اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > الكليات الأدبية والتربوية > كليـة الحقوق

كليـة الحقوق كليات الحقوق للجامعات المصرية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 05-11-2009, 12:14 PM
الصورة الرمزية yassour
yassour yassour غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

yassour is on a distinguished road
افتراضي حصريا لطلبه حقوق القاهرة انتساب الفرقه الاولى محاضرات الترم الاول فيديو

احب اعرفكم بنفسى الاول انا ياسر حاصل على ليسانس اداب وحاليا لسه مقدم ف اولى حقوق انتساب المجموعه د طبعا ولحسن التقدير من رب العالمين والحمدلله موظف ف التعليم المفتوح وبفضل ربنا وظفتى هى تصوير محاضرات الدكاترة ف التعليم المفتوح ومؤخرا بعد الاحداث ال حصلت تقرر اننا ننشأ قناة للانتساب وبناءا عليه صورنا محاضرات لمعظم الدكاترة وخصوصا سنه اولى لكن مع ضيق الوقت لقينا انها من غير فايدة لانها مش هتلحق توصل للطلبه فتقرر انهم يصورو مواد الترم التانى افضل لان لسه قدامها وقت لكن الحمدلله انا مصور لحد دلوقت صوت وصورة طبعا 3 محاضرات علم اجرام ومحاضرتين علم عقاب وكام محاضرة كدة كمان اهو احسن من ما فيش وطبعا الموضوع دا حصرى لان المواد دى مش اتزاعت لكن هى معايا بس واحب اساعد بيها كل واحد محتاجها لاننا كلنا محتاجين للمساعدة وبالرغم من انى بشتغل ف الجامعه الا انى انا كمان محتاجكم ويا جماعه مش مطلوب اى مقابل كل واحد محتاجها ممكن يدخل على البروفيل وياخد الميل ويكلمنى وانا تحت امركم ولو فى اى حد شاف اى حاجه ممكن اساعدة فيها بحكم وظيفتى انا بردو ف الخدمه بالنسبه للجداول متهيالى كلامى متاخر اوى انما انتساب تقرر حضورهم اسبوع اة واسبوع لا وللتفاصيل ابقو بردو راسلونى

اة على فكرة ممكن اخوانى ال مش ف السنه الاولى اساعدهم بردو

العلامات المرجعية