اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 23-07-2008, 01:44 AM
الصورة الرمزية haifree
haifree haifree غير متواجد حالياً
عضو نشيط

haifree is on a distinguished road
Impp فيه ناس هنا عايشة في الوهم

معذرة لعنوان الموضوع لكن بجد دا شئ استفزازي انا مش عارف يعني ازاة ناس بتقول انها مش هتدخل الامتحان وفي نفس الوقت نلاقي ناس تانية عايشة في الوهم ونازلني عرض موضوعات الاختبارات والادهى من دا كله انهم فاكرين انهم هيقدروا يحلوا 300 سؤال في زمن قياسي وهو 60 دقيقة بمعدل 5 خمس اسئلة في الدقيقة الواحدة وكأنه حافظ اجابة اسئلة الثلاث فروع وكمان مش هينسى اجابة اى سؤال من 300 سؤال .....
بالذمة مش يبقوا عايشين في الوهم هوا ليه انتوا يا مدرسين بتدفنوا راسكوا في الرمل زي النعام وفيها ايه لو كلنا قلنا مش هنقدر ندحل الاختبارات دي وفيها ايه كمان لما كلنا نرفض الكادر من اوله لاخره ونعيش زي الاول قبل قرار الكادر لكن ليه بسهولة كدا قاعدين تجهزوا لدروس التربوي ومحاضرات اللغة العربية وكأن الموضوع بسيط اوى وسهل اوى بطلوا تعيشوا في الوهم لانكوا مش هتقدروا تحلوا الاسئلة المحيرة دي
والاكتر من كدا ان كل اسئلة الاختبارات وضعت بنية التعجيز عن حلها على اساس انك فرضا لو كنت عبقري وقدرت تحل الاسئلة عمرك يا فالح منك له وليها مهتعرف ابدااا تجاوب 300 سؤال بدون تفكير وبدون مراجعة كمان

يا ناس يا عالم اصحوا من النوم دا والكل لازم يقول لا للكادر من اوله لاخره مش عايزينه .......
قديم 23-07-2008, 02:11 AM
الصورة الرمزية عادي جدا جدا
عادي جدا جدا عادي جدا جدا غير متواجد حالياً
عضو جديد

عادي جدا جدا is on a distinguished road
Exclamation هما مين يا استاذ

شوف يا باشمهندس
اسئله الاختبار مش 300 ولا حاجه هما 100 سؤال موزعين علي ثلاث مجالات
مجال اللغه العربيه 30 سؤال ومجال التربوي 30 سؤال والباقي 40 سؤال هي لماده التخصص
وبلاش و حياتك تقطيم في الناس
الناس مش ناقصه
وشكرا
قديم 23-07-2008, 01:31 PM
الصورة الرمزية haifree
haifree haifree غير متواجد حالياً
عضو نشيط

haifree is on a distinguished road
افتراضي حاولوا تفهموا وجهة نظري

صدقني انا مقصدش تقطيم في الناس على حد تعبير سيادتكم لكن انا اقصد ان ازاى الناس مش عايزة اختبار الكادر ورافضين فكرة النجاح والرسوب في الكادر وفي نفس الوقت بيجهزوا لدخول الاختبار كأنهم حاسين انهم هينجحوا. بالذمة مش دا اسمه تخبط في الرأي المفروض كل واحد يحدد لنفسه يا ابيض يا إسود وأعتقد دخول الاختبار هيكون اللون الإسود ..
قديم 23-07-2008, 02:08 PM
امين المصري امين المصري غير متواجد حالياً
عضو نشيط

امين المصري is on a distinguished road
Fdf

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haifree مشاهدة المشاركة
معذرة لعنوان الموضوع لكن بجد دا شئ استفزازي انا مش عارف يعني ازاة ناس بتقول انها مش هتدخل الامتحان وفي نفس الوقت نلاقي ناس تانية عايشة في الوهم ونازلني عرض موضوعات الاختبارات والادهى من دا كله انهم فاكرين انهم هيقدروا يحلوا 300 سؤال في زمن قياسي وهو 60 دقيقة بمعدل 5 خمس اسئلة في الدقيقة الواحدة وكأنه حافظ اجابة اسئلة الثلاث فروع وكمان مش هينسى اجابة اى سؤال من 300 سؤال .....
بالذمة مش يبقوا عايشين في الوهم هوا ليه انتوا يا مدرسين بتدفنوا راسكوا في الرمل زي النعام وفيها ايه لو كلنا قلنا مش هنقدر ندحل الاختبارات دي وفيها ايه كمان لما كلنا نرفض الكادر من اوله لاخره ونعيش زي الاول قبل قرار الكادر لكن ليه بسهولة كدا قاعدين تجهزوا لدروس التربوي ومحاضرات اللغة العربية وكأن الموضوع بسيط اوى وسهل اوى بطلوا تعيشوا في الوهم لانكوا مش هتقدروا تحلوا الاسئلة المحيرة دي
والاكتر من كدا ان كل اسئلة الاختبارات وضعت بنية التعجيز عن حلها على اساس انك فرضا لو كنت عبقري وقدرت تحل الاسئلة عمرك يا فالح منك له وليها مهتعرف ابدااا تجاوب 300 سؤال بدون تفكير وبدون مراجعة كمان

يا ناس يا عالم اصحوا من النوم دا والكل لازم يقول لا للكادر من اوله لاخره مش عايزينه .......
يااستاذنا الفاضل /
الوهم مش في الامتحان ولا في ال300سؤال
الوهم في مابعد الامتحان هاتاخد كام ياعني ؟؟!!!!
طبعا الهليلة دي والاكاديمية والاستمارات والاكواد والارقام السرية والطباعةوالفتاوي والمنتديات والحوارات وخوف المدرسين علشان ايه؟؟ 50 او 75 %من الاساسي !!!!!بقى دا كلام؟؟!!!دا بقى هو الوهم بعينه
قديم 11-08-2008, 12:14 AM
الصورة الرمزية د/ عمرو
د/ عمرو د/ عمرو غير متواجد حالياً
عضو فعال

د/ عمرو is on a distinguished road

وههههههههههههههههههم كبييييييييييير اسمه الكادر

العلامات المرجعية