اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 07-10-2009, 04:47 PM
الصورة الرمزية totti_pop_2008
totti_pop_2008 totti_pop_2008 غير متواجد حالياً
طالب جامعى ( تجارة القاهرة )

totti_pop_2008 is on a distinguished road
افتراضي يا جدعان يا بتوع انتساب القاهرة معادنا بكره..................... 8\10

ازيكم يا اخوانا عاملين ايه....؟ طبعا كل اللى راح الجامعة النهارده شاف المظاهرات اللى كنا عاملنها عشان حقوقنا (محاضرات وحضور للجامعة يعنى) كطلبة انتساب ولفينا الجامعة ووقفنا ادام مبنى العميد والامن طبعا كان واقف مالوش لازمة ( مش عايز اقول حاجة تانيه ) بكرة ان شاء الله هيكون فى برده زى مظاهرة كبيرة (سلميه) لطلبة انتساب الساعة 12 ان شاء الله قدام التمثال اللى عند كلية اقتصاد وعلوم سياسية عايزين بكره يا جماعة كلنا نبقى هناك ومتخافوش هتبقى سلمية ( بس ) يمكن ينزلولنا محاضرات ان شاء الله او حتى ينزلوا النص التانى ميفتكروش الحكاية سبهلله وخلاص ..................بكره الساعة 12 الظهر قدام كلية اقتصاد...............
متنسوش..............
قديم 07-10-2009, 05:04 PM
الصورة الرمزية salomeh
salomeh salomeh غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

salomeh is on a distinguished road

تفتكر هيجيب نتيجه
ممكن يسبونا لغايه الاسبوعين م يخلصوا وبعد كده ولا هنعرف نعمل اى حاجه

قديم 07-10-2009, 05:10 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salomeh مشاهدة المشاركة
تفتكر هيجيب نتيجه
ممكن يسبونا لغايه الاسبوعين م يخلصوا وبعد كده ولا هنعرف نعمل اى حاجه
بذمتك مش احسن منفضل قاعدين كده اهو ممكن يعملوا حاجة ( احنا قولنا سلمية لدلوقتى بس)
قديم 07-10-2009, 05:20 PM
mina_totti65 mina_totti65 غير متواجد حالياً
عضو خبير

mina_totti65 is on a distinguished road

معااااااااااكم بكره ان شاء الله
قديم 07-10-2009, 05:24 PM
mina_totti65 mina_totti65 غير متواجد حالياً
عضو خبير

mina_totti65 is on a distinguished road

طيب مفيش صور او فيديو
قديم 07-10-2009, 05:37 PM
الصورة الرمزية أنين المذنبين
أنين المذنبين أنين المذنبين غير متواجد حالياً
طالب جامعى {تجارة القاهرة}

أنين المذنبين is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة totti_pop_2008 مشاهدة المشاركة
ازيكم يا اخوانا عاملين ايه....؟ طبعا كل اللى راح الجامعة النهارده شاف المظاهرات اللى كنا عاملنها عشان حقوقنا (محاضرات وحضور للجامعة يعنى) كطلبة انتساب ولفينا الجامعة ووقفنا ادام مبنى العميد والامن طبعا كان واقف مالوش لازمة ( مش عايز اقول حاجة تانيه ) بكرة ان شاء الله هيكون فى برده زى مظاهرة كبيرة (سلميه) لطلبة انتساب الساعة 12 ان شاء الله قدام التمثال اللى عند كلية اقتصاد وعلوم سياسية عايزين بكره يا جماعة كلنا نبقى هناك ومتخافوش هتبقى سلمية ( بس ) يمكن ينزلولنا محاضرات ان شاء الله او حتى ينزلوا النص التانى ميفتكروش الحكاية سبهلله وخلاص ..................بكره الساعة 12 الظهر قدام كلية اقتصاد...............
متنسوش..............
السلام عليكم لماذا انت الذى تشيع الفوضى فى الطلبة اتقى الله ولعدين تعالى حقك ايه يابو حق انت يابنى اذاكان احنا المجموعة المميزة بقينا يومين للتعديلات مؤقتا وانت تتقول حضور للانتساب على فكرة انا لى اصحاببى فى انتساب جايبين 820.8 وكان جيلهم انتظام فى حتت تانبية ومرديوش يخشها راحت الجامعة جيبلهم العشرة فى المية التحويلات واقفلوا الدنيا غليهم وغايز تعمل مظاهرات وبدع كدة انظر الى الامام كما قلت تم تقسيم المجموعات دول بتوع انتظام الله يكون فى عنهم فى المجموعة المميزة عندنا امتحان ميد تيرم بعد كام اسبوع وبقت المادة محاضرة واحدة فى الاسبوع والكتب لسة مانزلتش وانا اتمنى ان اراك ولوو مرة هاذئا من موضوع انتساب على فكرة انا عملت موضوع تسؤلات ارجو الرد عليها بسببك والله والذى يعلم ذلك الامير محمد وهو صديق لى من الاعدادية وهو انتساب ما رايت عليه الذى رايته عليك انت بالذات فارجوك لا تشيع هذا الكلام وحسبنا الله ونعم الوكيل وربنا يوفقنا جميعا
عسى مَنْ له الإحسانُ يغفرُ ذلّتي
ويسترُ أوزاري وماقدْ تقدّما
قديم 07-10-2009, 05:42 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 مشاهدة المشاركة
طيب مفيش صور او فيديو
لا للاسف يا مينا كنت مشغول بالذعيق والصوت العالى (بس كان فى ناس كتير بتصور) المهم بكره تعالى وهات اللى تعرفه..........
قديم 07-10-2009, 05:46 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thenomadic مشاهدة المشاركة
السلام عليكم لماذا انت الذى تشيع الفوضى فى الطلبة اتقى الله ولعدين تعالى حقك ايه يابو حق انت يابنى اذاكان احنا المجموعة المميزة بقينا يومين للتعديلات مؤقتا وانت تتقول حضور للانتساب على فكرة انا لى اصحاببى فى انتساب جايبين 820.8 وكان جيلهم انتظام فى حتت تانبية ومرديوش يخشها راحت الجامعة جيبلهم العشرة فى المية التحويلات واقفلوا الدنيا غليهم وغايز تعمل مظاهرات وبدع كدة انظر الى الامام كما قلت تم تقسيم المجموعات دول بتوع انتظام الله يكون فى عنهم فى المجموعة المميزة عندنا امتحان ميد تيرم بعد كام اسبوع وبقت المادة محاضرة واحدة فى الاسبوع والكتب لسة مانزلتش وانا اتمنى ان اراك ولوو مرة هاذئا من موضوع انتساب على فكرة انا عملت موضوع تسؤلات ارجو الرد عليها بسببك والله والذى يعلم ذلك الامير محمد وهو صديق لى من الاعدادية وهو انتساب ما رايت عليه الذى رايته عليك انت بالذات فارجوك لا تشيع هذا الكلام وحسبنا الله ونعم الوكيل وربنا يوفقنا جميعا
يا عم متعملش كده فى نفسك ......بالراحه كده عايز تيجى تعالى مش عايز خلاص براحتك لكن تفضل تقولى ابو حق وابو محمد فمينفعش كده................ ......................
قديم 07-10-2009, 05:56 PM
الصورة الرمزية الأميـرمحمد
الأميـرمحمد الأميـرمحمد غير متواجد حالياً
موقوف

الأميـرمحمد is on a distinguished road

اقتباس:
يا عم متعملش كده فى نفسك ......بالراحه كده عايز تيجى تعالى مش عايز خلاص براحتك لكن تفضل تقولى ابو حق وابو محمد فمينفعش كده
لو سمحت يا استاذ totti
كريم يقصد النصيحة فقط ولا يقصد غير ذلك واذا اردت ان تأخذ بالنصيحة خير وبركة واذا لم تأخذ بها فأنت حــر
ونحمد ربنا ان لينا صديق في المنتدي ينصحنا ويرشدنا الي الصحيح
وكما قال كريم قبل ذلك [ اللهم بلغت ... اللهم فاشهد ]
والسلام عليكم ..

سبحان الله وبحمده ۞ سبحان الله العظيم
إقرأ المصحف الشريف " من هنااا "
قديم 07-10-2009, 06:11 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأميـرمحمد مشاهدة المشاركة
لو سمحت يا استاذ totti
كريم يقصد النصيحة فقط ولا يقصد غير ذلك واذا اردت ان تأخذ بالنصيحة خير وبركة واذا لم تأخذ بها فأنت حــر
ونحمد ربنا ان لينا صديق في المنتدي ينصحنا ويرشدنا الي الصحيح
وكما قال كريم قبل ذلك [ اللهم بلغت ... اللهم فاشهد ]
والسلام عليكم ..
حضرتك دى مش حاجة غلط اصلا (دى مطالبة بحقوقنا) عشان تقول يرشدنا الى الصحيح واحنا مش هنكسر ولا هنخرب دى مجرد مظاهرة سلمية وعموما شكرا ليك ولكريم ..........
قديم 07-10-2009, 06:44 PM

ايه يا اخوانا انتوا خايفين تيجوا ولا ايه..............................؟!
قديم 07-10-2009, 07:09 PM
ماهينور 2 ماهينور 2 غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

ماهينور 2 is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thenomadic مشاهدة المشاركة

ليه تعليق بسيط بس علي كلام حضرت
اولا انت بتقول انك مجموعه مميزه وليك يومين محاضرات في الاسبوع بمعدل محاضره لكل ماده وفي الوقت نفسه مضايق
فتخيل بقي ان انتساب لحد الحظه دي ميعرفوش حاجه عن المنهج وادامهم بتاع تلاته اسابيع او شهر ميعرفوش حاجه عن المنهج
يبقي عايزنا نعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبعدين القانون ده مطبقش الا في جامعه القاهره فقط يبقي اشمعنا احنا يعني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مع العلم اني انتساب وكنت مرحبه بالفكره بس طلعت معرفش اللي فيها
لا محضرين حاجه ولا مجهزين ولا دارسين ونفذوا القرار وبس
طيب علي الاقل كانوا يقولولنا كان كل واحد دخل اي حاجه انتظام
يعني انا كان ليه اداب وحقوق انتظام ولكن فضلت تجاره انتساب لان مجاش في بالي انهم هايعملوا حاجه زي كده
عايزنا نسكت عن حقنا
طيب الساكت عن الحق شيطان اخرس
قديم 07-10-2009, 07:15 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ماهينور 2 مشاهدة المشاركة
ليه تعليق بسيط بس علي كلام حضرت
اولا انت بتقول انك مجموعه مميزه وليك يومين محاضرات في الاسبوع بمعدل محاضره لكل ماده وفي الوقت نفسه مضايق
فتخيل بقي ان انتساب لحد الحظه دي ميعرفوش حاجه عن المنهج وادامهم بتاع تلاته اسابيع او شهر ميعرفوش حاجه عن المنهج
يبقي عايزنا نعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبعدين القانون ده مطبقش الا في جامعه القاهره فقط يبقي اشمعنا احنا يعني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مع العلم اني انتساب وكنت مرحبه بالفكره بس طلعت معرفش اللي فيها
لا محضرين حاجه ولا مجهزين ولا دارسين ونفذوا القرار وبس
طيب علي الاقل كانوا يقولولنا كان كل واحد دخل اي حاجه انتظام
يعني انا كان ليه اداب وحقوق انتظام ولكن فضلت تجاره انتساب لان مجاش في بالي انهم هايعملوا حاجه زي كده
عايزنا نسكت عن حقنا
طيب الساكت عن الحق شيطان اخرس
كلام عاقل جدا......................منظرينك فى المظاهره بكره

يا جدعان اللى يعرف حد يقوله ............العدد ان شاء الله لغايه دلوقتى كبير ....(وعايزينه يكبر اكتر..)
قديم 07-10-2009, 07:19 PM
الصورة الرمزية ahmedal3mda
ahmedal3mda ahmedal3mda غير متواجد حالياً
طالب جامعى ( كلية الاعلام والتجارة )

ahmedal3mda is on a distinguished road

بس ياتوتى عمر ما المظاهرات دى هتجيب نتيجة انا مش بقول كدة علشان حاجة ولكن انت فاكر الاعتصامات والمظاهرات اللى اتعملت قبل كدة ماشاء الله ولا واحدة جابت نتيجة واقربها اعتصام خبرا العدل اذا كانت الحكومة لاتستجيب للناس اللى بيشتغلوا وممكن يعطلوا الشغل يبقى هتهمم بالطلبة حتى لو المظاهرات استمرت سنين الموضوع محسوم من زمان والمشكلة ان الناس كلها ووسائل الاعلام والكل بيقيدوا اى قرار يقال علية ان فى مصلحة الناس ومابالك انة لمنع انتشار وباء لان المفترض ان هيسبوكم لحد ما الاسبوعين يخلصوا وبعد كدة ماحدش هيخش اصلا وماحدش يزعل من كلامى لان دى الحقيقة
وربنا يوفقكم واللى بتعملوا يجيب نتيجة وتقدروا تحضروا المحاضرات
انت اسمك الحقيقى اية ياتوتى
قديم 07-10-2009, 07:24 PM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedal3mda مشاهدة المشاركة
بس ياتوتى عمر ما المظاهرات دى هتجيب نتيجة انا مش بقول كدة علشان حاجة ولكن انت فاكر الاعتصامات والمظاهرات اللى اتعملت قبل كدة ماشاء الله ولا واحدة جابت نتيجة واقربها اعتصام خبرا العدل اذا كانت الحكومة لاتستجيب للناس اللى بيشتغلوا وممكن يعطلوا الشغل يبقى هتهمم بالطلبة حتى لو المظاهرات استمرت سنين الموضوع محسوم من زمان والمشكلة ان الناس كلها ووسائل الاعلام والكل بيقيدوا اى قرار يقال علية ان فى مصلحة الناس ومابالك انة لمنع انتشار وباء لان المفترض ان هيسبوكم لحد ما الاسبوعين يخلصوا وبعد كدة ماحدش هيخش اصلا وماحدش يزعل من كلامى لان دى الحقيقة
وربنا يوفقكم واللى بتعملوا يجيب نتيجة وتقدروا تحضروا المحاضرات
انت اسمك الحقيقى اية ياتوتى
ايه يا عم عمده اللى انتا بتقولوه ده تعالى بس المظاهرة و بعدين تبقى تشوف هيستجيبوا ولا لا وبعدين احنا مش عاملينها عشان زياده فى اجر موظفين او تنديد احنا عاملينها عشان ترجع محاضراتنا تانى \ مصطفى (ليه عندك عروسه )

العلامات المرجعية