اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 18-12-2009, 08:35 PM
الصورة الرمزية احمد نورالدين
احمد نورالدين احمد نورالدين غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

احمد نورالدين is on a distinguished road
افتراضي تبليغ عن مشاركة بواسطة احمد نورالدين

احمد نورالدين ارسل تقريرا عن مشاركة.

السبب:
اقتباس:
اللينك مش ظاهر اصلا عندى ولا الجدول حد يقولى السبب
جدول الامتحانات 2.ث.ع
المشاركة: جدول امتحانات الثانوية .... اخر كلام اعتماد الوزير له اليوم ... من الاوائل ..
المنتدة: علم النفس والاجتماع
المراقبين: محمد رضوان علي

أضيفت بواسطة: احمد نورالدين
المحتوى الأصلي:
اقتباس:
اللينك مشظاهر اصلا عندى ولا الجدولحد يقولى السبب
او يبعتهولى على الاميل
قديم 18-12-2009, 09:33 PM
الصورة الرمزية GE2
GE2 GE2 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

GE2 is on a distinguished road

بسم الله الرحمن الرحيم اولا انا باعتذر عن عدم تنظيم الموضوع لأني حتي لو نظمته التنسيق مش هايطلع ندخل ف الحكاية ع طول أنا ليا عضوية Golden Eagle إتوقفت شهر انا كتبت 3 ردود منها 2 أعترف بإني غلطت فيهم أو تجاوزت الحد فيهم شوية لكن مش لدرجة شهر مع إحترامي في أعضاء هنا شتمتني ف رسايل و لما إتبلغ عنها إتوقفت إسبوعين بس الردود اللي انا كتبتها كانت ف الموضوع دا http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=169250 و كانت كالتالي ع ما أذكر الرد الأول : إزاي نصوت لأبو تريكة و هو فيه عيب خطير إنه بيلعب للأهلي نطلع فيه القطط الفطسانة بقي نقول إنه بيمثل و ننسي إنه اللاعب الوحيد اللي إعترف بكدا ع الهوا و ننسي إنه اللاعب المصري ( و إن لم يكن العربي الوحيد ) اللي رفع شعار تعاطفنا مع غزه غيره ما عملش حاجة و ننسي إنه خلي الاحتفال بالاهداف بالسجود ممكن إنه مش اول واحد بس الموضوع إنتشر بعده بشكل كبير ....... ليه ؟؟؟ ننسي كل دا طالما بيلعب للأهلي يبقي ننسي ع العموم الاستفتاء دا مش مهم لا ليا كمحب لتريكه ولا لتريكه نفسه ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــ الرد التاني : كنت عامل إقتباس لرد إتحذف و قلتله : أحبك قوي و إنت عامل مصري لو كنت متابع كنت عرفت إن الكلام تم إنكاره و قالوا إن البنات دخلوا اوض اللاعيبة و هما ف الماتش و اللاعيبة رفعوا قضية علي عمرو أديب و ع الجريدة الصفرا و عمرو أديب إعتذرلهم أجيبلك فيديو إعتذاره ؟؟؟ ( دا انا مش عارف إيه اللي مخالف فيه ) ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ الرد التالت : قبل ما اطلع من ع النت عايز أوصيكم خليكو كدا نشتم ف دا علشان النادي بتاعه و خلوا اللي يسوا و اللي مايسواش يعمل مصري و يشتم ف اللاعيبة و ف المنتخب و الناس تطبله و المتعصبين بيبقوا عاملين زي الطفيليات مش مشجعي كذا لأ كارهي الاهلي ( زي رابطة ****وكا أو غيرها ) ع العموم عندكم الهريب أهو ف الاستفتاء صوتوله قبل سلام نلاحظ إني ما ذكرتش اسماء و اللي ع راسه بطحة بقي سلام دي كانت ردودي يا تري اتوقف بسببها شهر ؟؟؟ ولا علشان المشرف مختلف معايا ف الرأي يبقي اتوقف شهر ؟؟؟ ع العموم حضرات الاداريين الكرام مش هايرضو بالظلم و إن شاء الله حقي راجع آسف جدا ً لصاحب الموضوع علي التطفل لكن انا ما عرفتش اعمل موضوع جديد بتظهرلي رسالة خطأ أنا آسف تاني و الله

العلامات المرجعية