتقد ان دة فى اهانة لك الا اذا جاء الكلام على الجرح وعموما شكر لك وتقبل تحياتى .....وكل عام وانتم بخير يامستر
اتقدم بكل ما فى جميع اللغات من كلمات تعبر عن اعتذارى واسفى لاستاذى الكبير خالد غباشى...فانا لم اتشرف بمعرفته وليس من عادتى مثل هذا الاسلوب ابدا ولكن اعذرنى يا استاذ خالد فكنت فى حالة عصبية غير عادية والله لو حاولت اكتب الكلام اللى انا قولته مليون مرة عمرى معرف اكتبه تانى انما هى مجرد حالة وعدت .... ولم تكن مقصودة لشخصكم الكريم اللى للمرة التانية اتمنى ان اتشرف بمعرفته ... تقبل اعتذارى ولكم وافر التقدير والاحترام

الموضوع مغلق وانما كانت كلمة اعتذار لابد من تقديمها قبل اغلاقه
وفقكم الله وخلينا نركز فى شغلنا بقى والموضوع كان غلطة من البداية
والسلام عليكم
قديم 24-10-2008, 09:59 PM
Alone 4ever
ضيف

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expert مشاهدة المشاركة

اقتباس:

لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق

مش فاهم اى حاجة فى اى حاجة

ايه ده ؟؟؟؟
ايه موضوع ايه نبيل ده؟؟

الموضوع ده فى اى وحدة لو سمحتم ؟؟؟؟؟

لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق لا تعليق

العلامات المرجعية