اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإداري > أرشيف المنتدى

أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 27-01-2009, 01:57 PM
الصورة الرمزية !DreAmeR!
!DreAmeR! !DreAmeR! غير متواجد حالياً
عضو قدوة

!DreAmeR! is an unknown quantity at this point
افتراضي موضوع مهم جدا والله يهمنا خش وشوف بنفسك

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا كاتب الموضوع ده عشان يعنى نفوق بعض لنقطة احنا مش واخدين بالنا منها كويس احنا المنتدى بتاعنا كبير دلوقتى سواء فى مصر او خارجها المهم يعنى ياريت من السادة الاعضاء اللى بينقلوا المواضيع يا سيدى انابقولك انقل براحتك المواضيع اللى انت شايفها انما ده ميمنعش اننا مفروض نكتب ولو مقال من نفسنا احنا للموقع بتاعنا على الاقل لما اجى اختار مواضيع المنتدى الرياضى للمجلة يكون واحد من الموقع اللى كتب ده مش واحد نقلة من برة الموقع ويتكتب فى المجلة باسم واحد من موقعنا ديه اسمها سرقه واحنا مش عايزين حد يتكلم على موقعنا باى كلمة وحشة لو احنا فعلا يخفين عليه ارجوكم يا جماعة تلاحظوا النقطة ديه ارجوكم نفوق شوية انا بشوف فى الموقع منقول وانا بقول ده عادى انما بقى المجلة الالكترونية الجديدة اكيد محتاجة مقالات رياضية من جوة الموقع مش من برة الموقع ياريت نناقش الموضوع ده وبعد كده اللى يكتب موضوع يكتب منقول ولا لأ ويكتب المصدر كمان
وياريت نعمل لمصلحة الموقع
شكرا لكم جميعا

مع تحياتى
قديم 27-01-2009, 03:50 PM
الصورة الرمزية Not Allowed
Not Allowed Not Allowed غير متواجد حالياً
عضو قدوة

Not Allowed is on a distinguished road

والله كلامك جميل يا خالد والله وانت عندك حق صح وياريت تثبت الموضوع دة علشان الى يدخل يشوفة

انا برضوا لما شوفت المجلة قولت اية دة ؟ دة مفيش ولا خبر رياضى فية

اصل بص هقولك انا المشكلة فى اية

المشكلة ان مفيش اهتمام للكرة المصرية قد كدة وانت عن نفسك تشوف الجماهير بتبقى قد اية فى مباراة حتى للاهلى
مبيعدوش الف واحد

حتى مباراة مصر الى فاتت المفروض الناس كانت تحضر علشان الفلوس دة هتروح لغزة برضوا بقى مفيش فى الملعب الا القوات المسلحة

يعنى مفيش اهتمام بالكرة المصرية خالص او حتى للرياضة علشان كدة كله بيقول انا اتعب نفسى واكنت مقال لية فبيعملوا نسخ من اى موقع وخلاص مشى حالك

بص علشان الكل يعمل بالى انت بتقولة لازم تبدأ انت بكدة يا خالد علشان انت المشرف هنا وثبت الموضوع دة وانا معاك فى اى حاجة

وكمان انت كنت غايب بقالك مدة وربنا معاك انا عارف ان عندك امتحانات بس ياريت يبقى فية مشرف معاك يساعدك انا عارف انك قدها
وقدود بس يد واحدة متسقفش وانا والله لو مكنتش فى الثانوية كنت بقيت مشرف معاك

وكمان فى ناس يامة فى المنتدى متفرغة وبرضوا مش بيهتموا بالقسم الرياضى
انا ان شاء الله هبدأ معاك الكلام دة وربنا يقدم الى فية الخير ان شاء الله

شكرآ ليك وياريت تتقبل مرورى

MohameD MadkouR
قديم 27-01-2009, 04:28 PM
الصورة الرمزية !DreAmeR!
عضو قدوة

شكرا على الكلام الجميل ده يا محمد وانا عاررف وكنت متاكد والله انك هتكون اول اللى هيردو على الموضوع ده بس انا مش بتكلم على اساس انى لوحدى او حد يساعدنى او كده القسم رياضى نوعا بقى بقى احسن من الاول تقريبا التعصب راح شوية
بس مش كل التعصب اختفى اكيد لازم يكون فى بس انا بتكلم يا سيدى انت شوفت خبر مثلا فى موقع زى ياللاكورة مثلا ليه مثلا انا مش اعيد صياغته بطريقة تانية غير اللى مكتوب فيها هناك ليه مش اعمل موضوع اقترح فى حاجة على نادى الزمالك او الاهلى او اى نادى تانى فاهم ازاى يعنى لازم نعتمد على نفسنا لان هينفع وهيفيد مثلا لو تم ترشيحك لمشرف
وانا وانت عارف ده انا كنت بكتب مقالات من نفسى وبصوا فى الخلف هتلاقونى كاتب مقالات بنفسى ولسه انا هكمل ده ان شاء الله انما انا لوحدى فى قسم شغال فيه اكتر من 10 افراد مينفعش حتى وغير كده هنعمل تتقييم باذن الله لاحسن مقال فى الشهر ان شاء الله ده كله يحصل لما كلنا نفهم

شكرا على ردك وارجو الناس تفهم كل نقطة
قديم 28-01-2009, 01:24 PM
الصورة الرمزية !DreAmeR!
عضو قدوة

اظاهر ان مفيش تفاعل من الاعضاء لذلك هضطر اشتغل لوحدى ومعذرة اى عضو هلاقيه بينقل المواضيع باستمرار سيتم الحساب معه
قديم 28-01-2009, 03:35 PM
الصورة الرمزية mr.osama
mr.osama mr.osama غير متواجد حالياً
عضو قدوة

mr.osama is on a distinguished road

عندك حق .. يا خالد
وعن نفسي أحب أن أوضح بأن هناك موضوعات كتبتها من بدايتها وهناك موضوعات يتم بداخلها النقل من مصادر أخرى .. ولكن هناك مواضيع تحتاج إلى أنك تنقلها كما هي .. ومواضيع أخرى يتم نقلها وتعديلها لتناسب الموقع أو لتناسب الموضوع .. ولكن ضروري جداً كتابه مصدر الخبر .. وهذا وبصراحة متناهية فعلته في بعض المواضيع ولم أفعله في الكثير منها .. ولكن هناك مواضيع يمكن تعبر فيها عن رأيك وتستشهد بمقالات أخرى من عده مصادر لتأكيد رأيك أو حتى يكتمل الموضوع .. وهكذا
وأؤكد لك أن الجميع شارك في ذلك .. وهذا لا يقلل من أهمية الموضوعات لذا أطلب منك بصفتك مشرف القسم أن تضيف كلمة منقول من ........ (تكتب مصدر الخبر وصاحب المقال) إلى الموضوعات التي نقلت وهذا سهل لك ..

ولي ملحوظة وهي كثرة الموضوعات المتشابهه ورأيي يجب أن تدمج الموضوعات المتشابهه في موضوع واحد وليكن في الموضوع الرئيسي والذي كتب اولاً ويسهل معرفة ذلك من تاريخ كتابه الموضوع .. فمثلاً يجب دمج الموضوعات التي تتحدث عن الانتقالات في موضوع .. وكذلك التي تتحدث عن مباريات الدوري .. وكذلك التي تتحدث عن الكأس .. وهكذا
قديم 28-01-2009, 04:34 PM
الصورة الرمزية !DreAmeR!
عضو قدوة

سيتم ان شاء الله يا استاذى الفاضل بس المشكلة ان مفيش تفاعل بين الاعضاء فين التفاعل لما موضوع المشاهدات بتاعته فوق العشرة مثلا ومحدش رد ازاى ده طيب دهع مش ينفع

العلامات المرجعية