اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > منتــدى مُـعـلـمـــي مـصــــــر > منتدى معلمي التربية والتعليم

قديم 28-01-2012, 12:07 AM
سامح مجدى سامح مجدى غير متواجد حالياً
عضو جديد

سامح مجدى is on a distinguished road

اخيرا حد رد على من محافظة القاهرة عاوز اقولك ان انا كمان معاى اتنين وارجوك لازم من خلال الصفحة دة نتواصل مع بعضينا علشان ناخد حقنا انشاء اللة لان اللى بيحصل دة دلوقتى مخلى الواحد هيفرقع المحافظات الثانية اللى بالحصة اتثبت واللى كان منقطع اتثبت واحنا تعاقد ومستمر فلازم ناخذ حقنا
الخطوة الاولى احنا هنحدد ميعاد ونروح فية المديرية
ونستفسر هناك لو ملقناش رد مفيد لاما نروح الوزارة او نفوض محامى اسوة بالمحافظات الثانيةلو عندك تعليق او اضافة ممكن نعملها يا ريت ترد

قديم 28-01-2012, 12:18 AM
عضو جديد

اخير يا جماعة حد رد على من محافظة القاهرة عاوز اقولك ان انا معاى كمان اتنين نفس ظروفنا بردة ويا ريت يا جماعة من خلال الصفحة دة نتواصل علشان نعرف ناخد حقنا زى باقى المحافظات الثانية اللى بالحصة اتثبت واللى كان منقطع فى المحافظات دة اتثبت واحنا احق الناس كملنا ثلاث سنين متواصلة هو المفروض الواحد يقعد عشر سنين علشان يبقى معلم مساعد عاوز اقولك ان بصرف النظر عن قرار 75 كان زمان كدة بردة اللى ماشى انك تكمل ثلاث سنين وتتحول لمميز اللى هو معلم مساعد
الخطوة الاولى يا جماعة هنتواصل من خلال الصفحة دة ونجمع بعضينا ونروح المديرية الاول ونعرف منهم الموضوع اية لو ملقيناش حل نطلع على مكتب الوزير او نفوض محامى ارجو الرد ولو حد عندة تعليق او اضافة على اللى ممكن نعملة يرشدنا هنتظر روددكم
قديم 29-01-2012, 02:21 AM
عضو جديد

مفيش حد شاركنى بردة بالرد يا جماعة
قديم 29-01-2012, 08:16 PM
marsho marsho غير متواجد حالياً
عضو نشيط

marsho is on a distinguished road

انا معاك ولكن المشكلة مش فى المدرية المشكلة فى المحافظ والتنظيم والادارة لازم الاتنين يوفقوا وعلى العموم معاك انا واللى معايا بس ياريت نحدد معاد ونتفق
قديم 30-01-2012, 03:31 PM
عضو جديد

اية رايكم يا جماعة لو حددنا ميعاد يوم الاربعاء الجاى نروح فية المديرية نسأل وتكون دة بداية الخطوات يمكن يدلونا على حاجة انا معاى اتنين نفس الظروف وانتم يا ريت تردوا عاوز اقولكم حاجة دلوقتى من الواضح فى مصر انة كلة بيأخذ حقة عن طريق الاعتصامات
قديم 31-01-2012, 08:42 PM
marsho marsho غير متواجد حالياً
عضو نشيط

marsho is on a distinguished road

معلش هو حضرتك بقالك كام سنة عقد لان شكل حضرتك مش متابع علشان حكاية المدرية مفيش فيها فايدة وانا قلت لحضرتك ان المشكلة فى المحافظة مش فى المدرية

العلامات المرجعية