اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 20-05-2011, 11:34 AM
الصورة الرمزية amira elnaggar
amira elnaggar amira elnaggar غير متواجد حالياً
عضو قدوة

amira elnaggar is on a distinguished road

انشاء الله هناخذ الدورى

قولوا يارب
قديم 20-05-2011, 01:37 PM
مستر محمد أيمن مستر محمد أيمن غير متواجد حالياً
معلم لغة أنجليزية للمرحلة الثانوية

مستر محمد أيمن is on a distinguished road

أهلا بك يأبو بطة. طبعا أنا معك ضد التعصب. ولكن هل يليق هذه الصورة من الأخ بيبو... وهي مكتوب أسفلها كلام سيء وعيب.......(.الحاقدين ,واسفل حذائي....الخ.) وفي قسم الزمالك !!!؟؟؟ هذا الكلام ومن شخص تقولون أنه مشرف... مشرف علي أهانة الزملكاوية...؟؟؟ بصراحة هذا عيب منه ولايليق من شخص مسئول أن يكون هذا شعاره.بل هذا لعب عيال.... وإذا كان هناك خطأ لغوى في موقع الزمالك الجديد فلماذا لا نحاول تصحيحه بدلا من التهكم... كقول الأخ بيبو أن تصميم الموقع أستغرق وقتا طويلا وكان يمكن أنجازه في شهر.( الا ترى يا استاذ ابو بطه ان كل ذلك من باب التعصب؟؟؟؟؟؟؟؟) ... أعتقد أن الزمالك نادى مصرى عربي وليس يهوديا..... بصراحة مفيش فائدة نفس الفكر السائد كما هو ....أهلاوي يغيظ زملكاوى و في منتدى الزمالك و عندما نرد عليه نطالب نحن بالتحلي بالروح الرياضيه؟؟؟؟!!....و لكن مرة اخرى لا تركز على صاحب الفعل المستفز . وتحياتىإليك مرة أخرى يا أبو بطة وربنا يهدى.
قديم 20-05-2011, 02:03 PM
الصورة الرمزية bebo_93
bebo_93 bebo_93 غير متواجد حالياً
طالب جامعى (طب بيطرى القاهره)

bebo_93 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن مشاهدة المشاركة
أهلا بك ياندا يابنت الزمالك ياجميلةيه حكاية الأخ بيبو وكلامه على موقع الزمالك الجديد ... وأول القصيدة كفر...الخ. هذا كلام عييب وبلاش تعصب أعمي أحمروبخاصة بعد الثورة(أنت مابتحرمش يابيبو....shame on you فالزمالك أحد قطبي الكرة المصرية أن شئت أم أبيت.وأى خطأ لغوي غير مقصود لا يسء الي هذا الكيان العظيم يافصيح . وما أدراك...!! فربما كاتب هذا الكلام الخطأ لغويا أهلاوي جاهل باللغة الأنجليزية.,حفظك الله لنادينا الحبيب يابنت الزمالك ياعظيمة.

اولا ده مش تعصب و العنوان اول القصيده كفر فضيحه موقع الزمالك الجديد

ده مش كلامى انا
انا مقتبسه من الموقع اللى نقلت منه الخبر زى ما هو

ازاى ما يسئش للنادى اذا كانوا مش عارفين يكتبوا الترحيب بالانجليزى ما يخلوهم فى العربى ولا هى منظره عالفاضى

اخيرا نو كومينت على حاكايه اهلاوى جاهل باللغه الانجليزيه

لان التوبيك كان واضح زى الشمس مين اللى فاهم انجليزى ومين مش فاهم

قديم 20-05-2011, 02:20 PM
الصورة الرمزية bebo_93
bebo_93 bebo_93 غير متواجد حالياً
طالب جامعى (طب بيطرى القاهره)

bebo_93 is on a distinguished road

اقتباس:
أهلا بك يأبو بطة. طبعا أنا معك ضد التعصب. ولكن هل يليق هذه الصورة من الأخ بيبو... وهي مكتوب أسفلها كلام سيء وعيب.......(.الحاقدين ,واسفل حذائي....الخ.) وفي قسم الزمالك !!!؟؟؟ هذا الكلام ومن شخص تقولون أنه مشرف... مشرف علي أهانة الزملكاوية...؟؟؟
بالنسبه للصوره مفيهاش اى اهانه لنادى الزمالك مجرد صوره
اما بالنسبه للكلام المكتوب اسفلها فانا محددتش بيه حد بعينه
لم اذكر فيه زمالك او غيره حضرتك اخدت الكلام على الزمالك فا دى حريه شخصيه كل واحد يفهمها براحته

اقتباس:
بصراحة هذا عيب منه ولايليق من شخص مسئول أن يكون هذا شعاره.بل هذا لعب عيال.... وإذا كان هناك خطأ لغوى في موقع الزمالك الجديد فلماذا لا نحاول تصحيحه بدلا من التهكم... كقول الأخ بيبو أن تصميم الموقع أستغرق وقتا طويلا وكان يمكن أنجازه في شهر.
احاول تصحيحه !!!! انا لست من مصممى الموقع لكى اصححه
قولى انا ؟!!!! انا لم اقل ان الموقع استغرق وقتا طويلا ...الخ
مش انا اللى قولت الموقع هو اللى قال وانا نقلت الكلام كما هو والمصدر موجود لا زودت ولا نقصت حرف

اقتباس:
( الا ترى يا استاذ ابو بطه ان كل ذلك من باب التعصب؟؟؟؟؟؟؟؟) ... أعتقد أن الزمالك نادى مصرى عربي وليس يهوديا..... بصراحة مفيش فائدة نفس الفكر السائد كما هو ....أهلاوي يغيظ زملكاوى و في منتدى الزمالك و عندما نرد عليه نطالب نحن بالتحلي بالروح الرياضيه؟؟؟؟!!....و لكن مرة اخرى لا تركز على صاحب الفعل المستفز . وتحياتىإليك مرة أخرى يا أبو بطة وربنا يهدى.
انا متعصبتش هو دلوقتى اللى ينقل خبر بيبقى متعصب ؟؟

حضرتك شوف كل الموضوعات اللى بتتنقل من قسم الزمالك لقسم الاهلى
فيها كلام اكتر من اللى اتقال عالاقل انا نقلت خبر زى ما هو
لكن الكلام التانى كان موضوع من فكر الكاتب نفسه
والاهانات كانت واضحه والعديد من المشاركات اتحذفت ومستر ابو بطه عارف الموضوع ده .

what a proud to be AhLaWy

آخر تعديل بواسطة bebo_93 ، 20-05-2011 الساعة 02:31 PM
قديم 21-05-2011, 09:09 AM
الصورة الرمزية MR : ABO BATTA
MR : ABO BATTA MR : ABO BATTA غير متواجد حالياً
معلم الحاسب الآلى

MR : ABO BATTA will become famous soon enough

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن مشاهدة المشاركة
أهلا بك يأبو بطة. طبعا أنا معك ضد التعصب. ولكن هل يليق هذه الصورة من الأخ بيبو... وهي مكتوب أسفلها كلام سيء وعيب.......(.الحاقدين ,واسفل حذائي....الخ.) وفي قسم الزمالك !!!؟؟؟ هذا الكلام ومن شخص تقولون أنه مشرف... مشرف علي أهانة الزملكاوية...؟؟؟ بصراحة هذا عيب منه ولايليق من شخص مسئول أن يكون هذا شعاره.بل هذا لعب عيال.... وإذا كان هناك خطأ لغوى في موقع الزمالك الجديد فلماذا لا نحاول تصحيحه بدلا من التهكم... كقول الأخ بيبو أن تصميم الموقع أستغرق وقتا طويلا وكان يمكن أنجازه في شهر.( الا ترى يا استاذ ابو بطه ان كل ذلك من باب التعصب؟؟؟؟؟؟؟؟) ... أعتقد أن الزمالك نادى مصرى عربي وليس يهوديا..... بصراحة مفيش فائدة نفس الفكر السائد كما هو ....أهلاوي يغيظ زملكاوى و في منتدى الزمالك و عندما نرد عليه نطالب نحن بالتحلي بالروح الرياضيه؟؟؟؟!!....و لكن مرة اخرى لا تركز على صاحب الفعل المستفز . وتحياتىإليك مرة أخرى يا أبو بطة وربنا يهدى.
يا مستر ايمن انا طبعا مش هدافع عن بيبو او غيره لأنه هو رد على كلام حضرتك .. اما بخصوص الكلام اللي في توقيعه .. اقسم لك بالله اني اول مرة اقرأه بعد ما لفت نظري اليه ولكن التوقيع دا حرية للعضو لأن المشرف ميقدرش يغيره طبعا وعندك مثلا توقيع عاشق البلانكو هل يعجبك .. فالتوقيعان متشابهان فلا بيبو صرح ان الكلام على الزمالك ولا عاشق البلانكو صرح ان الكلام على الأهلي .. ولكن لو كانم في تصريح لأي الفريقين لاتخذت الاجراء المناسب نحوهما ..
عموما انا سعيد بمحاورتك من جديد

العلامات المرجعية