اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > كليات المجموعة الرياضية > كلية التجارة

كلية التجارة ما يخص كليات التجارة لجميع الجامعات المصر ية

قديم 06-02-2010, 05:40 AM
الصورة الرمزية mahmoud_mms2002
mahmoud_mms2002 mahmoud_mms2002 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

mahmoud_mms2002 is on a distinguished road

***** ازيك يا مينا وازيك يا مخترع وازى كل الى فى تجمع الشباب الى زى العسل ده انا اسف والله كنت بقعد فترات كتير بعيد عن المشاركه معاكوا بس بجد بجد اسف وان شاء الله هتابع معاكوا الفتره الى جايه علطول وان شاء الله ناجحين كلنا ومعديين مع بعضنا ويارب اسمع مننا يالاا طولت عليكوا اوى انا بس ده بجد لانكوا وحشينى كلكوا وانا معاكوا فى اى حاجه وياريت خلية النحل الى عملينا مع بعض ديه تستمر لمدى الحياه ******* وللى ميعرفنيش اانا اخوكوا محمود المصرى معاكوا فى اولى تجاره انتساب القاهره***

آخر تعديل بواسطة vampire1188 ، 07-02-2010 الساعة 03:04 AM
قديم 06-02-2010, 10:26 AM
الصورة الرمزية a7mad 3eed
a7mad 3eed a7mad 3eed غير متواجد حالياً
طالب جامعى(كليه تجاره القاهره)

a7mad 3eed is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة invent_yas2020 مشاهدة المشاركة
انا شوفت الرد من على الموبايل وربنا يستر يا جماعه على النتيحة وبالتوفيق وانا اصحابى اللى من حلوان الحو حليا وخدونى غصب عنى معاهم استاد القاهره الدولى حفلة عمرو دياب وهيكون تبرع لمنكوبى وضحايا السيول وهيكون عن مصر وربنا يستر هناك انا دلوقتى فى الموصلات سلام هتوحشونى
بجد يا بختك انا كان نفسى اروح الحفله دى بس كنت نايم ههههههههههههه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_mms2002 مشاهدة المشاركة
***** ازيك يا مينا وازيك يا مخترع وازى كل الى فى تجمع الشباب الى زى العسل ده انا اسف والله كنت بقعد فترات كتير بعيد عن المشاركه معاكوا بس بجد بجد اسف وان شاء الله هتابع معاكوا الفتره الى جايه علطول وان شاء الله ناجحين كلنا ومعديين مع بعضنا ويارب اسمع مننا يالاا طولت عليكوا اوى انا بس ده بجد لانكوا وحشينى كلكوا وانا معاكوا فى اى حاجه وياريت خلية النحل الى عملينا مع بعض ديه تستمر لمدى الحياه ******* وللى ميعرفنيش اانا اخوكوا محمود المصرى معاكوا فى اولى تجاره انتساب القاهره*** وده ايميلى للى محتاج اى حاجه اقدر اقدمهالوا هيلقينى معاه بأذن الله mahmoud_mms2002 على الياهوو
ازيك يا محمود والله وحشتنا فينك يابنى مختفى ليه؟؟ عملت ايه ف الامتحانات الجميله دى؟؟ ياربت تكون بخير
ماتغيبش علينا تانى ياعم عشان بتوحشنا
قديم 06-02-2010, 10:30 AM
الصورة الرمزية a7mad 3eed
a7mad 3eed a7mad 3eed غير متواجد حالياً
طالب جامعى(كليه تجاره القاهره)

a7mad 3eed is on a distinguished road

معلش يا جماعه والله انا عارف انى مقصر معاكو معلش يا( مخترع) والله يابنى من ساعت ماخدت الاجازه وانا يومى اتقلب بنام طول اليوم والله متزعلش ان شاء الله هنتكلم النهارده بالليل
قديم 06-02-2010, 05:15 PM
الصورة الرمزية الأميـرمحمد
الأميـرمحمد الأميـرمحمد غير متواجد حالياً
موقوف

الأميـرمحمد is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم يا جماعة عاملين ايه ؟؟؟؟؟؟؟
معلش علشان مابتدخلش كتير ع النت نظراً لحالة الحرب اللي احنا فيها
وان شاء الله ابقي هنا كتير

سبحان الله وبحمده ۞ سبحان الله العظيم
إقرأ المصحف الشريف " من هنااا "
قديم 06-02-2010, 05:33 PM
عضو مجتهد

******** ازيك يا مينا وازيك يا مخترع وازى كل الشباب والبنات الى عاملين احلى تجمع فى الدنيا وبجد تجمع شباب وبنات زى العسل وبجد عاجبانى اوى روح التعاون الى بينكم ديه ونظام خلية النحل ده جامد اوى واانا من مكانى هذا بضم روحى لروحكم من جديد وهنقضيها ارواح زى العسل بأذن الله مع بعضينا وانا اسف جدا انى مكنتش بدخل الفتره ديه كلها بس ده كان لظروف ويارب ناجحين كلنا ان شاء الله انا عارف انى طولت عليكوا بس ده بجد علشان وحشتونى وللى ميعرفنيش اانا اخوكم محمود المصرى اولى تجاره انتساب القاهره وهسيبلكم برده ايميلى لو بجد اى حد عاوز اى حاجه انا فى الخدمه علطول واهوه احاول اشارك بأى حاجه معاكوا والف الف الف مبروك لمنتخب مصر متأخره شويه عارف يالاا سلالالالالالالالالالالام ******

آخر تعديل بواسطة vampire1188 ، 07-02-2010 الساعة 03:04 AM
قديم 06-02-2010, 10:41 PM
الصورة الرمزية invent_yas2020
invent_yas2020 invent_yas2020 غير متواجد حالياً
عضو خبير

invent_yas2020 is on a distinguished road

اقتباس:
***** ازيك يا مينا وازيك يا مخترع وازى كل الى فى تجمع الشباب الى زى العسل ده انا اسف والله كنت بقعد فترات كتير بعيد عن المشاركه معاكوا بس بجد بجد اسف وان شاء الله هتابع معاكوا الفتره الى جايه علطول وان شاء الله ناجحين كلنا ومعديين مع بعضنا ويارب اسمع مننا يالاا طولت عليكوا اوى انا بس ده بجد لانكوا وحشينى كلكوا وانا معاكوا فى اى حاجه وياريت خلية النحل الى عملينا مع بعض ديه تستمر لمدى الحياه ******* وللى ميعرفنيش اانا اخوكوا محمود المصرى معاكوا فى اولى تجاره انتساب القاهره***
حبيببي يا حودا والله واحشنى اوى تبقى تنزل الاثنين الجاى بعد بكره الجامعه وتنورنا بجد هيبقة يوم لزيز ومفيد اوى ب الله والمكان هيكون فى التوقيع بتاعى عند حبيبتى شجرة تجاره
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7mad 3eed مشاهدة المشاركة
بجد يا بختك انا كان نفسى اروح الحفله دى بس كنت نايم ههههههههههههه
هوا فعلا كان يوم جامد بس حصل فيه مشاكل كتير بس عدت الحمد لله على خير اوى بس كويس انك كنت نايم ومتفرجتش على الحفله تي فى بس كنت هتشوفنى بجددد
ازيك يا محمود والله وحشتنا فينك يابنى مختفى ليه؟؟ عملت ايه ف الامتحانات الجميله دى؟؟ ياربت تكون بخير
ماتغيبش علينا تانى ياعم عشان بتوحشنا
نفس اللى قالو احمد بقوله تانى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7mad 3eed مشاهدة المشاركة
معلش يا جماعه والله انا عارف انى مقصر معاكو معلش يا( مخترع) والله يابنى من ساعت ماخدت الاجازه وانا يومى اتقلب بنام طول اليوم والله متزعلش ان شاء الله هنتكلم النهارده بالليل
والله يا احمد عادى ولا يهمك يا بوباحنا اخوات مش هتفرق طالما عندك ظروف ويارب نشوف مشاركاتك دايما بس انا شغال فى حوار الموضوع بتاعنا ده وهيبقى تحفه جمعت شوية معلومات عبقريه ومع شويه تجارب من مروه وانا كنا بنتناقش فيها ب الله هتبقى كويسه جدا وبجد النت على الحاسوب فاصل من امس وبشتغل من الموبايل بس الياهو مش عندى على الموبايل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأميـرمحمد مشاهدة المشاركة
السلام علكم ورحمه الله وبركاته

ازيكم يا جماعة عاملين ايه ؟؟؟؟؟؟؟
معلش علشان مابتدخلش كتير ع النت نظراً لحالة الحرب اللي احنا فيها
وان شاء الله ابقي هنا كتير
يا محمد عامل ايه وتقصد انهى حرب متنساش تيجى يوم الاثنين علشان تقريبا الكل جى الجامعه هيكون يوم لزيز ب الله ومفيد بردو
اقتباس:
******** ازيك يا مينا وازيك يا مخترع وازى كل الشباب والبنات الى عاملين احلى تجمع فى الدنيا وبجد تجمع شباب وبنات زى العسل وبجد عاجبانى اوى روح التعاون الى بينكم ديه ونظام خلية النحل ده جامد اوى واانا من مكانى هذا بضم روحى لروحكم من جديد وهنقضيها ارواح زى العسل بأذن الله مع بعضينا وانا اسف جدا انى مكنتش بدخل الفتره ديه كلها بس ده كان لظروف ويارب ناجحين كلنا ان شاء الله انا عارف انى طولت عليكوا بس ده بجد علشان وحشتونى وللى ميعرفنيش اانا اخوكم محمود المصرى اولى تجاره انتساب القاهره وهسيبلكم برده ايميلى لو بجد اى حد عاوز اى حاجه انا فى الخدمه علطول واهوه احاول اشارك بأى حاجه والف الف الف مبروك لمنتخب مصر متأخره شويه عارف يالاا سلالالالالالالالالالالام ******
اه صح ايه حكاية حوض السمك او خلية النحل اللى انتا بتتكلم عليها يا حودا دى حاسس انك جايب نمل معاك
يوم الاثنين الدعوه عامه وارجو الرد عليها
واهو نغير جو يا جماعه ونشوف المكتبه مع بعض
المكان اللى بنتجمع فيه موجود فيه صوره للمكان اضغط هنا

آخر تعديل بواسطة vampire1188 ، 07-02-2010 الساعة 03:05 AM
قديم 07-02-2010, 12:59 AM
عضو مجتهد

اقتباس:
حبيببي يا حودا والله واحشنى اوى تبقى تنزل الاثنين الجاى بعد بكره الجامعه وتنورنا بجد هيبقة يوم لزيز ومفيد اوى ب الله والمكان هيكون فى التوقيع بتاعى عند حبيبتى شجرة تجاره

اه صح ايه حكاية حوض السمك او خلية النحل اللى انتا بتتكلم عليها يا حودا دى حاسس انك جايب نمل معاك
يوم الاثنين الدعوه عامه وارجو الرد عليها
واهو نغير جو يا جماعه ونشوف المكتبه مع بعض

طب تجاره ملاينه شجر انهى شجره فيها طيب وهتكونه هناك على الساعه كام كده وبالنسبه للنحل يعنى اقصد كالنحل فى تعاونه وبالنسبه للمكتبه انتوا اول مره تخشوها ولاا ايه الى يشوفنى بقول كده يقول انى ببات فيها وانا اصلاا عمرى مدخلتها بس هو فى هدف معين من دخولها يعنى ولاا للتعلم وحب العلم والثقافه ولاا ايه النظام
قديم 07-02-2010, 10:05 AM
عضو خبير

Impp

اقتباس:

طب تجاره ملاينه شجر انهى شجره فيها طيب وهتكونه هناك على الساعه كام كده وبالنسبه للنحل يعنى اقصد كالنحل فى تعاونه وبالنسبه للمكتبه انتوا اول مره تخشوها ولاا ايه الى يشوفنى بقول كده يقول انى ببات فيها وانا اصلاا عمرى مدخلتها بس هو فى هدف معين من دخولها يعنى ولاا للتعلم وحب العلم والثقافه ولاا ايه النظام
ازيك يا حودا ...صورة الشجره موجوده فى رابط موجود على التوقيع بتاعى ب الله هبقى موجود هناك على الساعه 12 نقريبا فاهم بس بهزر حوض سمك او نحل الكل فى نظام وتعاون ..بالنسبه للكتبه انا عضو مقي فيها دايما بس لما بكون فاضى....هوا فعلا لحب العلم والثقافه والكلام ده... انا بحب قراءه كتب الشخصيات العامه وخاصتا كتب العلماء مثلا (عصر العلم لزويل) وبجد يا جماعه مكتبة الجامعه دى احسن حاجه فى الجامعه كلها,ده من رأى وهاديه جدا وعايزكم تجربو تجربتى تشفوها بجد مش هتندمو

يا جماعه انا نازل الجامعه يوم الاثنين (بكره) وهيكون يوم عالمى علشان التعليم المفتوح هيمتحنو فيه(تجاره) وعايز الكل يرد ويأكد انه جى

وبردو الدعوه لسه عامه وهنبقى نكون هناك على 12 الظهر مثلا واللى هينورنا ويجى يأكد علينا ويكتب فى المشاركه انو جى اتمنا وكلنا نتنى اننا كلنا نبقى موجودين علشان هندخل المكتبه بتاعة الجامعه وبجد هتستمتعو جدا بمكتبة الجامعه لانها احسن جاجه فى الجامعه وسلام بقى علشان طولت خلاص عليكو وياجماعه النت على الحاسب فصل ياريت محدش يزعل بقى حبيت اتكلم من الموبايل واقولكم يلا سلام
قديم 07-02-2010, 11:48 AM
mina_totti65 mina_totti65 غير متواجد حالياً
عضو خبير

mina_totti65 is on a distinguished road

اقتباس:
******** ازيك يا مينا وازيك يا مخترع وازى كل الشباب والبنات الى عاملين احلى تجمع فى الدنيا وبجد تجمع شباب وبنات زى العسل وبجد عاجبانى اوى روح التعاون الى بينكم ديه ونظام خلية النحل ده جامد اوى واانا من مكانى هذا بضم روحى لروحكم من جديد وهنقضيها ارواح زى العسل بأذن الله مع بعضينا وانا اسف جدا انى مكنتش بدخل الفتره ديه كلها بس ده كان لظروف ويارب ناجحين كلنا ان شاء الله انا عارف انى طولت عليكوا بس ده بجد علشان وحشتونى وللى ميعرفنيش اانا اخوكم محمود المصرى اولى تجاره انتساب القاهره وهسيبلكم برده ايميلى لو بجد اى حد عاوز اى حاجه انا فى الخدمه علطول واهوه احاول اشارك بأى حاجه معاكوا والف الف الف مبروك لمنتخب مصر متأخره شويه عارف يالاا سلالالالالالالالالالالام ******
ازيك يا محمود

ميرسى اووووووى على زوقك ان شاء الله نتقابل بكره فى الجامعه والشجره قدام مدرج ج-د وهتلاقى الصورة مع المخترع

لو فى حاجه كلم اى حد فينا هتلاقى ارقامنا فى البروفايلات بتاعتنا على المنتدى

سلالالالالام

قديم 07-02-2010, 11:51 AM
mina_totti65 mina_totti65 غير متواجد حالياً
عضو خبير

mina_totti65 is on a distinguished road

ان شاء الله انا كمان هكون فى الجامعه بكره مع المخترع

الدعوة عامة يا جماعه يعنى عايزين نشوفكم كلكم بكره ان شاء الله وهيبقى يوم جميل ان شاء الله

انتوا عارفين المكان طبعا عند الشجره قدام مدرج ج-د والصورة مع المخترع لو حد عايز يشوفها وارقام الموبايلات بتاعتنا فى البروفايلات لو حد مش عارف المكان برضو

ياريت اللى جاى بكره يأكد علينا النهاردة

ان شاء الله بكره الساعه 12 المعاد

قديم 07-02-2010, 02:11 PM
الصورة الرمزية mahmoud_khedr
mahmoud_khedr mahmoud_khedr غير متواجد حالياً
عضو متواصل

mahmoud_khedr is on a distinguished road

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيكم يا شباب عاملين ايه بجد واحشني واللهى
معلش انا اليومين اللى فاتو دول مكنتش موجود بس عشان بجد كنت تعبان قوي ادعولي
الاجازه عامله ايه معاكم
انا من سعات ما اخذنا الاجازه وانا نايم على السرير مش بقدر امشي خطوتين على بعض

والسلام عليكم
قديم 07-02-2010, 02:29 PM
عضو خبير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_khedr مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيكم يا شباب عاملين ايه بجد واحشني واللهى
معلش انا اليومين اللى فاتو دول مكنتش موجود بس عشان بجد كنت تعبان قوي ادعولي
الاجازه عامله ايه معاكم
انا من سعات ما اخذنا الاجازه وانا نايم على السرير مش بقدر امشي خطوتين على بعض

والسلام عليكم
الف سلامه عليك يا حودا والله زعلت اوى طب ما كنت قولت يا ابنى (الله الشافى والعافى واشفى مرضانا يارب العالين) والنو الكتير مش كويس واحنا لا نتقابل بكره هنتناقش فى حاجات مهمه اوى هيكن يوم علمى لان الاجازه بتعدى واحنا لسسه أنجزناش فى حوار (دعوه الى المذاكره من البدايه)او حمله زاكر من البدايه
قديم 07-02-2010, 05:06 PM
الصورة الرمزية mahmoud_khedr
mahmoud_khedr mahmoud_khedr غير متواجد حالياً
عضو متواصل

mahmoud_khedr is on a distinguished road

اقتباس:
الف سلامه عليك يا حودا والله زعلت اوى طب ما كنت قولت يا ابنى (الله الشافى والعافى واشفى مرضانا يارب العالين) والنو الكتير مش كويس واحنا لا نتقابل بكره هنتناقش فى حاجات مهمه اوى هيكن يوم علمى لان الاجازه بتعدى واحنا لسسه أنجزناش فى حوار (دعوه الى المذاكره من البدايه)او حمله زاكر من البدايه
الله يسلمك يا حودا واللهى انا مصدقت لاقيت نفسي اتحسنت شويا قولت اشوف المنتدي والناس الحلوه عاملين ايه
انتا عارف يا محمود واللهى مشوار الجامعه بعيد اوي بالنسبه لي انتا عارف ممكن مقدرش اجاي لانى بجد بقالى 3 ايام مش بخرج الا اما اروح عند الدكتور
بس ان شاء الله تبقوا تعرفوني عملتو ايه
واانا انا شاء الله معاكم ومجمع شوية حاجات حلوه كده عشان موضوع المذاكره ده
وربنا يسهل
قديم 08-02-2010, 12:24 AM
عضو خبير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_khedr مشاهدة المشاركة
الله يسلمك يا حودا واللهى انا مصدقت لاقيت نفسي اتحسنت شويا قولت اشوف المنتدي والناس الحلوه عاملين ايه
انتا عارف يا محمود واللهى مشوار الجامعه بعيد اوي بالنسبه لي انتا عارف ممكن مقدرش اجاي لانى بجد بقالى 3 ايام مش بخرج الا اما اروح عند الدكتور
بس ان شاء الله تبقوا تعرفوني عملتو ايه
واانا انا شاء الله معاكم ومجمع شوية حاجات حلوه كده عشان موضوع المذاكره ده
وربنا يسهل
الحمد لله ان صحتك اتحسنت يا حودا والله كنت هتصل بيك بس الصيد فنيش معايا بجد متسف جدا اعزرنى يا حبيب قلبى
اوك يا حودا هنحكى كل حاجه
ابقى افتح الياهو وتكلم معايا انا ببقى فاتح وسلامى لكل الاصدقاء اللى محدش اكد انه جى بكره
انا فاتح الياهو دلوقتى واللى هيضفنى هقبلو فى الحال انا تحت امركم
قديم 08-02-2010, 05:25 PM
الصورة الرمزية vampire1188
vampire1188 vampire1188 غير متواجد حالياً
مشرف قسم كلية التجارة والجامعات والمعاهد الخاصة
خريج - كلية تجارة جامعة القاهرة

vampire1188 is on a distinguished road

مش عارف كل اما اجي احط رد هنا في الموضوع دا بلاقي نفسى روحت لحتة تانية ونسيت

ههههههههههههههههه

يالا ماعلينا ..

في مرة من المرات كنت بتفرج ولاقيت ان محمود (المخترع) كان قايل ان فيه موضوع جامد كدا هايعمله

موضوع ايه بقى ؟؟؟؟؟؟؟

اه وبالمناسبة .. الشجرة اللي موجودة في الصورة دي انا مش عارف هيا فين

سبحان الله مرزوع في الجامعة بقيلي 3 سنين واول مرة ماعرفش مكان في الجامعة

العلامات المرجعية