اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > منتــدى مُـعـلـمـــي مـصــــــر > منتدى معلمي الأزهر الشريف

قديم 15-02-2012, 12:33 AM
عماد صلاح عماد صلاح غير متواجد حالياً
عضو نشيط

عماد صلاح is an unknown quantity at this point
Exll نداء هام وعاجل وارجو الدخول والمشاركة

طبعا الف مليون مبروك للاخوة المثبتين حديثا قبل التثبيت كنا ايد واحده ودلوقت كل واحد بيقول يا رب نفسي انا واخرين من الاخوة الزملاء لم نثبت حتي الان لاننا لم نجد احدا يقف بجوارنا سوي الله يا اخوة نرجو المساندة والوقوف بجانبنا لاننا قلة 5 ممدرسين بالدقهلية و7 بالاسكندرية يعني ممكن يضيع حقنا وزي مقال بعض المسؤلين اخبطوا راسكم ف الحيط الي متي الانتظار من شهر 11 واحنا بنجري ع التثبيت كفايه مفرحناش بالتثبيت اقسم بالله محسينا بفرحة التثبيت دا كله ليه علشان خاطر موظف غبي وانا متاكد ان لو اللي حصل دا لينا حصل لابن اي حد من الجماعه بتوع التعيينات او غيرهم كان مش بعيد جابله قرار تثبيت لوحده ف النهايه يا ريت اي حد من المحافظات اللي اتثبتت مش لاقي اسمه يتصل بي ضروري جدا علشان اعرفه اي المطلوب لان الاداريين بالازهر اغبياء لا يفقهون شيئا عن الشؤن اللادارية وبالاخص موظفو المناطق الازهرية وخير دليل ع ذالك انا اللي جريت وخلصت وكتبت وجهزت ورقي انا وباقي زملائي وف النهية اقول حسبي الله ونعم الوكيل ودا رقمي لاي حد اسمه مجاش يتصل بي علشان نتفق ع المطلوب
0141082182
اخوكم /عماد صلاح
حاصل ع الرخصة الدولية 2006
حاصل ع دبلومة مهنية مناهج وطلرق تدريس الرياضيات
حاصل او اجتزت كادر المعلم 2009
واخيرا خمس سنوات تعاقد ولم اثبت حتي الان

العلامات المرجعية