اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > معلمي مصر > منتدى معلمى التربية والتعليم

منتدى معلمى التربية والتعليم ملتقى معلمى التعليم العام

قديم 29-08-2011, 01:04 PM
محمد فيثاغورس محمد فيثاغورس غير متواجد حالياً
عضو لامع

محمد فيثاغورس is on a distinguished road

صاحب هذا الموضوع مستفز يعنى انت عايز الناس تتزل ولا اهيه وتشوف الارف اللى قبلهم شفوهه امال الثورة قامت ليه ولا انت عايز الناس تقوم تانى بثورة محافظ الغربية من الناس المحترمة وكان ماسك الشرقية ومن اصحاب اتخاذ القرار واخذ قرار فى مشكلة تغيير المسمى الوظيفى بس الظاهر ان انت زعلانه ان واحد صاحبك اتعماله عقد شكللك حقود والله العظيم انا تبع الناس اللى هتعين بالقرار 244فى الدقهلية ودى كلمة حق بقوله عيب عيب عليك نفسنا نشوف الناس مبسوطة وتتعين كلها يا اخى وامال لو رجعو التكليف هتقول ايه به على رئيس الوزراء

قديم 29-08-2011, 01:09 PM
حسن الاستاذ حسن الاستاذ غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

حسن الاستاذ is on a distinguished road

ياستى حراااااااااااااااااااااااااااااام عليكي لما تكونى مدرسة واحنا طالع عنينا ب 100 جنيه ولما ربنا يفرجها علينا اللى زيي مدرس ينهش في ويحاول يبوظ علي فرحتى اتقوا ربنا بدل مانخاف على بعض ونحاول نساعد بعض .... القرار طلع فى الغربية يبفي لازم يطلع فى المحافظات الباقية ونحاول نساعد بعض ............ وفى النهاية عاوز أسأل حضرتك سؤال
احنا كده حننقبض كااااااااااااااااااااااااااام " شكلنا كده حنخش على 900 ولا 800 " انت زعلانه اننا ناخد مرتب كويس والله لو وصلوا ل 1000 مابيعملوا حاجه

عنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوانك " ياريت كلنا نقف ضد القرار ده بتاع المحافظ اللى مبيفهمش حاجه "

طيب ماتقفوا الأول لحقوقكم ودوروا عليها زى ماعملنا بالظبط ولا انتم شاطرين فى الحقد والغل بس
قديم 29-08-2011, 01:21 PM
خلف حلمي خلف حلمي غير متواجد حالياً
عضو قدير

خلف حلمي is on a distinguished road

الف الف شكر ربنا يعوضك وكل سنة وحضرتك طيب

العلامات المرجعية