اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإداري > أرشيف المنتدى

أرشيف المنتدى هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 04-11-2009, 12:02 AM
مستر خالد غباشى مستر خالد غباشى غير متواجد حالياً
مشرف عام لأقسام الأزهر الشريف

مستر خالد غباشى is a jewel in the rough

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة apido مشاهدة المشاركة
السلام عليكم

انا اشتريت كتاب انجلش لفرز englis lovers الكتاب اللى معمول ليه دعايه فى المنتدى , بصراحة و الله انا بفكر اخرج من الدرس و اذاكر فى البيت لوحدى , و الله الكتاب جميل و رائع جدا جدا جدا , انا معايا الجزء الاول , والكتاب فيه اليونت مقسمة الى جزئين جزء فيه الجرامر و شرح بطريقة تفوق الوصف , يعنى كل قاعدة عليها ملحوظات هامة جدا فى اساتذة و الله م بتقولها ف الدرس و على كل حتة يشرحها اسئلة زى اللى جت قبل كده فى السنين اللى فاتت رى رايت و زى اللى هتيجى السنة دى ان شاء الله فيند زا ميستيك و بعد الجزء تدريبا شاملة و بعدين الجزء التانى فيه درس القراءة و فى صورة سين و جيم زى السنين اللى فاتت و طبعا تدريبات على الجزء و فيها اسئلة تشوز زى اللى هتيجى السنة دى على القراءة و بعدين اختبار شامل و طبعا فى ملحق جميل جزء اول عشان اسئلة المهارات السيتويشن و السبيكرز و الترجمة و طبعا القصة جاية بطريقة جميلة مش فى اى كتاب و الله العظيم هسيبهلكم مفأجاة , و الله كتاب يستحق كل الشكر و التقدير له و للاستاذ حمادة صبرة , شكرا مع تحياتى

معك كل الحق الكتاب رائع جداااااااااااااااااااااااااا جدااااااااااااااااااااااانا من اشد المعجبين بمستر حمادة وطريقة عرضة بجد الكتاب مفيد للكل

العلامات المرجعية