اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 06-09-2009, 12:01 AM
dr\villa dr\villa غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

dr\villa is on a distinguished road
افتراضي مذكرات طالب فاشل

اولا انا ملتحق بكليه الطب السنه دي
هكتب في الموضوع ده ايه اللي كان بيحصل معايا في الثانوي وهتكون علي حلقات

الحلقه الاولي :
اول حاجه انا دخلت علمي علوم بعد صراع عشان كنت عايز ادخل علمي رياضه المهم ندخل في موضوعنا بعد سنه تانيه اتصل بيا واحد صاحبي بصراحه احنا بنستبرده اوي لما بنكون في الدراسه لان كل حياته مذاكره وعايش جامد في الدور المهم اتصل بيا يوم 21 /7 يبقولي هتبدأ دروس امتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (قلت في سري هي الحكايه نقصاك ده النتيجه لسه طالعه بقالها 6 ايام ) المهم اضطريت ابدأ معاه درس احياء مع مس (ن) بس بترغي اكتر من نص الحصه ما علينا المس ادتنا ميعاد الساعه 6 واحد يقولي 6 ايه؟؟؟؟؟؟؟ سؤال غبي طبعا 6 الصبح ده احنا في اجازه هنروح 6 باليل ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ المهم انا عشان اروحلها بروح مواصلات طبعا لازم اطلع من البيت قبلها بساعه عشان اوصل في معادي يعني كنت بصحي ده حوالي الساعه 4.5 صباحا يلا مش مشكله ده كله عشان نجيب مجموع وطبعا كنت بروح مش شايف ولا كنت بفهم حاجه وطبعا ببقي رايح مش مذاكر وطبعا صاحبي بيبقي مذاكر وشغال مع المس واحنا نايمين علي فكره هو دخل نفس كليتي ما علينا يرد واحد صاحبي تاني زي يقولي ما تسكت الواد ده اقوله نضربه بعد الدرس اصل احنا فاشلين المهم كان فيه سايبر جنب المس بنروح نلعب ماتشين كده قبل ما نروح طبعا لو المس شافتنا انتوا عارفين بقي ايه اللي هيحصل ده كله واحنا في الاجازه؟؟؟؟؟؟؟؟ المهم خدنا اكتر من 3 فصول ولا احنا عارفين حاجه
قلنا نبقي رجاله شويه ونبدأ فيزياء من الاول عشان انتوا عارفين كانت جايه ازاي السنه اللي فاتت ؟؟؟؟؟؟؟؟
فرحنا عند مس (م) بدأت بالموائع واحنا طبعا ما فهمناش حاجه طبعا زي الاحياء قلنا احسن شكلها سنه باينه من اولها

ده كله في الاجازه هبقي اكمل في الحلقات الجايه واحنا في الدراسه

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية (Tags)
ح كل حاجه