اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > كليات المجموعة الرياضية > كليات الهندسة

قديم 13-09-2009, 12:37 AM
الصورة الرمزية عاشق الشعر
عاشق الشعر عاشق الشعر غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

عاشق الشعر is on a distinguished road

ماشى يا عمدة وانت طيب يا عم الكبير وعلى العموم انا اصلا مش زعلان من حاجة وياريت فعلا نبقى اخوات دايما وعلى طول وسلامى لكل الناس وانشاء الله استنوا منى كل جديد وياريت ياجماعة نقدر نركز مجهوداتنا على المناهج الدراسية لانى فعلا شايفها مش سهلة وعلى العموم ربنا معانا كلنا وياريت كمان لو حد ناوى يشترك فى اى نشاط بردوه يقول علشان اعرف لو معايا حد فى النشاط الثقافى وكل عام
وكل اعضاء الرابطة بلا استثناء بخير وسعادة
اخوكم فى الله محمود صادق

قديم 13-09-2009, 02:04 AM
الصورة الرمزية titto19991
titto19991 titto19991 غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

titto19991 is on a distinguished road
Icon113 مجرد راي

انا شايف ان الرابطة دلوقت خلاص بقيت ملهاش لازمة لان الي بيخوش يا اما يقرا الجديد او يسجل شكر مع احترامي للجميع و البعض استغلها لاهوائه و كل واحد عارف نفسه يا ريت النشاط يعود او ننتظر لبعد الدراسة لان مظنش ان حد عنده جديد و بعتذر لو مضمون الرسالة عدائي
قديم 13-09-2009, 02:41 AM
الصورة الرمزية eng_emy
eng_emy eng_emy غير متواجد حالياً
عضو خبير

eng_emy is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة titto19991 مشاهدة المشاركة
انا شايف ان الرابطة دلوقت خلاص بقيت ملهاش لازمة لان الي بيخوش يا اما يقرا الجديد او يسجل شكر مع احترامي للجميع و البعض استغلها لاهوائه و كل واحد عارف نفسه يا ريت النشاط يعود او ننتظر لبعد الدراسة لان مظنش ان حد عنده جديد و بعتذر لو مضمون الرسالة عدائي
ليه بس كدة يا بشمهندس
ليه الرابطة بقى ملهاش لازمة
ده احنا كتبنا كل حاجة عن الكلية وعن الاقسام والمواد والدكاترة
كل ده وملهاش لازمة
ده احنا الحمدلله اكتر رابطة محققة نجاح من الروابط اللى موجودة
ومحققة اكتر مشاهدات ومشاركات
وبعدين ما فى اعضاء جديدة انضموا
ولازم بيقروا وبيشكروا ونرد عليهم
على الاقل منحسسهمش انهم فى صحرا
وان فى تفاعل ما بينا
واذا كنا خلصنا كلام عن الكلية
فكتبنا كلام ازاى يعنى نذاكر وكدة
لان ده الاساس برضه
يعنى برضه لما خلصنا كلام عنها مسكتناش
وايه حكاية ان كل واحد استغلها لاهوائه دى
ده احنا كلنا مع بعض
واكتر من اخوات
ويهمنا نفس المصلحة والفايدة
ولو لينا اهواء فيها او عاوزين غرض من وراها
مكنتش نجحت كدة
صح ولا ايه

ربنايسترومنتفضحش
قديم 13-09-2009, 02:41 AM
الصورة الرمزية abdelrahmanblacktiger10
abdelrahmanblacktiger10 abdelrahmanblacktiger10 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

abdelrahmanblacktiger10 is on a distinguished road

اقتباس:
ارجو انه ما يكونش حصل سوء فهم يا بشمهندس تيتو والحمد لله الرابطة ماشية بخير وكله عشرة على عشرة واحنا مش شايفين حاجة غلط بتحصل
واعمل حسابك ان الدراسة ما بدأتش وما تقليبش الدنيا جد كده
قديم 13-09-2009, 02:52 AM
الصورة الرمزية emadtoto10
emadtoto10 emadtoto10 غير متواجد حالياً
عضو نشيط

emadtoto10 is on a distinguished road

اقتباس:

لو الرابطة يا بشمهندس تيتو مش عجباك يبقى احنا شغلنا كله غلط وكمان احب اقولك لما الدراسة تبدأ اكيد كل ده حايتغير بس انت بقى ممكن تكشف الناس اللى بتستغل الرابطة دى لاهوائها علشان نعرفهم ولا انت ايه شكلك مفكر الرابطة كلها اهواء فى اهواء لحد ما حانطير مع الريح وعيب بجد اللى انت عملته ده انت مش غريب وبعدين مش حاقولك اكتر من براحتك بس انا شايف انك المفروض لو شايف حاجة غلط تقول عليها وتقول مين اللى بيعمل الغلط ده علشان يعرف هو غلط فى ايه واحنا كلنا مسعدين اننا نحاسب الانسان الغلطنا مهما كان مين سلااااااااااام ( انا قولتها كلمة دايما الحاجة الناجحة يطلع اللى عاوز يبوظها سلاااااااااام لانكم جعلتونى مجرما بحق وحقيقى )
قديم 13-09-2009, 02:58 AM
eng_hoda eng_hoda غير متواجد حالياً
عضو جديد

eng_hoda is on a distinguished road

انا عندى سؤال ل( pinky kitty) الادوات الى انتى جبتيها دىب300 جنيه كلها ضروريات ولا فيه حاجات ملهاش لازمة بس الرد بسرعة ياريت
قديم 13-09-2009, 02:58 AM
عضو نشيط

افتراضي نسيبها ونمشى ايه رأيك

تحب يا تيتو الرابطة ونمشى صح

بس انا مستحيل امشى لانى هنا لاقيت اهلى واصحابى واخواتى وكمان احنا حاسين اننا اسرة واحدة وكل واحد بيدور على مصلحة التانى مش مصلحته وبس وكمان عمر ما حد فينا من ساعة ما جينا الرابطة حاس اننا مش اسرة واحدة حتى الناس الجداد ما عملوش زييك واتمنى انك كل كلمة تقولها تكون عارف حسابها وايه اللى حايجرى بعديها سلااااااااااااااام
قديم 13-09-2009, 03:00 AM
عضو نشيط

اقتباس:
انا عندى سؤال ل( pinky kitty) الادوات الى انتى جبتيها دىب300 جنيه كلها ضروريات ولا فيه حاجات ملهاش لازمة بس الرد بسرعة ياريت

على فكرة يا حودة مش لازم تجيب الحاجت قبل الدراسة علشان فيه معرض جوة الكلية وكمان فيه حاجات مش حانحتاجها الترم الاول فخليها لما نشوف بعض ونتفق حانجيب ايه ومش حانجيب ايه اوكى وانا رديت علشان كلنا واحد هنا سلااااااااااااااام
قديم 13-09-2009, 03:12 AM
eng_hoda eng_hoda غير متواجد حالياً
عضو جديد

eng_hoda is on a distinguished road

انا عمرى ما هسيب الرابطة حتى لو هيطير فيها رقاب :abdoog8:كل عضو المفروض يؤكد انتمائه للرابطة حالا
قديم 13-09-2009, 03:31 AM
الصورة الرمزية pinkykitty
pinkykitty pinkykitty غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

pinkykitty is on a distinguished road
Angry

[quote=titto19991;1593781]انا شايف ان الرابطة دلوقت خلاص بقيت ملهاش لازمة
دلوقتي الرابطة بقى ما لهاش لزمة انا مش عايزه اقولك طالما انت شايف كده براحتك وانت حر بس ما ينفعش عارف ليه اننا المفروض اننا بنتعامل مع بعض على اننا ااخوات واسرة واحدة والمفروض ان جملة زي ديه ماتطلعش منك انت يعني حتى كان ممكن تقولها بأسلوب افضل من كده يعني مثلا قول الربطة ضعفت نامت مش ما لهاش لزمة لان هي ليه لزمة ولزمة كبيرة كمان
لان الي بيخوش يا اما يقرا الجديد او يسجل شكر مع احترامي للجميع
ما طبيعي اننا لازم نقرا الجديد ونرد على اي استفسار واصلا الرابطة ديه لازم تكبر وتكبر علشان كده لازم ناس جديدة تسجل معانا واحنا بنرحب باي حد جديد وبنعتبره واحد من الاسرة بتاعتنا
و البعض استغلها لاهوائه و كل واحد عارف نفسه
انا بقى الجملة ديه مش فاهماها يعني ايه البعض استغلها لأهوائه وايه اصلا الاهواء اللي ممكن تكون موجودة من ورا حاجة زي موضوعنا ده لكن وطبعا كل واحد عارف نفسه و الحمد لله كلنا عارفين اننا محترمين وبنتعامل مع بعض زي الاخوات ويا ريت زي ما قال عماد اللي انت بتقول عليه انه بيستغل الرابطة لأهواءه تقول عليه بدل ما تزعل حد منك
يا ريت النشاط يعود او ننتظر لبعد الدراسة لان مظنش ان حد عنده جديد
احنا حنفضل موجودين في الرابطة قبل الدراسة وبعد الدراسة حتى لو ما فيش حاجة جديدة وعلى فكرة فعلا احنا ما بقيناش عارفين نعمل ايه جديد لاننا عملنا حاجات كتييييييييييييير ما افتكرش ان في حد زينا عملها والموضوع بتاعنا اعلى نسبة مشاهدات وردود في الموضوعات بتاعة الروابط وتقدر تتأكد

و بعتذر لو مضمون الرسالة عدائي
بعد كل ده بتعتذر بجد مش عارفة اقولك ايه اكتر من اللي قلته واكتر من اللي البشمهندسين قالوه

[/quote
قديم 13-09-2009, 03:34 AM
الصورة الرمزية pinkykitty
pinkykitty pinkykitty غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

pinkykitty is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_hoda مشاهدة المشاركة
لأ كلها ضروريات وعلى فكرة ممكن تشتريها بعد ما تدخل الكلية زي ما عماد قال يعني كده كده مش حنحتاجها اول ما ندخل
قديم 13-09-2009, 03:57 AM
الصورة الرمزية eng_efatma
eng_efatma eng_efatma غير متواجد حالياً
عضو نشيط

eng_efatma is on a distinguished road

اقتباس:
اولا يا بشمهندس انا باؤيد الكلام اللى قالوة البشمهندسين ايمى وعبد الرحمن وعماد

وبعدين احنا يا بشمهندس كلنا فى الرابطة لازم نساعد بعض واحنا لو فرضنا ان فى حاجة غلط بتحصل زى ماحضرتك شايف(وده مش صح طبعا)
المفروض انك متهاجمش كدة وتقول ان الرابطة مبقاش فيها حاجة والرابطة مبقاش ليها لازمة ولعلمك احنا كلنا بنشتغل وبندور على موضوعات وبنحاول نعمل حاجة جديدة وان شاء الله هنلاقى والمفروض اننا نتعاون مع بعض ولو الرابطة نامت زى مابتقول ودة مش صح بردو حاول تفكر معانا ازاى نصحيها ومتكتفيش انك تعارض وعلى فكرة كل حاجة فى اولها صعبة ومحتاجة مجهود وصدقنى يا بشمهندس الرابطة دى فى يوم من الايام هتبقى حاجة كبيرة جدا
قديم 13-09-2009, 04:09 AM
eng_jojo eng_jojo غير متواجد حالياً
عضو جديد

eng_jojo is on a distinguished road

ya gma3a pls 7ad y2olly natyget el ta7weel el waraky zaharet walla lessa darouuryyyyyyyyyyyyy
قديم 13-09-2009, 04:26 AM
الصورة الرمزية eng_efatma
eng_efatma eng_efatma غير متواجد حالياً
عضو نشيط

eng_efatma is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_jojo مشاهدة المشاركة
ya gma3a pls 7ad y2olly natyget el ta7weel el waraky zaharet walla lessa darouuryyyyyyyyyyyyy
جوجو بالله عليكى اكتبى عربى عشان الناس تفهم احسن ايمى مستحلفالك وعايزة تجيب الفنكة من عماد وتدخلك اودة الفران خلى بالك من نفسك
قديم 13-09-2009, 06:49 AM
الصورة الرمزية EnG.BeLaL
EnG.BeLaL EnG.BeLaL غير متواجد حالياً
عضو قدوة

EnG.BeLaL is an unknown quantity at this point

اقتباس:
يا عم تيتو انت مستعجل على رزقك ليه لسه الدراسة مبدأتش

العلامات المرجعية