اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 15-09-2012, 06:04 AM
الصورة الرمزية Mr. Medhat Salah
Mr. Medhat Salah Mr. Medhat Salah غير متواجد حالياً
نجم العطاء

Mr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نوسه مهدى مشاهدة المشاركة
ياجماعه انا جالى حقوق انتظام بنها وعملت اغتراب لعين شمس بس وانا بعمله ظهرلى انه تم تحويلى ولما بدخل عشان اشوف بلاقى نفسى لسه بنها هو كده ف حاجه غلط ف الى انا عملته ولالما النتيجه تظهر
انتظري يوم الاثنين القادم ظهور نتجية التحويلات وبالتوفيق ان شاء الله

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة no.comment مشاهدة المشاركة
بعد اذنك يا استاذ مدحت علشان انا مش عارف اوصلك خلاص ولا عن طريق الياهو ولا عن طريق التلفون ممكن اعرف من حضرتك وترد على من فضلك هوو انا جايب 77.5 وى علمى رياضة فهل ممكن ادخل تجارة انتساب فى اى جامعة على العلم انى جالى خدمة اجتماعية اسوان هل ممكن احول تحويل ورقى فى اى جامعة وى ممكن يتقبل ولا اية نظام التحويل الورقى ممكن الافادة وهل اختبار قدرات سياحة وفنادق لسة موجود ولا اية !! ارجوو الرد بلييييييييز!!!! وياريت اى معلومة عن التحويل الورقى دة

تم الاجابه علي الاميل ( الياهو )
قديم 15-09-2012, 11:52 AM
karokoko karokoko غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

karokoko is on a distinguished road

لو سمحت انا جالى معهد فنى تجارى الاسكندريه

وحولت لتربيه رياضيه كفر الشيخ

وهى مش فى الموقع الجغرافى بتاعى

هو ممكن يقبلونى هناك وانا عملت القدرات خلاص

ارجوا الرد

؟
قديم 15-09-2012, 01:50 PM
shmss shmss غير متواجد حالياً
عضو جديد

shmss is on a distinguished road

يا استاذ مدحت ارجو الرد بسرعة لو سمحت هو اللي عملين تقليل اغتراب من الكليات الفريدة هل ده هيتقبل ولا لازم اكون جايب الحد الادني لهندسة بور سعيد عشان التحويل يتقبل وانا مقدمتش في منوف لا مدينة ولا كلية ومستني نتيجة التحويل بس لو احنا كنا جيبين الحد الادني كنا دخلناها من الاول ولا روحنا منوف خالص
قديم 15-09-2012, 09:23 PM
نجم العطاء

Mr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond reputeMr. Medhat Salah has a reputation beyond repute

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shmss مشاهدة المشاركة
يا استاذ مدحت ارجو الرد بسرعة لو سمحت هو اللي عملين تقليل اغتراب من الكليات الفريدة هل ده هيتقبل ولا لازم اكون جايب الحد الادني لهندسة بور سعيد عشان التحويل يتقبل وانا مقدمتش في منوف لا مدينة ولا كلية ومستني نتيجة التحويل بس لو احنا كنا جيبين الحد الادني كنا دخلناها من الاول ولا روحنا منوف خالص

الكليات الفريده تعامل معامله الكليات المناظره يعني لا يمنع من تقليل اغتراب حتي لو اعلي بدرجات بسيطه
قديم 15-09-2012, 10:16 PM
shmss shmss غير متواجد حالياً
عضو جديد

shmss is on a distinguished road

اه تمام يعني انا دلوقتي جايب 386.5 ومحول لهندسة واخدة من 392 كده هيتقبل ولا ايه ؟
قديم 16-09-2012, 01:29 AM
mmm94 mmm94 غير متواجد حالياً
عضو جديد

mmm94 is on a distinguished road

استاذ مدحت انا بعت لحضرتك رساله على الياهو ارجو الرد وشكرا
قديم 16-09-2012, 03:03 PM
foxman2010 foxman2010 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

foxman2010 is on a distinguished road

Mr. Medhat Salah تم ارسال المشكلة ع الياهو!
قديم 17-09-2012, 07:34 PM
Abo Mo7sen Abo Mo7sen غير متواجد حالياً
عضو جديد

Abo Mo7sen is on a distinguished road

استاذ مدحت هي نتيجه التحويل أمتي ,, انا جاتلي تجارة انتساب سوهاج ,, و عملت تقليل اغتراب علي حلوان ,, ومقدمتش في حاجة لحد دلوقتي ,, اعمل ايه ؟؟!!!!!
قديم 17-09-2012, 08:52 PM
نجم العطاء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo mo7sen مشاهدة المشاركة
استاذ مدحت هي نتيجه التحويل أمتي ,, انا جاتلي تجارة انتساب سوهاج ,, و عملت تقليل اغتراب علي حلوان ,, ومقدمتش في حاجة لحد دلوقتي ,, اعمل ايه ؟؟!!!!!

غدا الثلاثاء واذا لم يحدث اي عقبات فستكون يوم الاربعاء
قديم 18-09-2012, 01:23 AM
makvila makvila غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

makvila is on a distinguished road

تحويلات الكليات الفريدة امتى لو سمحتوا؟؟؟؟
قديم 18-09-2012, 09:46 AM
temtem04 temtem04 غير متواجد حالياً
عضو جديد

temtem04 is on a distinguished road

يا جماعة انا جت لى كلية دار العلوم فى الفيوم و دخلت على موقع التنسيق و عملت تقليل الاغتراب علشان اتحول على جامعة القاهرة بس لحد دلوقتى نتيجة تقليل الاغتراب مظهرتش و بيتهيقلى انها كانت هتظهر انهارده , ياريت يا جماعة لو حد يعرف معاد معين او رابط لموقع على النتيجة يقولى لان انا قاعد على اعصابى مش عارف انا هنا ولا هنا و لسة مقدمتش فى ولا واحدة منهم , ياريت يا جماعة تردوا عليا بسرعة ضرورى جدا جدا جدا
قديم 18-09-2012, 11:50 PM
نوسه مهدى نوسه مهدى غير متواجد حالياً
عضو جديد

نوسه مهدى is on a distinguished road

ياجماعه بيقولى انها فتحت بس لسه ماتحولتش بردوا وبطاقه الترشيح بتاعتى لسه بتاريخ 9/9
قديم 19-09-2012, 01:43 AM
No.CommenT No.CommenT غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

No.CommenT is on a distinguished road

ممكن يا استاذ مدحت بعد اذنك ترد على بسرعة بس علشان حرام هضيع كدة لحد دلوقتى مش قدمت حاجة خالص وى شكل السنة هتضيع على الفاضى وى مش حلق حاجة خلاص عوز اعرف
انا عمل تحويل لى كلية سياحة وفنادق بعين حلون هى واخدة من 60 فى المية وى انا جايب 77.5 ومع ذلك نتيجة التنسيق زى ماهى مش اتغيرت جالى خدمة اجتماعية وى انا كونت محول لى سياحة وفنادق اية النظام فى اية فى حاجة غلط كدة ولا اية علشان اعرف اعمل اية ارجووو الرد بسرعة
قديم 20-09-2012, 12:15 AM
mr305 mr305 غير متواجد حالياً
عضو جديد

mr305 is on a distinguished road

انا في كلية التخطيط العمراني القاهرة و مجموعي 386 و كنت عاوز احول هندسة اسيوط مع العلم انها بتقبل من 387.5 و انا من اسيوط فكنت عاوز اعرف ينفع ولا لا ؟؟؟
قديم 20-09-2012, 02:24 AM
No.CommenT No.CommenT غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

No.CommenT is on a distinguished road

انا جالى خدمة اجتماعية اسوان وى بعدين حولت فى نتيجة التحويل مش جالى اى حاجة خلاص مش عارف لية حولت سياحة وفنادق مش جاتت فى نتيجة التحويل وى فضلت زى ما هى وى دلوقتى اختبارات سياحة وفنادق خلاص قفلت مش عارف هعمل اية قولت احول وى اكتب فى التجيل الجديد دة معهد فنى صناعى الصحافة او المطرية مش نازل اصلان المعهد فى التسجيل اية الحل بسرعة ارجووو الرد

العلامات المرجعية