اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > المنتدى التخصصى للمعلمين > منتدى الفنى والإدارى والأخصــــــائى > منتدى أخصائى المكتبات

قديم 24-10-2013, 03:53 PM
احلامعمرى احلامعمرى غير متواجد حالياً
عضو جديد

احلامعمرى is on a distinguished road
افتراضي اريد حلا لمشكله

انا ااخصائية المكتبه اللى منتدبة فى مدرستين انا نفذت الانتداب ومدير المدرسه الاصليه مش عايز حد يمضى معايا على العهدة بالتضامن وقالى هقفلها فى الايام اللى انتى مش موجوده فيها وجاتله لجنه وفتحها وقالى انا مدير المدرسه ومعايا نسخ من كل المفاتيح بتاعة المدرسه وهى مسئوليتى ولو ضاع حاجه من المكتبه مسئولية مين وفى منشور يخلى حد يمضى معايا بالتضامن ولا المدير بيعمل اللى هو عايزه

قديم 24-10-2013, 07:47 PM
الصورة الرمزية طلال سلومه
طلال سلومه طلال سلومه غير متواجد حالياً
مشرف متميز منتدى أحصائى المكتبات و الاعلام التربوى

طلال سلومه is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احلامعمرى مشاهدة المشاركة
انا ااخصائية المكتبه اللى منتدبة فى مدرستين انا نفذت الانتداب ومدير المدرسه الاصليه مش عايز حد يمضى معايا على العهدة بالتضامن وقالى هقفلها فى الايام اللى انتى مش موجوده فيها وجاتله لجنه وفتحها وقالى انا مدير المدرسه ومعايا نسخ من كل المفاتيح بتاعة المدرسه وهى مسئوليتى ولو ضاع حاجه من المكتبه مسئولية مين وفى منشور يخلى حد يمضى معايا بالتضامن ولا المدير بيعمل اللى هو عايزه
أولا مدير المدرسة لا يملك حق الرفض : دى ناحية تنظيمية فنية تخص المكتبات والعهد الشخصية بشكل مباشر هو مالوش دعوة بيها

طالما قالك ها أقفلها يبقى يتحمل هو المسئولية القانونية لكدا مع التوجيه بس ياريت تطلبى من موجه المكتبات يكتب فى دفتر الزيارات أنك منتدبة يومين و تم تسليم نسخة من مفاتيح المكتبة بصفة رسمية لمدير المدرسة وبحضور الموجه . شهدى الموجه بتاعك على الحاجتين دول .

=====================

أعتقد فيه نشرة تفيد كدا بأذن الله ها احاول أحصل عليها واجيبهالك

العلامات المرجعية