اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 16-05-2010, 08:56 AM
الصورة الرمزية توتاااااااااااااااااا
توتاااااااااااااااااا توتاااااااااااااااااا غير متواجد حالياً
عضو نشيط

توتاااااااااااااااااا is on a distinguished road
Impp شرح مشروع حزب(شباب التنميه البشريه)

فى ناس يعتتلى رسائل وناس كلمتنى على الايميل والبعض يريد معرفه ماذا اقصد بالضبط من حزب شباب التنميه البشريه

انا كل غرضى انا نجد طريق للتغير والتقدم ومساعده الشباب المحبوس داخل غرف الشات المليئه بالتخلف والراجعيه والكل عارف انا اقصد ايه شوفوا يا جماعه علشان نتقدم ونساعد الناس دى لازم احنا الاول نكون فاهمين ازاى هنعمل كده وهنوصلهم انهم فى سجن التخلف ونا بالصدفه سمعت عن التنميه البشريه وقرات للدكتور ابراهيم الفقى وسمعت الدكتور صبرى الشبراوى وحسيت ان انا شخصيا بدات اتغير بجد واكون ايجابيه اكتر وقلت بدل ما اتعلم وحدى انا اعمل دعوه لكل البنات والشباب واكون مجموعه نتعلم سوا ونرتقى بفكرنا وساعتها هنعرف نساعد غيرنا وبعد كده نتوجه للحكومه ونبدا نقدملها افكارنا هى والميديا كمان علشان ننشر الفهم والوعى لباقى الاماكن فى مصر ونبدا نشارك بايجابيه فى مشروعات سياسيه واجتماعيه وثقافيه يعنى هنبقى حزب بجد حزب غرضه انو يرتقى بنفسه وبالشباب ودى رساله وواجب على كل واحد فاهم وشايف انو يقدر يساعد وهوده التعمير الحقيقى فى الارض اللى ربنا خلقنا عشانه اتمنى ان تكون فكرتى المختصره قد وصلت للجميع وارجو التفاعل والردود حتى اطمن ان هناك المزيد من المدركين والمحبين للتغير سيعملون معنا عانكم الله وارجو التثبيت

العلامات المرجعية