اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية الطب البشرى

قديم 14-10-2011, 12:12 AM
real madrid cf real madrid cf غير متواجد حالياً
طالب جامعي
(طب بشري جامعة عين شمس)

real madrid cf is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mohamed Taha مشاهدة المشاركة
والله يا شباب أنا مش عارف أقولكم ايه صراحة

كلام مش موجود في القاموس

جزاكم الله خيراً والله ووفقكم الله في الطب ان شاء الله تستفيدوا منه عملياً و تبقوا أطباء ممتازين وباذن الله مشهورين

دمتم بخير وربنا يحميكم
walahy ya taha fkrtne bma2sati knt hatrmi f asnan lola satr rabak knt 402 w gale nsf drga b3d maknt y2st w krht nfsi w b3den b2et 402.5 galy trshe7 asnan w galy nsf tani b3d a3adat tazalom el ahya2 w gali el kahera tb b 403 w lsa hagherha 3ala el profile ana dlw2te badrs hnak w gali trshe7 bas lsa asmy magash lhm harb el sef da la tnsa walahy ana msh 3arf at5el el ma2sah wana f asnan knt ha3esh gahim awl snten 3eat w akt2ab w fashl

قديم 06-11-2011, 06:21 AM
الصورة الرمزية د/نداء الجنة المصرية
د/نداء الجنة المصرية د/نداء الجنة المصرية غير متواجد حالياً
عضو متواصل

د/نداء الجنة المصرية is on a distinguished road

انا شايفة ان كل الناس افكارها متقاربة يعنى كله ليه ميول معينه وفى ناس اختارت ميولها وناس لا قولوا الحمد لله ان ليكم ميول اصلا انا بقى فى تالته ثانوى ودخلت علوم بس عشان مجموعى عالى وانا اصلا مش عاجبنى الكليات كلها لانى زمان كنت عايزه ادخل هندسة بترول وماكنتش اعرف ان مافيهاش بنات او سياسه واقتصاد وماكنتش اعرف انها من الادبى وكده كده ماتنفعنيش بس بجد المواد اللى بندرسها فى الثانوى مالهاش اى علاقة بالكلية ولا تحدد اللى يستحق كلية معينه يعنى مثلا الاحياء فيها اجزاء ممله جدا ومالهاش علاقة بدراسة الطب بس على العموم انا قربت احبب نفسى فى الطب بما انى ماعنديش ميول تانيه ربنا يستر بقى وادخله ادعوالى بقى
قديم 17-11-2011, 08:09 AM
real madrid cf real madrid cf غير متواجد حالياً
طالب جامعي
(طب بشري جامعة عين شمس)

real madrid cf is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سارة ماكس مشاهدة المشاركة
انا شايفة ان كل الناس افكارها متقاربة يعنى كله ليه ميول معينه وفى ناس اختارت ميولها وناس لا قولوا الحمد لله ان ليكم ميول اصلا انا بقى فى تالته ثانوى ودخلت علوم بس عشان مجموعى عالى وانا اصلا مش عاجبنى الكليات كلها لانى زمان كنت عايزه ادخل هندسة بترول وماكنتش اعرف ان مافيهاش بنات او سياسه واقتصاد وماكنتش اعرف انها من الادبى وكده كده ماتنفعنيش بس بجد المواد اللى بندرسها فى الثانوى مالهاش اى علاقة بالكلية ولا تحدد اللى يستحق كلية معينه يعنى مثلا الاحياء فيها اجزاء ممله جدا ومالهاش علاقة بدراسة الطب بس على العموم انا قربت احبب نفسى فى الطب بما انى ماعنديش ميول تانيه ربنا يستر بقى وادخله ادعوالى بقى
rbna ywf2k ya dr sara isA tb2e doctora shatra w t7be el tb
قديم 04-12-2011, 09:32 PM
عضو متواصل

يارب وربنا يعينا على مذاكرة تجارب الفيزيا
قديم 09-12-2011, 08:19 AM
طالب ثالثة طالب ثالثة غير متواجد حالياً
عضو جديد

طالب ثالثة is on a distinguished road

طب ياجماعة انا فى ثالثة ثانوى احياء وجايب.96% احياء اعمل اية
قديم 17-01-2012, 04:12 PM
عضو متواصل

[QUOTE=طالب ثالثة;4152339][b]طب ياجماعة انا فى ثالثة ثانوى احياء وجايب.96% احياء اعمل اية[/b

ولااى حاجه الاالمذاكره والدرجة دى شيلها من دماغك وممكن تعلى اكتر عننا وعن غيرنا فى السنة دى وحتى لو ماعلتش وكنت ذاكرت تاكد ان ربنا كتبلك الخير فى حاجة تانية تكون افضل ليك وحاول تنجح فيها مع انى برضه مرعوبة السنه دى ومش عارفة اذاكررغم انى جايبة مجموع كويس الحمدلله فانت قدامك فرصة تعلى عننا ولومازيدتش يبقى خير برضه اهم حاجة تادى واجبك
قديم 14-04-2012, 01:40 PM
the future ghost the future ghost غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

the future ghost is on a distinguished road

جزاك الله خيراااااااااا

العلامات المرجعية