اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الصف الثالث الثانوى > مجموعة المواد العلمية > الكيمياء 3ث > الامتحانات

قديم 03-07-2012, 02:17 AM
الصورة الرمزية ahmed khalid yehya
ahmed khalid yehya ahmed khalid yehya غير متواجد حالياً
طالب بطب القصر العيني

ahmed khalid yehya is on a distinguished road
Angry يرضي مين ده!!

يا جماعه و الله حرام اللي بيعملوه فينا دة نفسي حد يقنعني ان اللي عمل الامتحانات استفاد ايه لما يحط اسئله عشان المدرسين يختلفو و تضيع هيبة المعلم عند طلابه يرضي مين ان مسأله يكون ليها 3 حلول و الله السؤال دة المفروض يتلغي و درجته تتوزع انا نفسي اعرف هو اللي بيحط الامتحان دة بني ادم زيينا كدة بيحس ان اهالينا يدفعولنا بالاف علشان نتعلم و من شهر 8 و احنا شغالين و معادلات و كيف تميز بين و و و و و نفاجأ ان الامتحان مفيهوش حاجة من اللي تعبنا فيا طول السنه و علي فكرة مش في الكيميا بس الجبر (مسأله اختلفت الاراء فيها) و الانجليزي (في حاجات في الجرامر ماتعرضلهاش خالص)و طبعا احنا الضحية من الحسرة اللي احنا فيها دلوقتي انا اسف اني طولت بس انا مخنوق و نفسي انفجر في اي حد عشان اشوف اهلي بيصرفوا و و و نفسي افرحهم و علي فكرة مش انا بس اللي حاسس بالحساس دةيالا الحمد لله و لا نملك الا ان نقول حسبنا الله و نعم الوكيل كل ما تعبنا به رغبة في طاعة الله تعالي و طاعة والدينا مكتوب و ان شاء الله لو حقنا ضاع في الدنيا هايروحو فين من الحكم العدل حسبي الله و نعم الوكيل و اسف علي الاطاله

قديم 03-07-2012, 03:00 AM
diablover diablover غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

diablover is on a distinguished road

السؤال دا لو مشي كده بالحب ربع او نص ومش عارف ايه
انا مش هسكت علي حقي لان دا عبط و هبل

العلامات المرجعية