اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

قديم 12-05-2014, 04:02 PM
lolo nice lolo nice غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

lolo nice is on a distinguished road

شوف انا هقولك ع حااجة ايه يعنى لما تضيع عليك سنة و بعدين هى هتضييييع ليييه اساسا انا مش فااهمة الناس اللى بتقول هتضيع عليك سنة بتقول كدا ليه انا هقول بصراحة و محدش يزعل منى و الله مش عايزة ازعل حد انتو كدا محبطيين اووووووووووى و كمان بتحبطوا الولد مع انى شيفاه متفائل جدا
انت لو شايف نفسك هتزااكر جامد جدا و هتعمل اللى عليك ف السنة الجديدة عيد و الله لو عدت هيبقى أحسن ليك هقولك لييه بقى افرض انك مش هتعيد السنة و جبت 80% مثلا يعنى و انت علمى علوم تقريبا هتدخل ايه بقى ؟؟؟؟ لو هتدخل خاصة يبقى ماشى حلو اوى لو هتدخل حكومى هيجيلك تجارة او اداب او زراعة و الكليات دى و الدراسة و هتقعد اربع سنين فيها و هتتخرج سورى يعنى مش فاهم حاجة خاالص لان حضرتك احنا عندنا ف الكليات الحكومة دكاترة زبااااالة و اسمع منى و الله المهم انت بكدا هتكون ضيعت اربع سنييييين يعنى مش سنة واحدة
خلى هدفك جامعة زويل و طبعا دى غاالية جدا على حد علمى و لو مجتش ادخل جامعة خاصة نضيفة
وفى الاول و فى الاخر طبعا شوف انت عايز ايه و متخليش حد يهبطك و يقلل من عزيمتك و حاول تقنع اهلك طبعا لان انت لازم ترضيهم و ربنا يكرمك و يوفقك

العلامات المرجعية