اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-02-2009, 12:13 PM
الصورة الرمزية محمد عاطف 22
محمد عاطف 22 محمد عاطف 22 غير متواجد حالياً
مدرس لغه انجليزية

محمد عاطف 22 is an unknown quantity at this point
Talking حوار بين بلاتر(وخليفة) هههههههه جامد

بعض المكالمات الخطيره التى قامت fbs اكبر شبكة تجسس في العالم بتسجيلها

خليفه : الو انت يارئيس الفيفا ايه البزرميط اللى بنشوفه ده بالليل الحضري في الاهلى اصحى من النوم القاه راح سيفون ,ريكادو بالليل في الزمالك اصحى من النوم القاه راح فاسكو بيجاما مش بعيد انام واقوم الاقي جمال حمزه واقف جون للاتصالات .وكمان بيجاما وسيفون دى اسامى فرق محترمه وافقتوا ازاى عليها

بلاتر: خبيبي اسمه ديجاما مش بيجاما وسيون مش سيفون وكمان الفيفا بيقف في صف اللاعب مش النادى

خليفه : معاك حق كل لاعب مش عاجبه ناديه يسيبه وياخد صحابه معاه بالمره علشان نقوم من النوم مره نلاقي ريال مدريد بقي تشيلسي وميلان بقي مانشيستر ومانشيستر بقي برشلونه مهى اللعيبه دايره على حل شعرها بقي

بلاتر : خبيبي فيه لاعيبه متاكل حقها اللاعب يلعب موسم كامل بمليون جنيه بس تخيل

خليفه : تصدق صعبوا عليا انتو المفروض تلموا ليهم تبرعات وانا عن نفسي متبرع بالعلاوه الشهريه بتاعتى 5 جنيه كل شهر.. انت هتجننى امال اللى بياخد 200 جنيه في الشهر ده حقوقه حصل فيها ده لو قلت اغتصبوها و***وها يبقي قليل,ده انا لو يدونى 50 الف في الموسم امسح بلاط النادى واحمى ولاد المدير الفنى وان حكمت افليهم واجيب الخضار لمراة رئيس النادى واطوقله العربيه كمان... قال متاكل حقهم قال .

بلاتر : يعنى عاوزنا نعمل ايه

خليفه : هو حل واحد اللاعب اللى مش عاجبه النادى بتاعه يمشي ويجي مكانه 10 من الشباب العاطل يتعاملوا معاملة لاعب واحد وياخدوا الفلوس اللى مش عجباه كده حلينا كل المشاكل وقضينا كمان على البطاله

العلامات المرجعية