اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإداري > أرشيف المنتدى

أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 18-01-2010, 11:50 PM
الصورة الرمزية thechampion
thechampion thechampion غير متواجد حالياً
عضو قدوة

thechampion is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حـhosamـسام مشاهدة المشاركة
لا ظريف أوي تصدق موتني مالضحك انا لتاني مره هقول لحضرتك انك سطحي وغير منطقي
عقول ايه لواحد من اللى بيطلعوا لسانهم زى الحسام وكفاية عليك كده علشان انت بتتوتر بطريقة غير عادية
ملقاش حاجة يتلكك عليها راح متلكك على كلمة شوية عيال اللي انا بقولها للي عامل التعليق وكمان راح
بص يا اللى بتطلع لسانك انا ناقشت ناس اعلم من سيادتك بعشرات المرات زى سوبر هيرو واستاذى ابو اسراء واستاذ علاء سيف والاستاذ ابو اسراء وبانزر وغيرهم فمش عتلكك لعضو زى سيادتك وانا مش عارف افضل ارد لامتى بكل ادب بس عكررهالك انا لقيت اللى يربينى
متلككلي على غلطة إملائية عشان يبقى علق وخلاص وحكاية اللسان دي الناس شاهده ان انت اللي بدأتها بس أنا مش هغلط فيك وأشتمك مع إني أقدر كل واحد وتربيته والله يسامحك
اولا انت اللى ابتديت بالسباب وانا يا اللى بتطلع لسانك انت برد عليك بكل ادب لسبب قلته انى لقيت اللى يربينى وغير كده فى اعضاء محترمة وعدتهم بانى مغلطش فىك
عموما انا مش كلب من كلاب حماس الارهابية ولا من كلاب الاخوان.وانا لو هايف هروح اطلع لك صفحتين اغلاط املائية من عندك
تقصد انى انا هايف وعيب لما تقول على المقاومة كلمة كلاب وعلى جماعة الاخوان كلمة كلاب برغم انى مش بنتميلهم بس عيب لما تقول كده وعيب لما شرفاء يتشتموا من شخص اخره يطلع لسانه زى (الحسام)
لما تيجي يا شاطر تناقش حد في حاجة ومتلاقيش كلام تقوله متخرجش بره الموضوع وتتكلم كلام ملوش لازمة عشان بيبقى منظرك وحش ياتقول حاجة في النقاش يا تفوت النقاش في النقطة دي مدام منتش فاهم.
انا برضه مش فاهم يابو 8 معابر يا شاطر انت اهدى شوية واشرب الليمون واللبن قبل ماتنام عشان تهدى وادعوك لان تذهب للتعلم من جديد فيبدو انك لم تتعلم ابو 8 معابر
مش بقولكو ظريف ومنطقي
بس ليا تصحيح اليك صدق الشاعر القائل القافلة تسير والكلاب تعوي وانا مع القافلة
شتمتنى تانى برضه وعايزنى ارد عليك
عموما مش عرد لسببلانى بحترم اعضاء البوابة المحترمين اللى عيب اشتمك قدامهم وعيب انى اخد ذنوب فى شخص لا يستحق ذلك
وعموما انا بقولك روح اتعلم من جديد لانك خليت المعابر 8 وقلت علينا عيال
قديم 19-01-2010, 12:02 AM
عضو قدوة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة banzer مشاهدة المشاركة

انا برده مش عارف ايه علاقة ده بموضوعنا
ومش عارف ايه علاقة آخر صفحتين ليكو دي بموضوعنا
يا دبابة يا حبيبى هو اللى بدا
بس انا معجبنيش طريقة الرد على بعض من الجانبين
لكل فعل رد فعل هو من بدا وانا مش شايف انى غلطت

ولما اكتب بالاخضر متردش عليا بالاخضر
علشان خاطرك يا بانزر بس انا مسامحه فى كل السباب بتاعه ليه ومتنازل عن حقى ومفيش اى مشكلة عشان خاطرك بس
قديم 19-01-2010, 01:53 PM
عضو قدوة

Icon10

اقتباس:
مش عرد هههه إسمها مش هرد انت ولا تقدر تشتم ولا تعمل حاجة سواءا في وجود المحترمين او عدم وجودهم.وان كان عالذنوب فالله اعلم انت عندك ايه التعليم ده بقه خليه لنفسك وخش بيه كلية نضيفة . بالنسبة لبقية التلاكيك بتاعتك فانا شارحها للناس اللي بتفهم فوق ومش هتعب ايدي تاني في كتابتها
الحمد لله انا محدش مغلطنى نهائى عكسك انت شوف كام واحد غلطك
عملت نفسك صاحب حق
ماهو انا فعلا صاحب حق وده الواضح للجميع لانى لا طلعت لسانى ولا شتمتك ولا حاجة
على فكرة انا قلتلك اني مش مقاطعك قبل كده ولو عملت اي مواضيع حوار تانية هحاورك فيها بس لو قليت ادبك معايا مش هرحمك ولا هيهمني ادارة
هل ممكن اعتبر ده تهديد ولا ايه ولو تهديد فهرد عليك بانى مبتهددش لا منك ولا من غيرك ولو عتهدد عيبقى من شخص واعى مش زيك وبقولك بلاش انا تانى ويبدو انا فقدت اعصابك خليك ريلاكس اهدا اهدا اهدا خالص وورينى مش عترحمنى ازاى لو قد كلمتك
ولا حاجة ياريت تغير من اسلوبك المستفز شوية
اولا لن اغير من اسلوبى لاجلك انت ولن اغيره لانه اسلوب محترم مش اسلوب همجى يعتمد على السب وتطليع اللسان وتانى مرة بقولك اهدا وجرب الليمون تانى وبعدين انت عايزنى استمك ليه يعنى الواحد قال انه مسامح فى حقه عايز ايه تانى سبحان الله ومتنساش تورينى عتعمل ايه ياللى بتهدد وبقول للاعضاء المحترمة لن ارد عليه لسبب واحد انى بحترمكم جميعا برغم انه بيهدد ولكن يارب يكون قد تهديده وافلح ان صدق ويورينى
قديم 20-01-2010, 02:47 AM
عضو قدوة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حـHoSaMـسام مشاهدة المشاركة
الله يسامحك يا سيدي انا مش هرد عليك مع انك شبهتني بالكلب وعدلت المشاركة لانك عارف انك لو سبتها هتتحظر عموما
مش عردلى امثالك وانا اعد ملف متميز جدا جدا للادارة وساقدمه ضد ممارساتك الشنيعة والفاظك الحقيرة
موت بغيظك
انت كده اللي محتاج لمون انا ريلاكس اهو وانت اللي متنرفز فكلامك
ههههههههههههههههههههههههه
مين بس اللى يموت بغيظه هو معقولة الهادى يهدد المتغاظ على حد قولك
وجهة نظري الأخيرة في الموضوع ده
نعم لبناء الجدار=لا للدخول من الشباك
لا لإغلاق المعابر=لا لإغلاق الباب
ملحوظة:الرأي ده موجه للناس اللي بتفهم بس مش لكلاب الإخوان اللي ماليين المنتدى وحماس الإرهابيية
ابلغ شئ على انك اتنرفزت انك هددتنى وغير انك اتهمت اسلوبى بانه مستفز وبرضه انا اللى متغاظ لو الليمون خلص جرب حاجة تانية يلا اهدا بقى شوية ياللى بتطلع لسانك

آخر تعديل بواسطة thechampion ، 20-01-2010 الساعة 03:03 AM
قديم 20-01-2010, 03:07 AM
عضو قدوة

اقتباس:
مش عرد هههه إسمها مش هرد انت ولا تقدر تشتم ولا تعمل حاجة سواءا في وجود المحترمين او عدم وجودهم.وان كان عالذنوب فالله اعلم انت عندك ايه التعليم ده بقه خليه لنفسك وخش بيه كلية نضيفة . بالنسبة لبقية التلاكيك بتاعتك فانا شارحها للناس اللي بتفهم فوق ومش هتعب ايدي تاني في كتابتها

عملت نفسك صاحب حق على فكرة انا قلتلك اني مش مقاطعك قبل كده ولو عملت اي مواضيع حوار تانية هحاورك فيها بس لو قليت ادبك معايا مش هرحمك ولا هيهمني ادارة ولا حاجة ياريت تغير من اسلوبك المستفز شوية
لا تعليق......

العلامات المرجعية