اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 31-07-2013, 08:55 PM
مهاب احمد محمد مهاب احمد محمد غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

مهاب احمد محمد will become famous soon enough
New راي

بصراحة الموقع محترم جدا وفيه معلومات مفيدة ومواضيع حلوة بس بصراحة برضو في ناس بتهزر وتدخل كل شوية تقول فنون ولا حاسبات ولا لأ ادخل علوم مش لما تجيب درجة دخول واحدة فيهم الاول والي يدخل يقول مفاجئة سارة دا الكل هيدخل هندسة وهيتبقا اماكن مرحلة ثانية وواحد تاني بشرة سارة وفي الاخر طلع كل ده كدب وناس داخلة وفرحانة بنفسها وكاتبة 63% ندخل ايه حلو والله دي بلد بنت كلب والتصحيح وحش ومش عارف ايه روح ذاكر بدل ما تستعبط انت جايب 63% في المية امال الي فرقت معاه علي نصف درجة وحياتة كانت زمانها اتغيرت فيريت تخرسوا خالص تاني حاجة اني افتخر اني خريج جامعة علوم هذة الجامعة القوية عايز اقولك انت في الاخر عالم ومفيش علماء في مصر دلوقتي لاكن الدكتور والمهندس دا حاجة تانية وانت لوكنت جبت مجموع هندسة او طب كنت لعنت كلية العلوم يا بابا هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
قديم 31-07-2013, 09:51 PM
GHOST_LioNeL AndRes MesS GHOST_LioNeL AndRes MesS غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

GHOST_LioNeL AndRes MesS is on a distinguished road

لا حول ولا قوة إلا بالله العلى العظيم
قديم 31-07-2013, 11:40 PM
الصورة الرمزية To Be Is To Do
To Be Is To Do To Be Is To Do غير متواجد حالياً
طالب بـ تانيه ميكانيكا هَندســــ الإسكندريه ـــــــه دُفعــــ 2017 ــــــة

To Be Is To Do is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهاب احمد محمد مشاهدة المشاركة
بصراحة الموقع محترم جدا وفيه معلومات مفيدة ومواضيع حلوة بس بصراحة برضو في ناس بتهزر وتدخل كل شوية تقول فنون ولا حاسبات ولا لأ ادخل علوم مش لما تجيب درجة دخول واحدة فيهم الاول والي يدخل يقول مفاجئة سارة دا الكل هيدخل هندسة وهيتبقا اماكن مرحلة ثانية وواحد تاني بشرة سارة وفي الاخر طلع كل ده كدب وناس داخلة وفرحانة بنفسها وكاتبة 63% ندخل ايه حلو والله دي بلد بنت كلب والتصحيح وحش ومش عارف ايه روح ذاكر بدل ما تستعبط انت جايب 63% في المية امال الي فرقت معاه علي نصف درجة وحياتة كانت زمانها اتغيرت فيريت تخرسوا خالص تاني حاجة اني افتخر اني خريج جامعة علوم هذة الجامعة القوية عايز اقولك انت في الاخر عالم ومفيش علماء في مصر دلوقتي لاكن الدكتور والمهندس دا حاجة تانية وانت لوكنت جبت مجموع هندسة او طب كنت لعنت كلية العلوم يا بابا هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
هو بصراحه لا تعليق على كلامك و لا على إسلوبك فيه ولا على طريقتك ولا على الموضوع ولا على اى حاجه خالص
لان من الآخر " خَيرُ رد على السَفيه ... تَجاهُله " مع الإعتذار للسفيه طبعا
قديم 31-07-2013, 11:43 PM
الصورة الرمزية To Be Is To Do
To Be Is To Do To Be Is To Do غير متواجد حالياً
طالب بـ تانيه ميكانيكا هَندســــ الإسكندريه ـــــــه دُفعــــ 2017 ــــــة

To Be Is To Do is on a distinguished road

اقتباس:
ومفيش علماء في مصر دلوقتي
عشان فيه سفهاء كتير دلوقتى للأسف
قديم 01-08-2013, 12:05 AM
الصورة الرمزية د.ساره
د.ساره د.ساره غير متواجد حالياً
عضو نشيط

د.ساره is on a distinguished road

ايه الراى الفظيع ده .....ارجوك احتفظ بيه لنفسك مش عايزين حد يستفيد برايك الراااااااائع ده
قديم 01-08-2013, 12:21 AM
الصورة الرمزية Muhammad Karim
Muhammad Karim Muhammad Karim غير متواجد حالياً
طالب بكلية الهندسه

Muhammad Karim will become famous soon enough

اقتباس:
ترانـي اتأثـرت
لحـظة أبكي
اهيء اهيء اهي اهيء اهيء اهيء
قديم 01-08-2013, 12:28 AM
الصورة الرمزية victor222
victor222 victor222 غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

victor222 is on a distinguished road

فى منتهى قله الاحترام والغباااااااء
قديم 01-08-2013, 12:41 AM
GHOST_LioNeL AndRes MesS GHOST_LioNeL AndRes MesS غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

GHOST_LioNeL AndRes MesS is on a distinguished road

انا ملاحظ ان حضرتك فى كل مواضيعك او مشاركاتك كلها كدة بس انا عرفت دلوقتى ان عندك عقدة او محبط وانصحك بدكتور نفسى لانك اى موضوع او مشاركة ليك نفس الوضع .

ان كنت بتتكلم على الناس اللى بتقول كلية اية او التانية فدة عادى جدا فدة واحد مش عارف يعمل اية وبيسال عن الافضل فى سوق العمل واللى ممكن يكون افضل لية وربنا سبحانة وتعالى قال: ( وشاورهم فى الأمر )

و الرسول علية الصلاة والسلام قال : ((من اراد امرا فشاور فية و قضى هدي لأرشد الامور ))

والناس اللى بتقول انهم جايبين حاجة وستين وبيقولوا انهم مظلومين هما بيقصدوا انهم كان نفسهم مثلا حاجة و 80% او و 70% لانهم ممكن يكونوا عايزين تجارة او تمريض او آداب او غيرة ولكن اتظلموا فى بعض المواد فمحققوش اللى عايزينة (قد يكونوا ظلموا او لا ) ولكن مش دى القضية لان حضترتك عينت نفسك قاضى يحكم على الناس بظاهر الغيب يعنى تقول دة مزاكرش ودة مجابش حتى اللى جايب حاجة و 90% تقعد تقولة مش رايح وانت دخلت علمى لية

فى النهاية بس احب اقولك قولة تعالي
"ولو كنت فظاً غليظ القلب لانفضوا من حولك "
قديم 01-08-2013, 02:55 AM
الصورة الرمزية Eco esraa feps
Eco esraa feps Eco esraa feps غير متواجد حالياً
Faculty of Economics and Political Science

Eco esraa feps is on a distinguished road

واللهى كل واحد ادرى بنفسه يعنى واحد جايب 63% ممكن يكون مستوى فكره اعلى من 99 % انت عارف تعليمنا ازاااااااااااااااااى كله صم صم وادخل ادلؤ صح طبعا
واللى بيكون كاتب هندسة مرحلة تانيه او مش عارفه ايه مرحلة تانيه مش بيجيب الكلام ده من دماغه لا ده بيبقى كلام جرايد فقط وبيبئى حاطط اللينك كمان
احتفظ بارآك لنفسك
لتتكلم كلمة طيبه او لتصمت مش محتاج افكرك بكلام الرسول *من كان يؤمن بالله واليوم الاخر فليقل خيرا او ليصمت *
كلامك ده ممكن ي*** معنويات ناس كتييييييييييييير
كلامك سهام شوف فين بتلقيها
ربنا يوفقك
قديم 01-08-2013, 04:07 AM
الصورة الرمزية ياســــــــمين *
ياســــــــمين * ياســــــــمين * غير متواجد حالياً
عضو نشيط

ياســــــــمين * is on a distinguished road

ههههههههههههههههههههههههه
يا جماعة ادخلوا شوفوا شكل مشاركاته كده , كلها من النوعية دى

بس أنا كده فهمتك ,, انت عندك عقدة صح ؟؟؟
ولا محبط ؟ ولا فارقة معاك بردو على نص درجة ؟ وداخل تحبط العيال زيك ؟ ولا النظام ايه بالظبط ؟
ربنا يشفى كل مريض قولوا آمييين

واحد داخل كلية علوم وشايفها أحسن كلية تاعبك انت فى ايه مش فاهمة ؟
واحد مستواه خلاه جايب حاجة وستين ولا حاجة وسبعين وبيسأل عشان يبقا جت معاه بأقل خساير مزعلك فى ايه بردو ؟

واحد من وجهة نظره شايف انو اتظلم ف التصحيح , سواء هو بيستعبط او بيبالغ او بيتكلم بجد , انت ايه اللى قاهرك فى كده ههههههههههههههههه
كل واحد حر يقول ولا يكتب اللى عاوزاه حاشر نفسك فى اراء الناس ليه
ما كل واحد حر فى رأيه طالما مغلطش فى حد

ربنا يعينك على نفسك والله ..
وأنا رأيي تاخد بنصيحة الأخ اللى قالك فوق روح لدكتور نفسى
وابقا طمنا بقا

العلامات المرجعية