اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > كليات المجموعة الرياضية > كليات الهندسة

قديم 06-09-2011, 11:42 PM
شريف سرحان شريف سرحان غير متواجد حالياً
عضو جديد

شريف سرحان is on a distinguished road
Neww1qw1 معادله كلية الهندسه (معا حقق حلمك)

سلامو عليكوا ازيكوا ياجماعه طبعا انا عملت الموضوع ده لانو مهم بالنسبه لناس كتير جدا ومهم ليه انا اكتر وعايز الناس تدخل هنا من كل الفئات والاعمار يعنى طلبه هندسه وغير هندسه والطلبه اللى بيعملوا معادله ودول اهم فئه لان دول هما اللى انا اقصدهم باللى هيتقال هنا يعنى كلنا لما ندخل هنا نحاول نساعدهم وعايز ان المكان ده يكون للاسئله منهم والردود من الاخوه الى فى هندسه وياريت يكون منا ناس مروا بتجربه المعادله ونجحوا ويقولولهم على اسباب النجاح او حتى مانجحوش لان هندسه مش طريقهم الصح اللى ربنا اختارهولهم عايزهم يقولوا اسباب عدم النجاح عشان غيرهم يستفيد والنجاح مش معناه انى انجح وبس النجاح كمان اما غيرى ينجح بخبرتى ورأيى وعايز كل طلبه المعادله يكون عندهم امل وثقه فى نفسهم ان هم هينجحوا ان شاء الله والموضوع والله مهم ياجماعه لان الناس اللى بيتقدموا للمعادله كتير جدا احنا كنا حوالى 6000 واحد يعنى عدد مهول بس للاسف فى ناس بتقع بسبب انهم مش عارفين الطريق منين نحاول احنا بعد ماربنا يفتح علينا نقولهم ازاى اسباب النجاح ويبعدوا ازاى عن اسباب الفشل صدقونى هتفرق معاهم كتير وماتنسوش ان احنا سواء طلبه ثانويه عامه او طلبه معادله بالخصوص كنا محتاجين حد يساعنا واسفه جدا على الاطاله وسلام

قديم 07-09-2011, 01:45 PM
الصورة الرمزية zamalek1
zamalek1 zamalek1 غير متواجد حالياً
عضو خبير

zamalek1 is on a distinguished road

انا معاك انا ظروفى متشابهة جد جدا ازاى اعمل معادلة بعد 3 ثانوى لو معرفتش ادخل هندسة

العلامات المرجعية