اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإداري > أرشيف المنتدى

أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 10-01-2010, 01:29 AM
عمر مصطفى عمر مصطفى غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

عمر مصطفى is on a distinguished road
افتراضي تبليغ عن مشاركة بواسطة عمر مصطفى

عمر مصطفى ارسل تقريرا عن مشاركة.

السبب:
اقتباس:
اساءة لكلام النبى صلى الله عليه وسلم بقوله أكفل ................
المشاركة: انا الوزير ودة ايميلى الشخصى !!
المنتدة: كادر معلمي التربية والتعليم
المراقبين: امال عبد الهادى, مستر / محمد أحمد, M.Sherif, الاستاذ /محمد الفخراني

أضيفت بواسطة: moto 2010
المحتوى الأصلي:
اقتباس:
تابعت الحلقه الوزير راجل شجاع وجدع وفاهم مصر مش بيتكلم عن تعليم سوسرا وزير مصرى ومتسمعوش الكلام الى الجرايد بتقولو راجل عارف ربنا راجل بيستعين بالله على اداء عمله بيطلب مننا الدعاء له ان ربنا يعينه ويوفقه لما فيه صالح التعليم قال عندى اولويات منها كادر المعلمين هنبحث الموضوع كله وشدد ان من حق كل من فى التعليم الحصول على الكادر وقال دا حقهم عشان يعيشوا متكلمشى عن التبيت لانه طبعا لسا جديد ميعرفشى البلاوى واننا متعقدين من زمان قال الى عنده مشكله يبعت ليا فور ا على ايميلى الى ذكره حبيبى محمد بيه فوزى minister*moe.gov.eg الوزير لديه حماس شدد على احترام المعلم من ولى الامر والتلميذ مع اعتبار ان الضرب او ال*** ممنوع وقال لما ابنك يغلط فى البيت بت***ه زى ما كلنا اتربينا الضرب للطالب ممنوع واى اساءه غير مقبوله للمعلم من الطالب او ولى الامر قال انا حاسم فى تطبيق القانون وقال محتاجين نظبط مناهجنا عشان تتماشى مع الواقع

دا الخلاصه

وان شاء الله راجل تمام مهمتنا بقا نشتغله على الايميل ههههههههههه اقصد نبعتله ونعرفه بمشكله التعيين وان المفروض نتيجتنا قاربت الظهور كما قال الجمل يوم 15 يناير واننا عاوزين الامان الوظيفى وانا على فكره بعتله رساله وبعتله كمان صوره مفردات مرتب وقلتله دا مرتب مدرس بادىء حياته هيعيش ازاى؟

ياريت كلنا نشارك ونصيغ رسالتنا بطريقه جميله عشان يعرف ان شباب المعلمين ناس تمام اوى اوى اوى ورجاله على الاخر وشكر لكم جميعا

العلامات المرجعية