اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى الأزهر الشريــــــــــــف

منتدى معلمى الأزهر الشريــــــــــــف ملتقى معلمى التعليم الأزهرى

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 18-12-2011, 06:33 PM
عماد صلاح عماد صلاح غير متواجد حالياً
عضو نشيط

عماد صلاح is an unknown quantity at this point
New ارجو الدخول وقراءة هذا الموضوع وارجو التعليق

انا مستغرب جدا من اللي بيحصل بتوع المنصورة كل متكلم واروح التعيينات يطلعلي واحد ويقلي انت بتشتمنا ع النت والله عجيبه دي دلوقت قاعدين تشوفا الشتيمة علشان تلاقول لانفسكم حجه ع اللي انتوا عملتوه فينا عموما انا مش بشتم بس بقلها باعلي صوتي معايا اوراق ومستندات تثبتلي حقي وانا بقلها كمان باعلي صوتي اقسم بالله اقسم بالله لو لقيت حد من مسؤلي الازهر واهتم صح بالموضوع الموضوع مش هيعدي ع خير لانها قضية تزوير متعمدة مش خطا وانا عارف انا بقول اي الخطا معروف لان الجريمة معروفة اكتر وتاني برفع اسي دي اللي تم التلاعب فيه وبقلها تاني لو حد في تعيينات المنصورة او حتي ان كان فراش ف منطقة المنصورة وابنه او احد اقاربه حصله اللي حصلي مش بعيد كانوا جابوله قرار لوحده لكن انا مليش حد غير ربنا وورقي وادلتي وعشمي كبير ف شيخ الازهر يوم الثلاثاء ان شاء الله وباذن الله حقي وحق كل زملائي المحترمين هيرجع باذن الله ومش كدا وبس وباذن الله هيكون دا درس لاي حد شغال ف الازهر علشان يراعي ربنا ف عمله وميديش حد حق مش حقه من حد وربنا يقدرني وعارف ان في ناس قاعده ع النت مخصوص علشان تنقل الكلام داخل المنطقة وانا مش بقول غير الحق وتاني هتلاقوا اسمي ف مسابقة 1/12/2006 مؤهل عالي قسم الرياضيات تحت مسلسل 41 عماد صلاح حسيب وبقدرة قادر اسمي اتشال خالص وحطوا مكاني الاستاذة / سميرة سامي محمد ابراهيم اللي المفروض مسلسلها 116 وكمان عقدها مفسوخ بقرار 96 بتاريخ 10/11/2011 وربنا يشهد علي كلامي
الملفات المرفقة
نوع الملف: rar مسابقة المتعاقدين 22مارس2011.rar‏ (259.2 كيلوبايت, المشاهدات 174)

العلامات المرجعية