اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 22-09-2011, 02:05 AM
ningooooo ningooooo غير متواجد حالياً
طالب جامعي (كلية طب جامعة المنصورة)

ningooooo is on a distinguished road
افتراضي نصائح هامة من دفعة الثورة للدفعات القادمة

بسم الله الرحمن الرحيم

بداية من منطلق أننا المفروض دفعة الثورة وأننا مرينا بتجارب كتير جدا فالمفروض لا نبخل بالخبرة اللي اكتسبناها و بطلب من كل واحد يكتب اللي استفاده في صورة نصائح علشان نفيد بيها الدفعات القادمة و نقلل من قلقهم و كان نفسي طبعا يكون موجود معانا كل الأعضاء اللي كانوا موجودين من بعد ما خلصنا امتحانات ثانوية عامة مرورا بانتظار نتيجة الثانوية العامة و اللحظة الفارقة في حياتنا و بعد كده كل واحد كان بيشوف ترتيبه و يختار الكلية المناسبة ليه و يكتب رغباته و يستني نتيجة التنسيق و الناس اللي كانت عاوزة تحول و انتظار التحويل الالكتروني و بعدين نقدم في التحويل الالكتروني و الناس اللي تحويلها اترفض كانوا مستنين التحويل الورقي لغاية لما فتح و نروح في رمضان وسط زحمة كبيرة و نقدم في التحويل الورقي و بعدين نفضل مستنين فوق ال 20 يوم لغاية لما الكشوفات تنزل الكليات و نطمن ان تحويلنا اتقبل و بعدين اخيرا نقدم و تنتهي الرحلة دي بحلوها و مرها .

و علشان يكون الموضوع منظم أنا بطلب من أعضاء المنتدي الكرام أنهم يكتبوا نصائحهم للدفعات القادمة في صورة نقاط هكذا :

نصائح النتيجة :
نصائح اختيار الرغبات :
نصائح انتظار نتيجة التنسيق :
نصائح التحويل الإلكتروني :
نصائح التحويل الورقي :
نصائح التقديم :

و أنا عارف انها هتاخد وقت طويل منكم بس أحنا بنعمل كده لوجه الله علشان نساعد غيرنا

و بقول للدفعات الجاية القسم ده يعتبر تراث علشان هتلاقوا حاجات كتير مفيدة جدا و عمرها ما هتخطر علي بالكم و هتريحكم جدا

ممكن أطلب منك طلب ؟؟؟

ممكن تصلي علي رسول الله

العلامات المرجعية