اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإداري > أرشيف المنتدى

أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 19-07-2010, 12:05 AM
دلوعه مصريه دلوعه مصريه غير متواجد حالياً
عضو جديد

دلوعه مصريه is on a distinguished road
Neww1qw1 انا عضوه جديده ومحتاجه ارئكم ونصايحكم لانى داخله اولى جامعه ومحتاره ادخل ايه

بسم الله الرحمن الرحيم اولا السلام عليكم ثانيا بصراحه انا مش عارفه قد كدا فى المنتدى يعنى اكتر حاجه بعرف اعملها انى اكتب ردود بس وانا اول يوم ليا انهرده اسجل ياريت اكون ضيفه خفيفه عليكم انا من كفر الشيخ وجايبه 57فى الميه فى تالته ادبى وكنت ناويه ادخل معهد ابو قير باليكس قسم سياحه وفنادق او قسم حاسبات هو معهد خاص بس فجئت ان السنه دى فى جامعه مفتوحه عندنا جديده اول سنه فى كفر الشيخ وفيها قسم اعلام ومن خمسين فى الميه بصراحه محتاره ادخل دا ولا دا مع ان انا كان نفسى ادخل اى جامعه فى اليكس لانى بحب اسكندريه جدا بس مش عارفه انا محتاره جدا ادخل الاعلام فى الجامعه المفتوحه عندنا فى كفر الشيخ ولا ادخل معهد ابو قير فى اليكس قسم سياحه وفنادق او قسم حاسبات ياريت تساعدونى وتقلولى انهو الاحسن ليه وانا مش عارفه اذا كان الموضوع هينزل ولا لاء وحتى لو نزل انا مش عارفه اجيبه تانى منين عشان اشوف ردودكم لانى بصراحه مش قد كدا فى المنتديات مش بفهم فى شغلها اوى بس اكيد ان شاء الله هتعلم كل شىء فى اوله صعب ودا اميلى ع الياهو ياريت اللى يقدر يرشدنى للصح واى حد ياريت يتكرمويكلمنى ويفهمنى ازاى اكتب مواضيع وكون عضوه نشطه فى المنتدى واكون شاكره ليكم جدا اختكم فى الله ودا اميلى ع الياهو l

آخر تعديل بواسطة الأستاذة أم شاهندة ، 19-07-2010 الساعة 11:58 AM

العلامات المرجعية