اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 10-12-2006, 04:28 PM
رفعت فوزى رفعت فوزى غير متواجد حالياً
عضو خبير

رفعت فوزى is an unknown quantity at this point
افتراضي السلام عليكم

السلام عليكم
اخوانى واحبابى اعضاء هذا المنتدى المحترم كان لزاما على ان ادخل واقدم لكم اعتذارى واسفى الشديد عن كل اهانه تم توجيهها الى المنتدى او اى عضو فيه من هذه التى اشهدكم انى لا تربطنى بها علاقه كما تدعى وانى رفضت الكلام معها
ولم اكن احب التحدث فى هذا الموضوع لولا ما لاحظته من تعاطف بعض الاعضاء معها والدعاء بانه حسبهم الله وبنعم الوكيل فى انا
فبدوت وكانى قد فعلت فعلا شنيعا
اعرف ان معظم الاعضاء فى المنتدى جدد ولا يعرفوننى وانى تركت المنتدى منذ مده كما اوضح المشرف المحترم والمهذب فى هذا المنتدى الاخ محمد البرى
واسف مره اخرى على ما تسببت فيه دون قصد
وشكرا على حذف هذه التراهات من المنتدى
اتمنى لكم التقدم والتوفيق فى هذا المنتدى وتنشيط عمل المشرفين وان كان امر لا يخصنى
واترككم فى رعايه الله وامنه

فــى هــذا المكــان رســم بعضكــم إبتسامــة أشرقـــت وجهـــى ... أدخلــت الســـرور الــى قلبـــى ...هنـــا أخــى وأختـــى ... هنـــا أفكــارنا وأحلامنـــا ... لكنـــه وقـــت الرحيـــل ... أستحلفــكم بالله الحــى القيــوم أن تتذكرونـــى بالخيـــر ... وأن تغفـــروا لــى أى إسائـــة ... فـــان لــم يجمعنــا هــذا المكـــان ... جمعنـــا الله فى الجنـــة بــإذن الله ... وداعـــا أســــرتـــى التـــى لـــم أعـــرف لـــى أســـرة غيـــرها . لا اله الا الله ...سيدنا محمد رسول الله </div>
قديم 10-12-2006, 04:58 PM
محمد البري
ضيف

أوكي يا عاشق ولا يهمك بس ممكن سؤال هل انتا بتتريأ عليا ؟
قديم 10-12-2006, 08:41 PM
loza99 loza99 غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

loza99 is an unknown quantity at this point

انا فعلا اول حد قالها قولي
حسبي الله ونعم الوكيل
بس ده علي اساس اللي هي قالته
لو كنت ظلمتها يبقي حسبها الله ونعم الوكيل
ده اللي انا قلته

بس الله اعلم برده

عموما يا انسه / الله اعلم اسمك ايه
اكيد هتدخلي تاني
زي ما الزميله قالتك( ده موقع اسلامي وتعليمي ))
مش موقع فضايح
ياريت بلاش كده
ولو ظلمك فعلا قولي حسبي الله ونعم الوكيل بس مش اكتر
ولو هتقولي اكتر يبقي مش هنا
مش هنا
مش هنا

قديم 10-12-2006, 11:14 PM
رفعت فوزى رفعت فوزى غير متواجد حالياً
عضو خبير

رفعت فوزى is an unknown quantity at this point

اخى الفاضل محمد البرى انا بتكلم جد انت فعلا انسان محترم وتحاول انك تقدم شىء للمنتدى وربنا يوفقك ويا ريت تبلغ سلامى لحبيب قلبى وشارع هذا المنتدى الجميل بجوارك طبعا ميدو
شكرا اختى الفاضله على التوضيح واتمنى انى اكون وضحت انا كمان ايه اللى حصل وانى مظلمتهاش

فــى هــذا المكــان رســم بعضكــم إبتسامــة أشرقـــت وجهـــى ... أدخلــت الســـرور الــى قلبـــى ...هنـــا أخــى وأختـــى ... هنـــا أفكــارنا وأحلامنـــا ... لكنـــه وقـــت الرحيـــل ... أستحلفــكم بالله الحــى القيــوم أن تتذكرونـــى بالخيـــر ... وأن تغفـــروا لــى أى إسائـــة ... فـــان لــم يجمعنــا هــذا المكـــان ... جمعنـــا الله فى الجنـــة بــإذن الله ... وداعـــا أســــرتـــى التـــى لـــم أعـــرف لـــى أســـرة غيـــرها . لا اله الا الله ...سيدنا محمد رسول الله </div>
قديم 16-12-2006, 01:53 PM
اية فايد اية فايد غير متواجد حالياً
عضو جديد

اية فايد is an unknown quantity at this point
Wink

اخى الكريم عاشق الجمال
اخوانى واخواتى اعضاء المنتدى

انا اختكم هنا فى المنتدى ربطتنى علاقة اخوية وثيقة بعاشق الجمال منذ دخولى للمنتدى وحتى الان وانا اعرف عنة كل صغيرة وكبيرة فى حياتة

وأأكد لكم انا ما حدث من هذة الفتاة ما هو الا ادعاء منها واعتقد انة نوع من الهزار السخيف او المقالب الساخنة او طريقة غبية للفت الانظار لها

انا اعرف جيدا عاشق الجمال واعلم جيدا انه لا يعرفها ولا يعرف من تكون

وايقن انة لم يعرفها ولم يربطة بها اى صلة

فاتمنى من اعضاء المنتدى ان يصدقونى والا يتهموا عاشق الجمال بانة ظالم لهذة الفتاة او الله اعلم من تكون

لقد غادر عاشق الجمال المنتدى منذ فترة ومعظم الاعضاء هنا كما قيل جدد لا يعرفونة فلا يجوز لهم الحكم من خلال تلك الادعاءات فى حقة

واتمنى ان يتناسوا ما حدث وان يعلموا ان عاشق الجمال من اكتر الشخصيات التى قابلتها هنا احتراما ووقارا وانة ما كان ليؤذى احدا ولو حدث وأذى احدا دون قصد منة فإنة لا يخجل من الاعتراف بخطأة والاعتذار

واعتقد انه من حقة عليكم ان من قال بحقة حسبى الله ونعم الوكيل وظلمة بقولة او حتى فى تفكيرة ان يتقصى عنة ويسال اعضاء المنتدى القدامى ليعرفوا من يكون حقا ثم بعد ذلك يحكموا علية

واعتقد ان من حقة ان يُقدم له الاعتذار من اللين هاجموة وتعاطفوا مع تلك الفتاة الكاذبة

بعدك حبيبى مشكلة هدت كيانى
انت فى بلد وانا فى بلد نشكى ونعانى
لا غلطتك ولا غلطتى غلطة زمانى

العلامات المرجعية