اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 18-04-2010, 04:59 PM
الشجيع11 الشجيع11 غير متواجد حالياً
موقوف

الشجيع11 is on a distinguished road
افتراضي مخالف

هى الخبره لازم يكون لها احترام مثل الجيش لابد من احترام الاقدميه المسئله مش مسئلة مؤهل مهو لما اخذ الدبلوم كان احسن بيت مفهوش واحد يعرف يقراء جواب اما الان فالمؤهلات العليا العشره بقرش لما بيطلبو واحد لوظيفه بيتقدمو 10000 وده معرف انا مش بالف فالموضوع مش موضوع مؤهل ومن يوم ما الموضوع بقى مؤهل عالى والتعليم خرب وعليه العوض ومنه العوض لانه المؤهلات العليا بتتباع الان فى الجامعات الخاصه من الطب للهندسه كله بالفلوس ورقه وبتتباع يعنى مش مقياس المؤهل العالى العمليه بتحسب بحسابات اخرى وشكرا
قديم 20-04-2010, 05:23 PM
موقوف

وحياتك مافى اضافه بل خراب والدليل واضح بس انتم بتكبرو فى الثمانينات والسبعنيات يعنى منذ تقريبا 25 سنه لما كان دبلوم المعلمين بيقوم بالدريس بالمرحله الابتدائية وكنان تلميذ الصف الثالث يقراء ويكتب ومثقف لانه المعلم خريج المعلمين كان بيدخل المعلمين بمجموع اعلى من بتاع الثانوى العامه الى بتتكلم عنده وتهئى نفسيا على انه معلم وهو يعتبر طفل خريج الاعدادية يعتبر طفل اما خريج المؤهلات العليا راجل كان نفسه فى طب او هندسه وهو لاحصل دى ولادى هينام فى الشارع لا قال ادخل تربيه وخلاص يعنى مجموعه وجهه ولذلك همه معقدين راجل كان نفسه يكون دكتور او مهندس وبقى خوجه اكيد نفسيتة هتكون معقده ولا انت مش معايا متهيهئلى انا وضحت مافيه الكفايه
قديم 21-04-2010, 08:09 PM
موقوف

نحن شعب نحب الاشاعات لعمل البلبله وللخروج عن الموضوع وحسبنا الله ونعم الوكيل
قديم 25-04-2010, 04:46 PM
موقوف

انا مش فاهم المشرفى الخاصين بالموقع بيحزفو مداخلتى ليه مع انى ليس بتكلم كلام خادش للحياء ولا بذكر اسم احد مش عارف همه قصدهم ايه هل هم بيساعدو الظلم ويقفو بجانبه والله انا بدخل مواقع كتيره وبقول الدعاء ولا بيتحزف ولا شىء من هذا القبيل هل صاحب الموقع من الذين يوضعون القرار فى التربية والتعليم ولا الاخوه المشرفين بيعملوها خدمه للمسئولين لتسولز بعض المصالح لسة ادرى ماهو السبب رجاء ان تعرفونا لانهم بعتو لى رساله بايقاف عضويتى وبدون اى شىء مخالف لعليمات الموقع

العلامات المرجعية