اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 25-10-2009, 04:09 PM
نحن الشعب نحن الشعب غير متواجد حالياً
عضو جديد

نحن الشعب is on a distinguished road
Thumbs down أنا شايف تبويب التجريبى لغات مات اين المشرفين لتنظيمه

أنا شايف ان كل المشرفين المقصله قصلتهم ومفيش ولا مشرف ينظم الردود ويضع نجوم على المواضع القيمه ليدخلها الطالب واى علامه على المواضع اللى تضيع وقت الطلاب فى محاوله التحميل من وصلات ميته عيب يا اساتذه الفوضى اللى وصل ليها احسن موقع تعليمى عربى

( المطلوب حذف الموضوعات الغثه والاحتفاظ بالسمين من الموضوعات واهتمام اكتر بقسم التجريبى لغات ولا الظاهر الموقع اكل عيش للشهره مش الدعم والمساعده للطلبه الظاهر المدارس التجريبى كلها معدشى فيها مدرس واحد فاهم للمنهج عشان يقدر يبسطه للطلاب هنا وانهم غير مؤهليين لتدريس المنهج والدليل ضعف المشاركات من الاساتذة مع اننا الان عدينا شهر من بدء العام الدراسى والمشاركات ضعيفه )
قديم 25-10-2009, 04:33 PM
نحن الشعب نحن الشعب غير متواجد حالياً
عضو جديد

نحن الشعب is on a distinguished road
Impp انا عرضنا الامانة على السموات و الأرض و الجبال

بسم الله الرحمن الرحيم

انا عرضنا الامانة على السموات و الأرض و الجبال فأبين ان يحملنها و أشفقن منها و حملها الانسان أنه كان ظلوما جهولا

ليعذب الله المنافقين و المنافقات و المشركين و المشركات و يتوب الله على المؤمنين و المؤمنات , وكان الله غفورا رحيما .

صدق الله العظيم

تحياتى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نحن الشعب مشاهدة المشاركة

أنا شايف ان كل المشرفين المقصله قصلتهم ومفيش ولا مشرف ينظم الردود ويضع نجوم على المواضع القيمه ليدخلها الطالب واى علامه على المواضع اللى تضيع وقت الطلاب فى محاوله التحميل من وصلات ميته عيب يا اساتذه الفوضى اللى وصل ليها احسن موقع تعليمى عربى

( المطلوب حذف الموضوعات الغثه والاحتفاظ بالسمين من الموضوعات واهتمام اكتر بقسم التجريبى لغات ولا الظاهر الموقع اكل عيش للشهره مش الدعم والمساعده للطلبه الظاهر المدارس التجريبى كلها معدشى فيها مدرس واحد فاهم للمنهج عشان يقدر يبسطه للطلاب هنا وانهم غير مؤهليين لتدريس المنهج والدليل ضعف المشاركات من الاساتذة مع اننا الان عدينا شهر من بدء العام الدراسى والمشاركات ضعيفه )

العلامات المرجعية