اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-07-2011, 10:30 AM
الصورة الرمزية dandana.s
dandana.s dandana.s غير متواجد حالياً
طالبة فى اعدادى صيدلة عين شمس

dandana.s is on a distinguished road
Impp عايزين مجاميع عالية ؟هى ديتها كل يوم قبل صلاة الفجر تصلى ركعتين وتدعى .ادخلو وشاركوو

السلام عليكم ياترى عايوين نتيجة حلوة وعايزين تطلعو من المتفوقين وقلقانين لانكم محلتوش كويس فى الامتحانات اوعو تفقدو الامل فى رحمة ربنا وانا هاقوللكم حاجة واحدة بس تعملوها ونتيجتها مضمونة باذن الله انتم عليك الدعاء .الدعاء وبس لان ورقنا خلاص اتصحح واتعرف نتيجتة بس انتم عليك الدعاء وربنا يوفقنا ان شاء الله ولو عاوزين نتيجة حلوة بجد هاقوللكم على حاجة ولو عملتوها تبعتو وتقول ان انتو عملتوها علشان نحمس بعض مش اكتر انتم عارفين ان ربنا بيتنزل فى التلت الاخير من الليل ويقول هل من سائل فاعطية يعنى تخيلو معايا ان ربنا العظيم الجليل هو اللى نازل لنا بيقول حد عايز منى حاجة دةاية الهنا اللى احنا فيه دة معقولة ربنا هو اللى بيطلب مننا ان احنا لو محتاجين حاجة هو ينفزهالنا واحنا بنكون مش واخدين بالنا ونايميين فى سابع نومة هاللى هنعملة كالتالى احنا هنقوم فبل صلاة الفجر بعشر دقايق ونطلب من ربنا اللى احنا عايزينة وهنخلى عندنا ثقة فى الله ونتاكد انة هيحقق لنا اللى احنا عايزينة لان ربنا لما بيتنزل فى الوقت دة بيبقى عارف ان كل الناس نايمين وان اللى محتاج ربنا بجد واللى بيحبة هو بس اللى صاحى يطلب من ربنا اى حاجة عايزها انتم عارفين الحركة دى انا لسة بدئاها وعارفين بردو بقت عندى ثقة فى الله ان هو قادر على كل شيء وبقيت ادعية كتير جدا وباى دعوة نفسى فيها حتى بادعية انى اخد المركز الاول على الجمهورية تخيلو معايا كدة انا عارفة ان دى حاجة شبة مستحيلة بس انا عندى ثقة فى الله انة ممكن يحقق لى الامنية دى ومتاكدة ان مفيش حاجة كتيرة على ربنا فبالله عليكم لو تقدرو تقومو قبل صلاة الفجر انتو اكيد كدة كدة بتصحو علشان الصلاة طب ماتقومو قبل الميعاد بعشر دقايق يعنى على الساعة 3 مثلا وتصلو ركعتين قولو لربنا كل اللى فى قلبكم وقولولة كل اللى نفسكم فية ادعوة انة يرزقكم المجاميع العالية وادعوة باى حاجة خاصة بالنتيجة او بحياتكم العادية وكمان انا عايزة انبهكم لحاجة ان احنا فى شهر شعبان يعنى فية بترفع اعمال السنة كلها لربنا يعنى حاولو تظبط نفسك وتستغفرو اليومين دول كتير وياريت تسمعو حلقة الشيخ حازم شومان دى عن رفع الاعمال جميلة جدا بصو هى على الرابط دة وبجد تسمعوها ومتكسلوش احنا بعدنا عن ربنا كتير فى ايام الامتحانات ويدوبك كنا بنصلى بالعافية فمفيش مانع ان احنا نسمع حلقة زى دى اكيد هاتقربنا ان شائ الله من ربنا انا متاكدة انها هتعجبكم http://nf7ateleman.net/vb/showthread.php?t=13870 وياريت اللى هيعمل كدة بجد يرد ويقول علشان يشجع زمايلة اعرفو ان باقى على النتيجة حوالى 12 يوم وهى ديتها كل يوم عسر دقايق دعائ قبل صلاة الفجر والنتيجة مضمونة باذن الله واخييرا ومعلش طولت عليكم عايزة اقول لكم اتاكدو من ان ربنا بيدى الواحد على قد تعبة وزيادة كمان وسلاااااااااام ياريت تقولو لى اية رايكم فى الفكرة دى وتبعتو مشاركتم وتفاعلكم اذا كنتو عملتو اى حاجة من اللى احنا قولنا عليهم فوق
قديم 05-07-2011, 12:27 PM
الصورة الرمزية ENG.HAGAR
ENG.HAGAR ENG.HAGAR غير متواجد حالياً
طالبة بكلية الهندسة عين شمس

ENG.HAGAR is on a distinguished road
Star

معاكى ان شاء الله
وده كمان يكون تسخين لرمضان
كل سنة وانتوا طيبين
وربنا يدينا اللى نفسنا فيه ويجعل لينا فيه الخير ياااااااااارب

قديم 05-07-2011, 01:05 PM
زهرة الكنوز1 زهرة الكنوز1 غير متواجد حالياً