اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 22-07-2011, 10:53 PM
برنس أخر زمن2 برنس أخر زمن2 غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

برنس أخر زمن2 is on a distinguished road
Icon12 خش بق وشوف اهم حاجة

مش ذنبى انه كان فيه غش...مش ذنبى ان ناس بلطجية جابوا مجاميع..والله انا شوفت تعليق مدرس..هنا..بس دون ذكر اسماء...عيطت والله يا جماعة....أرحموا بق..التعليق بيقول ..انا غششت الناس غصبن عنى وكان ف تقريبا الفجالة حاجة ذى كدا بيقولى الاهالى برا كانوا هيقطعوا المدرس الا مش هيغشش يعنى ايه الناس تغش وتجيب مجموع والله انا مش بشكك ف حد انا بقول كلمة واحدة فيه ناس والله بجد تستحق بجارة وتعبت بس صدقونى فيه مننا كتير هيتظلم ياعم انا والله مش عايز ادخل كلية قمة انا هدخل علوم وحاببها بس لازم نغير عشان بجد يبق عملنا حاجة حلوة اولا ...
..
..
..
عايزين نرجع نظام الانتساب ونلغى التعليم المفتوح...
.
.عايزين التنسيق ينزل ...
.وكلمة اخيرة ياريت لو حد منكم شاف كلام المدرس يأكد كلامى عشان مش يفتكروا انى بقول اى كلام
ودا مطلب الكل عايزه.... وباقية المطالب موجوده ع الجروب
http://www.facebook.com/MedoElking2011#!/groups
/141200515961398?ap=1
مبدع ومن أجلك أبدع
حبيبتي... لقد حققت كل ما أصبو إليه فاجتزت الصعاب

قديم 22-07-2011, 11:24 PM
الصورة الرمزية Analyzer.Mn3m55
Analyzer.Mn3m55 Analyzer.Mn3m55 غير متواجد حالياً
Student at Business Admenistration-MIS

Analyzer.Mn3m55 is on a distinguished road

انا اللى جايب تقريبا نفس مجموعك و نفسى بردو فى علوم يارب نلحقها ان شاء الله وكلامك كله مظبوط ذنبى ايه ان واحد غش و اخد مكانى ذنبى ايه ان واحد مستواه ضعيف جاب 83 فى سنه الفراغ يدخل هندسه و انا مدخلش .. ذنبى ايه ان واحد مبيعرفش فى الكمبيوتر ولا يرسم فى هندسه بس حفظ و غش و جاب مجموع و دخل هندسه و انا مدخلش .. ذنبى ايه ان استاذ معندهوش ضمير ساب العيال تغش ذنبى ايه ان واحد مستواه يخليه يجيب 90 و يقول لا اغش عشان اجيب ال 95 و اهله يقولوا ما شاء الله ابننا من الاوائل يا فرحتى .. بس انا اللى متأكد منه ان ربنا مش هيضيع تعب حد ولا موهبة حد طول ما بنتقى الله انا عندى مدخلش الهندسه بس عايش حلال و مرتاح البال و راضى احسن ما ادخلها بالغش و اعييش باقى عمرى حرام ... صدقنى نجاح الدنيا لا يقارن بنجاح الاخره .. الدنيا فانية والله باقى .. فلنتقى الله .. و حسبى الله ونعم الوكيل و ربنا يرزق اللى اجتهد و اللى نفسه فى حاجة يدخلها ان شاء الله
قديم 22-07-2011, 11:28 PM
ايمان هارون ايمان هارون غير متواجد حالياً
عضو قدوة

ايمان هارون is on a distinguished road

ربنااااااااااااااا معاكم
اصل الكفن كان علم
وعن البطل بيحكى
قديم 22-07-2011, 11:30 PM
الصورة الرمزية MS Nada
MS Nada MS Nada غير متواجد حالياً
ممتاز

MS Nada is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_messi30 مشاهدة المشاركة
انا اللى جايب تقريبا نفس مجموعك و نفسى بردو فى علوم يارب نلحقها ان شاء الله وكلامك كله مظبوط ذنبى ايه ان واحد غش و اخد مكانى ذنبى ايه ان واحد مستواه ضعيف جاب 83 فى سنه الفراغ يدخل هندسه و انا مدخلش .. ذنبى ايه ان واحد مبيعرفش فى الكمبيوتر ولا يرسم فى هندسه بس حفظ و غش و جاب مجموع و دخل هندسه و انا مدخلش .. ذنبى ايه ان استاذ معندهوش ضمير ساب العيال تغش ذنبى ايه ان واحد مستواه يخليه يجيب 90 و يقول لا اغش عشان اجيب ال 95 و اهله يقولوا ما شاء الله ابننا من الاوائل يا فرحتى .. بس انا اللى متأكد منه ان ربنا مش هيضيع تعب حد ولا موهبة حد طول ما بنتقى الله انا عندى مدخلش الهندسه بس عايش حلال و مرتاح البال و راضى احسن ما ادخلها بالغش و اعييش باقى عمرى حرام ... صدقنى نجاح الدنيا لا يقارن بنجاح الاخره .. الدنيا فانية والله باقى .. فلنتقى الله .. و حسبى الله ونعم الوكيل و ربنا يرزق اللى اجتهد و اللى نفسه فى حاجة يدخلها ان شاء الله

كلام سليم والله .,
فعلا ربنا هيحاسبنا على عملنا مش هيقول لكل واحد انت دخلت كليه ايه
قديم 22-07-2011, 11:59 PM
الصورة الرمزية سمسمة الاهلاوية2
سمسمة الاهلاوية2 سمسمة الاهلاوية2 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

سمسمة الاهلاوية2 is on a distinguished road

فعلا كلامكوا مظبوط وربنا يدي كل واحد ع اد نيتة وتعبة
قديم 23-07-2011, 12:44 AM
الصورة الرمزية عمرو.22
عمرو.22 عمرو.22 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

عمرو.22 is on a distinguished road

و الله يا جماعة انا كان قدامي في امتحان العربي أغش سؤال كان واقف قدامي بس مرضتش و قولت حرام و مغشتش مع اني كان ممكن اعملها و نقصت درجة بسبب السؤال .. و غيري ما شاء الله كانو شغالين غش على ودنو و قدام عيني و منهم ناس جابت أعلى مني ..

و غير كدا ان عملت إعادة تصحيح في مادتين و لما شوفت الورق لقيت نفسي مجاوب سؤال بالنص من كتاب الوزارة و المصحح (( ربنا ينتقم منو )) حاسبلي السؤال كلو غلط .. و سألت مدرس المادة على الفقرة دي قاللي اجابتي بالظبط و شوفت نموذج الاجابة على النت لقيت الاجابة مطابقة لاجابتي بالظبط و شوفت كتاب الوزارة لقيت نفس الكلام .. بس هقول ايه غير حسبي الله و نعم الوكيل .. و يا عالم هل هيصححو المادة العلمية ولا هيجمعو درجات بس لما يعيدو التصحيح ..

أنا دلوقتي واقفة معايا على نص درجة و ابقى ضامن الطب بنسبة 95% .. بس دلوقتي أنا على الحركرك .. مش عارف ان كنت هدخل طب ولا لأ ..

بس برضو الحمد لله اني مغشتش لأن مالي كان هيكون حرام طول عمري و انا مقبلش اني آخد قرش واحد حرام ..

و إن شاء الله ربنا مش هيضيع تعبي و حقي ..
قديم 23-07-2011, 12:50 AM
العم الكبير العم الكبير غير متواجد حالياً
عضو جديد

العم الكبير is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_messi30 مشاهدة المشاركة
بيل جيتس ماخدش ثانوية عامة
قديم 23-07-2011, 04:14 AM
eso0o0o eso0o0o غير متواجد حالياً
عضو جديد

eso0o0o is on a distinguished road

عندك حق
حسبى الله و نعم الوكيل
ربنا هيخليهم يسقطوا فى الكليه
قديم 23-07-2011, 04:24 AM
الصورة الرمزية ENG.HAGAR
ENG.HAGAR ENG.HAGAR غير متواجد حالياً
طالبة بكلية الهندسة عين شمس

ENG.HAGAR is on a distinguished road
Icon2

اقتباس:
عندك حق
حسبى الله و نعم الوكيل
ربنا هيخليهم يسقطوا فى الكليه
ياااااااااااااااااااااااااااارب كل واحد غش يفشل فى حياته لانه اخد مكان غيره
اقتباس:

بس برضو الحمد لله اني مغشتش لأن مالي كان هيكون حرام طول عمري و انا مقبلش اني آخد قرش واحد حرام ..

فى واحد سأل اهل العلم انا وصلت طب ولكن زى نسبة من الطلبة بيغشوا وكدة قالوا هل مالى حرام رغم انى كنت عارف ان ده عادى وكدة
قاله تب اللى الله وحاول تعيد الثانوي من تانى
!
ياريت بقى الناس تفهم ان مافيش راحة فى الحرام
وربنا يوفقنا جميعا لاننا ذاكرنا ورفضنا الغش
وياريت ما فيش حد فينا واولهم انا نضعف قدام اختبارات الحياة ونرضى الغلط
بجد بحترمكم جدا لانكم رافضين الغش مبدأ وعمل كمان

قديم 23-07-2011, 04:38 AM
vito123 vito123 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

vito123 is on a distinguished road

حراااااااااااااااااااااااااااااااام

العلامات المرجعية