اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 11-02-2010, 02:56 PM
ا/عبد الفتاح شبانة ا/عبد الفتاح شبانة غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

ا/عبد الفتاح شبانة is on a distinguished road
Icon9 لما كل هذا الكره

اليوم كنت فى المدرسة التى اعمل بها وهى تابعة لادارة منيا القمح شرقية ودار حوار بينى وبين السيد وكيل المدرسة والمسؤل عن الفترة المسائية التى اعمل بها لااعلم كم الحقد الذى يكنه مثل هؤلاء لأمثالنا نحن المتعاقدين جت سيرت التثبيت ان شاء الله بعد النجاح يرد المحترم ويقول ابق قابلنى مفيش تثبيت انتم بتحلمو دمدير الادارة قال اى مدرس ميعجبكش ابعت اسمه واحنا نوديه ابعد مدرسة وهكذا يا اخوان كتمت غيظى حتى لااندفع وتوجهت الى الله ان يكتب لنا جميعا النجاح ثم يرزقنا التثبيت لأنى تعبت 12عام فى المدرسة تيجى مرتبات المعينين واحنا لأنتسائل لماذا؟ يقول لنا لسة مفيش فلوس فى الادارة قمة الظلم والتفرقة والله ياأخوانى فى ناس ما بتروح المدرسة ومرتبه بيروح لها واخرها كان الأخ عاوذنى اروح مسابقة المعلم المثالى لأن مفيش حدمن الاساسيين عاوز يروح وحاجات تانية كتير والله انا ذهقت لااعلم لما هذه التفرقة انا حاسس ان زمن الاحتلال رجع تانى ونعامل معاملة مواطن درجة تالتة عذرا للا طالة ولكنى تعبان من هذا الظلم وادعوا الله للجميع ولى بالنجاح وعلى امثال هذا الرجل ان يريحنا الله منهم عقول عفى عليها الزمن مرتبه ماشاء الله يشغل عشرة ولا يقتنعون شكرا لكم وللمنتدى العزيز

العلامات المرجعية