اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 18-10-2009, 11:22 PM
الصورة الرمزية schrooph
schrooph schrooph غير متواجد حالياً
عضو نشيط

schrooph is on a distinguished road
افتراضي Reported Private Message by schrooph

schrooph has reported a private message.

Reason:
اقتباس:
أرجو من ادارة الموقع الموقرة اتخاذ اللازم تجاه العضو (etudiant_en_lettres) وابلاغى بما تم اتخاذه ضده وإلا فإن هذا الموقع لا يستحق حتى مجرد المرور عليه مرور الكرام ، وذلك لخروج ذلك العضو عن الآداب العامة وارسال رسالة الى تحتوى على كلمات بذيئة وقلة أدب متناهية ، واليكم نص الرسالة التى ارسالها.
""" على فكرة أنا مش انسان وحش ولا حاجة بس عندى مشكلة وهى انى مبستحملش أشوف الغلط وأسكت. أنا عايز أعرف بس انت مدرس؟ مدرس فرنساوى؟ والا تلميذ؟ لأن بجد لو أنت مدرس يبقى ** أم دى كلية بنت *****ة *****ة انها خرجت بهيم ابن **** زيك. ايه شغل البهايم ده؟ كل مدخلاتك كلها كلمة شكراً. أحة! امال انت كنت بتخرى ايه فى كليتك؟ أكيد كنت بتتناك. والله العظيم انا بجد مش لاقى كلام يوصف اللى عايز اقوله لك. بس بجد انا لو شفتك وكنت انت مدرس مش طالب هقلعك البنطلون وأنيكك فى الشارع علناً أمام المارة. لأن لو انت مدرس فرنساوى وعلى هذه الدرجة من الجهل ، أحسن لك انك تتجه لمسح العربيات أو انك ترحم أم التلامذة من جهلك. مش عارف والله أقول ايه بس. انت مش ضعيف واستيكة فى اللغة وبس ، ده انت لا ضمير لك انك سايب نفسك كده وبتعلم ضحايا جهلك لا شىء، فعلا تعلمهم لا شىء
آسف بجد على أى شتيمة صدرت منى واتقى ربنا لو انت مدرس بجد واتنيل على عينك واتعلم """
Sent by: etudiant_en_lettres
Original Content:
اقتباس:
على فكرة أنا مش انسان وحش ولا حاجة بس عندى مشكلة وهى انى مبستحملش أشوف الغلط وأسكت. أنا عايز أعرف بس انت مدرس؟ مدرس فرنساوى؟ والا تلميذ؟ لأن بجد لو أنت مدرس يبقى ** أم دى كلية بنت *****ة *****ة انها خرجت بهيم ابن **** زيك. ايه شغل البهايم ده؟ كل مدخلاتك كلها كلمة شكراً. أحة! امال انت كنت بتخرى ايه فى كليتك؟ أكيد كنت بتتناك. والله العظيم انا بجد مش لاقى كلام يوصف اللى عايز اقوله لك. بس بجد انا لو شفتك وكنت انت مدرس مش طالب هقلعك البنطلون وأنيكك فى الشارع علناً أمام المارة. لأن لو انت مدرس فرنساوى وعلى هذه الدرجة من الجهل ، أحسن لك انك تتجه لمسح العربيات أو انك ترحم أم التلامذة من جهلك. مش عارف والله أقول ايه بس. انت مش ضعيف واستيكة فى اللغة وبس ، ده انت لا ضمير لك انك سايب نفسك كده وبتعلم ضحايا جهلك لا شىء، فعلا تعلمهم لا شىء
آسف بجد على أى شتيمة صدرت منى واتقى ربنا لو انت مدرس بجد واتنيل على عينك واتعلم
قديم 19-10-2009, 12:09 AM
Khaled Soliman Khaled Soliman غير متواجد حالياً
معلم أول أ لغة إنجليزية

Khaled Soliman has a spectacular aura about

بعدما كتبت الكثير من الكلمات للرد والتعليق علي هذه المشاركة أكتفي بكلمة ..... لا تعليق
وأرجوا من صاحب الموضوع حذف محتوي الرساله والإكتفاء بإرسالها لأحد المشرفين الإداريين في رسالة خاصه
قديم 19-10-2009, 01:28 AM
M.Sherif M.Sherif غير متواجد حالياً
مدرس اللغة الانجليزية

M.Sherif is on a distinguished road

ياريت لو سمحتم أي مشرف اداري يحذف الموضوع ده فورا
لان ماينفعش يتكتب هنا عشان الالفاظ القذرة اللي فيه
لان في بنات و مدرسات و طالبات بيدخلوا قسم صوت الاعضاء
ما ينفعش كده
كان ممكن يتبعت في رسالة خاصة لاي مشرف اداري و خلاص
قديم 19-10-2009, 01:35 AM
الصورة الرمزية sympathique
sympathique sympathique غير متواجد حالياً