اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية العلاج الطبيعي

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 04-08-2012, 10:23 PM
dr ahmedkhalil dr ahmedkhalil غير متواجد حالياً
عضو جديد

dr ahmedkhalil is on a distinguished road

انا شايف اني العلاج الطبيعي احسن يا جماعة و بجد جميلة جداا في شغلها و انا اتمني اني ادخله ,...لكن انا صيدلة و احلي حاجة بجد اني محدش عارفه و الناس اللي بتتخرج منه قليلة جدااا و فرصة السفر سهم جداا عكسنا احنا الصيادلة اربنا نبقا زي بتوع خريج تجارة انجايزي ,...مفيش جامعة مفهاش كلية الصيدلة خاص و حكومة,...و الاخ كان بيتكلم عليها اكنها بتاخد من 90% اخدت السنة دي 401.5 يعني 97.8% و صيدلة 402 يعني 98% الفرق مانكلمش فيه و علي فكرة صيدلة اعلي مش عشان هي احلي لا عشان الوزارة عارفة اني كولوا عايز صيدلة فالزم كانوا يزودوا نص درجة و عامتن اي حاجة في العالم محدش عارفها هي دي اللي بتنجح و بيبقي الحاصل المادي بتاعهااا حلو جداا ,...و بشري ابقي تعالي امسك فلوس حلوة و هيكونوا بتوع العلاج الطبيعي اتجوزوا و جابوا عربية و دول لسة هيكونوا نفسهم و احنا الصيادلة لو معناش فلوس نفتح صيدلية يبقي والله الصيدلة دي مالهاش لازمة و الاسنان حلوة لكن عايزة تكوون شاطرر اويي عشان الناس تعرفك و تجيلك وكذلك العلاج الطبيعي عشان ابقي قولت كل حاجة لكن في ال ع الط سهل جدا انك توصل و تتفوك فيها لالني كل سنة اعتقد الخريج منها مش بيعدي 900 ,...و شكراااا

العلامات المرجعية