اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية الطب البيطرى

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 28-09-2011, 06:38 PM
Dr\memo Dr\memo غير متواجد حالياً
عضو جديد

Dr\memo is on a distinguished road
Icon111 انا بجد زعلان اوى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته....

ازيكوا يا دكاترة يارب تكونوا بخير،انا النهاردة جاى اقولكوا ان ده هيكون اخر يوم ليه فى هذا القسم بجد بجد الف شكر لحضراتكم يا دكاترة الطب البيطرى انا مكنتش ملاحق ارد على تعليقاتكم على الموضوع لدرجة ان مفيش ولا واحد حط تعليق او قال راية فى الموضوع وعايز اشكر دكاترة طب وصيدلة على مشاركتهم فى الموضوع وتعليقاتهم الاكثر من رائعةوزى ما قلت قبل كده وهفضل اقولها دايما مبيقدرش قيمة كليتنا الا الناس المحترمة اللى بتفهم وبتقدر وده اللى انا مستغربة لما الاقى دكاترة طب وصيدلة بيشاركوا وبيبدوا اعجابهم بالموضوع ودكاترة الطب البيطرى متجاهليت تماماوكان الموضوع تافه لايستحق الرد،يبقى اكيد فى حاجة غلط اكيد طبعا عارفين الغلط ده فين ومش محتاجين اقولكم واخيرا عايز اقول نصيحة لدكاترة هذا القسم وخصوصا للملتحقن حديثا بالكلية حاولوا تحبوا الكلية اكتر من كده لان طول ما الانسان مش مقتنع بشىء عمره ما هيقنع اللى قدامه بهذا الشىء مهماعمل وعمره ما هينجع فى الشىء ده ولو صادفه الحظ ونجح فى البداية عمره ما هيقدر يستمر فى نجاحه لان واى حد داخل الكلية ومش مقتنع بيها ولو لواحد فى المية يبقى الافضل انه يحول من الكلية من دلوقتى لان هما دول اللى مشوهين صورتنا قدام الناس ولو ركب دماغة بكرة هيندم بعد ما يدخل الكلية و وهيقول يارتنى سمعت كلام الراجل ده،وانا واحد من الناس داخل الكلية عن اقتناع لانى الحمد لله اعرف كل كبيرة وصغيرة عنها واعرف كمان تجارب حقيقية لناس متخرجة من الكلية دى كان نفسى افيدكوا بيها لكن لقيت ان العطاء من جهه واحدة فقط وفى هذه الحالة بيتحول العطاء الىاستغلال وكفاية كده يا جماعة لان الواحد وهوه زعلان ممكن يقول كلام يزعل الناس منه

العلامات المرجعية