اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

قديم 10-07-2012, 01:14 AM
mr jemmy mr jemmy غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

mr jemmy is on a distinguished road
افتراضي مافيش تربوى ومافيش كادر

قررت بعد تفكير عميق اننى لن احصل على الدلومة ولا هدخل امتحان الكادر وخلينى للاخر وهشوف هيعملوا معايا ايه هل هيقولولى مع السلامة ولا هتعين من غير شروط حررررررررررررررررررام انا عندى 36 سنة وفى التعليم بقالى 13 سنة شكرا يا ريس على اهتمامك باولادك وسايبهم فى هم الف شكر
قديم 10-07-2012, 07:33 AM
الصورة الرمزية ashrafe2003
ashrafe2003 ashrafe2003 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

ashrafe2003 is on a distinguished road

وهو سامعك اصلا ولا حتى هيسمع صوتك يا ابنى الريس بقى فى عالم غير عالمنا
قديم 10-07-2012, 01:57 PM
الصورة الرمزية biba200577
biba200577 biba200577 غير متواجد حالياً
عضو متواصل

biba200577 is on a distinguished road
Fdf

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr jemmy مشاهدة المشاركة
قررت بعد تفكير عميق اننى لن احصل على الدلومة ولا هدخل امتحان الكادر وخلينى للاخر وهشوف هيعملوا معايا ايه هل هيقولولى مع السلامة ولا هتعين من غير شروط حررررررررررررررررررام انا عندى 36 سنة وفى التعليم بقالى 13 سنة شكرا يا ريس على اهتمامك باولادك وسايبهم فى هم الف شكر
أنا مش مع حضرتك خالص فى القرار ده متخليش اليأس يحطمك حضرتك بتقول بقالك 13 سنة شغال طيب طول المدة دى ليه مفكرتش تأخد التربوى زى زمايلك وبعدين معلش التربوى شىء أساسى للتعيين أمال ايه الفرق بين خريج التربية وبقية الكليات لازم تأخده طالما اخترت انك تعمل بالتربية والتعليم معلش المساواة فى الظلم عدل انا عارفة ان التربوى مرهق فى تكاليفه ومشاوير الكلية والمذاكرة والامتحانات انا أعرف سيدات وشباب تعبوا قوى فى التربوى ده لكن تعبهم راح بمجرد صدور قرار تعينهم حاسوا فعلا انهم بيجنوا نتيجة تعبهم وانت أكيد مش أقل منهم استعن بالله وربنا ان شاء الله هيقويك وصدقنى هتفضل كده زى ماانت وانت الخسران فى الأخر مش الحكومة وربنا يهديك للخير

العلامات المرجعية