اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > القسم الإدارى > أرشيف المنتدي

أرشيف المنتدي هنا نقل الموضوعات المكررة والروابط التى لا تعمل

أدوات الموضوع ابحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-10-2008, 07:02 PM
الصورة الرمزية biob
biob biob غير متواجد حالياً
عضو قدوة

biob is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دنيا الاحلام مشاهدة المشاركة
*انت لو على الشات تفضل تكلم بنت ولا تكلم ولد؟(السؤال لكلا الجنسين)انا طبعا افضل اكلام بنات ومش اى بنات يكونوا محترمين
*لو استنسخوا واحد منك والنسخه دى طلبت 10 جنيه منك هتديهالها ولا لآ؟ (وانت عارف ان ده يبقى انت)اولا الاستنساخ حرام وبعدين اتنين منى لا مينفعش
*لو كنت قاعد مع اصحابك وفجأه واحد فيهم عمل عليك نكته بايخه علشان يضحكوا وضحكوا عليك هتتنرفز ولا هتعديها؟لو اصحابى دول بحبهم اوى واقرب اصحاب لية عادى ههازر معهم لكن لو حد تانى مش هرد هاسيبهم هما يحسوا بنفسهم
*لو مامتك سألتك مين احسن واحده شفتها بتطبخ هتقولها مين؟طبعا ماما وفى بردة اختى
*(كل واحد دايما يقول انا اهلى ربونى ) هى التربيه دى فى وجهه نظرك اكل وشرب ونوم ولا ان الاب والام يقعدوا كل يوم ساعه مع اولادهم علشان يعرفوهم الصح من الغلط؟(مع ذكر انت اى نوع من الحالتين)انا مش مع الحالتين بس التربية ان الاب والام يعلموا اولادهم على الفضيله وحب الله ومش شرط يقعدو معهم لا من خلال الموقف الحياتية
شكرا يا دنيا على مرورك
انتى ليه مش عامله مواضيع فى المنتدى صحيح؟
قديم 02-07-2008, 08:46 PM
الصورة الرمزية Travel
Travel Travel غير متواجد حالياً
عضو قدوة

Travel is on a distinguished road

السلام عليكم :
ازيك biob
عجبتنى اسئلتك بس انت ملقتش لون ميبنش غير كده
المرة الجاية ابقى اكتب باللون الابيض علشان يبقى اوضح اكتر

هذا لمجرد تعريف بقيه الاعضاء بشخصيتك
*انت لو على الشات تفضل تكلم بنت ولا تكلم ولد؟(السؤال لكلا الجنسين)
لو على انه يكون جميع الموجودين بيتكلموا معانا يبقى مش فارقة عادى بس يبقى فى حدود
اما غير كده بحب اكلم بنات بس مبديش ايميلى لحد اللى لو حسيت انها كويسة

*لو استنسخوا واحد منك والنسخه دى طلبت 10 جنيه منك هتديهالها ولا لآ؟ (وانت عارف ان ده يبقى انت)
لا مش هديلهم ولا مليم لو هم هيدونى فلوس يبقى موافقة
بجد هى حكاية الاستنساخ دى ممكن يكون ليها فايدة فى تنضيف الشقة ومساعدة ماما (هتشيل عنى كتيير اوى اوى) وممكن اختى المستنسخة تتكلم مع اى حد على انها انا وياعالم ممكن تعمل ايه؟؟؟

*لو كنت قاعد مع اصحابك وفجأه واحد فيهم عمل عليك نكته بايخه علشان يضحكوا وضحكوا عليك هتتنرفز ولا هتعديها؟
ممكن اعديها انما لو غلاسة اوى اوى ممكن احدف واحدة زيها عليها برضه

*لو مامتك سألتك مين احسن واحده شفتها بتطبخ هتقولها مين؟
هقولها طابعا انتى يا ست الكل (لاغم ان انا احسن منها فى عمل السمك الصينية بس امرى لله)

*(كل واحد دايما يقول انا اهلى ربونى ) هى التربيه دى فى وجهه نظرك اكل وشرب ونوم ولا ان الاب والام يقعدوا كل يوم ساعه مع اولادهم علشان يعرفوهم الصح من الغلط؟(مع ذكر انت اى نوع من الحالتين)
[/COLOR][/B][/CENTER][/QUOTE]
لا لا اكل ولا شرب ولا نوم حتى
مفيش الكلام ده لسبب انا النهاردة اول يوم اجازة عملت ايه؟
روقت الشقة كلها ونضفتها (عملت بلقمتى يعنى)
لا ساعات ترفيه وساعات كده
بس فعلا انا بيصعبوا عليا اوى لانهم بيتعبوا جدا مع اخواتى
ادعى لاخواتى ربنا يهديهم ويسمعوا الكلام

عجبتني كلمة من كلام الورق .. النور شرق من بين حروفها و برق حبيت أشيلها ف قلبي .. قالت حرام

ده أنا كل قلب دخلت فيه اتحرق
قديم 09-10-2008, 07:00 PM
الصورة الرمزية biob
عضو قدوة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة travel مشاهدة المشاركة
السلام عليكم :
ازيك biob
عجبتنى اسئلتك بس انت ملقتش لون ميبنش غير كده
المرة الجاية ابقى اكتب باللون الابيض علشان يبقى اوضح اكتر

لو على انه يكون جميع الموجودين بيتكلموا معانا يبقى مش فارقة عادى بس يبقى فى حدود
اما غير كده بحب اكلم بنات بس مبديش ايميلى لحد اللى لو حسيت انها كويسة

*لو استنسخوا واحد منك والنسخه دى طلبت 10 جنيه منك هتديهالها ولا لآ؟ (وانت عارف ان ده يبقى انت)
لا مش هديلهم ولا مليم لو هم هيدونى فلوس يبقى موافقة
بجد هى حكاية الاستنساخ دى ممكن يكون ليها فايدة فى تنضيف الشقة ومساعدة ماما (هتشيل عنى كتيير اوى اوى) وممكن اختى المستنسخة تتكلم مع اى حد على انها انا وياعالم ممكن تعمل ايه؟؟؟

*لو كنت قاعد مع اصحابك وفجأه واحد فيهم عمل عليك نكته بايخه علشان يضحكوا وضحكوا عليك هتتنرفز ولا هتعديها؟
ممكن اعديها انما لو غلاسة اوى اوى ممكن احدف واحدة زيها عليها برضه

هقولها طابعا انتى يا ست الكل (لاغم ان انا احسن منها فى عمل السمك الصينية بس امرى لله)

*(كل واحد دايما يقول انا اهلى ربونى ) هى التربيه دى فى وجهه نظرك اكل وشرب ونوم ولا ان الاب والام يقعدوا كل يوم ساعه مع اولادهم علشان يعرفوهم الصح من الغلط؟(مع ذكر انت اى نوع من الحالتين)
[/color][/b][/center]
لا لا اكل ولا شرب ولا نوم حتى
مفيش الكلام ده لسبب انا النهاردة اول يوم اجازة عملت ايه؟
روقت الشقة كلها ونضفتها (عملت بلقمتى يعنى)
لا ساعات ترفيه وساعات كده
بس فعلا انا بيصعبوا عليا اوى لانهم بيتعبوا جدا مع اخواتى
ادعى لاخواتى ربنا يهديهم ويسمعوا الكلام[/quote]
ابيض
عاوزانى اكتب بالابيض يا ترافيل
ما علينا
الله يرحم الاجازه اللى انتى بتتكلمى عنها دى يا شيخه
اااااااااااه
رجعتينا للذكريات بتاعه الاجازه
قديم 02-07-2008, 09:05 PM
الصورة الرمزية Dr.Nobel
Dr.Nobel Dr.Nobel غير متواجد حالياً
طالب جامعي

Dr.Nobel is an unknown quantity at this point

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة biob مشاهدة المشاركة
عليك اما انت تجيب عن كل هذه الاسئله بكل صدق وصراحه او عدم اجابه ولا سؤال

مش هتفرق بس اكلم حاجة محترم وعنده شخصية

لا مش هديله لا ده مش انا

هاعمل عليه انا كمان نكتة بايخة بس مش هتنرفز

اصلا لازم اكل امي يبقي احسن اكل دقته في حياتي

هو طبعا الاتنين بس المهم
اني لما احب افضفض واتكلم الاقي حد عايز يسمع ويكون عايز مصلحتي ويكون عايز يشوفني احسن منه

...............
قديم 09-10-2008, 06:56 PM
الصورة الرمزية biob
عضو قدوة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Nobel مشاهدة المشاركة
[/color][/size]
...............
لالالالالا يا دكتر
انا بعارضك بصراحه
مش شرط اكل الام يبقى احسن اكل
وبعدين ايه يا راجل التوقيعات دى
انت بتاكل بايدك الشمال ولا ايه؟
قديم 02-07-2008, 09:30 PM
الصورة الرمزية dr_shosho_2009
dr_shosho_2009 dr_shosho_2009 غير متواجد حالياً
طالبة جامعية( صيدلة طنطا)

dr_shosho_2009 is on a distinguished road

موضوع جميل واناهجاوب بصراحة
اولا انا مش بحب الشات فى كل الحالات ومش بدخله كتير لكن لما بدخله بكلم اصحابى البنات اللى انا اعرفهم
لانى بنت ومش بسهولة اعرف ان الولد اللى هكلمه صادق
ثانيا انا لا اؤمن الاستنساخ
ثالثا اناشايفة ان الموقف الثالث بيحصلى كتير وانا دايما بعديه سواء كان نكتة او غيره
لان لو احنا اصدقاء بجد لازم نعدى لبعض كتير
رابعا طبعا هقول ماما لان انا شايفة ان ماما بتطبخ كويس جدا
وانا مبكلش من ايد حد تانى غير قليل
خامسا انا صراحة متعودة على ان بابا وماما بيعدوا معانا من ضغرنا حتى فى المذاكرة وانا شايفة ان علاقة الوالدين
بالابناء لازم تكون اقوى علاقة فى حياتهم لانهم اقرب الناس لنا
قديم 09-10-2008, 06:54 PM
الصورة الرمزية biob
عضو قدوة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شوشوة مشاهدة المشاركة
موضوع جميل واناهجاوب بصراحة
اولا انا مش بحب الشات فى كل الحالات ومش بدخله كتير لكن لما بدخله بكلم اصحابى البنات اللى انا اعرفهم
لانى بنت ومش بسهولة اعرف ان الولد اللى هكلمه صادق
ثانيا انا لا اؤمن الاستنساخ
ثالثا اناشايفة ان الموقف الثالث بيحصلى كتير وانا دايما بعديه سواء كان نكتة او غيره
لان لو احنا اصدقاء بجد لازم نعدى لبعض كتير
رابعا طبعا هقول ماما لان انا شايفة ان ماما بتطبخ كويس جدا
وانا مبكلش من ايد حد تانى غير قليل
خامسا انا صراحة متعودة على ان بابا وماما بيعدوا معانا من ضغرنا حتى فى المذاكرة وانا شايفة ان علاقة الوالدين
بالابناء لازم تكون اقوى علاقة فى حياتهم لانهم اقرب الناس لنا
شكرا يا شوشو على صراحتك
بس انا مش بسال عن رايك فى الاستنساخ لو تلاحظى
احنا بنفترض مش اكتر
قديم 02-07-2008, 10:13 PM
الصورة الرمزية فاعــ خير ــل
فاعــ خير ــل فاعــ خير ــل غير متواجد حالياً
عضو متواصل

فاعــ خير ــل is on a distinguished road

اقتباس:
عليك اما انت تجيب عن كل هذه الاسئله بكل صدق وصراحه او عدم اجابه ولا سؤال
اوك

* انا والله في موضوع الشات ده دخلت عليه من زمان وكونت صداقات كتير قوي من الجنسين ودلوقتي معنتش بدخل عليه خالص علشان اخت هدفي اللي هو الصداقه

* لا مش هديهالو علشان انا لا اؤمن بالاستنساخ يبقا ده اكيد حرامي او شحات

*لا هعديها علشان انت قلت بين صحابك وقلت نكته يبقا اكيد انا واخد عليهم وواخدين عليا ودي هزار مش جد

* ماما ياربي على طبيخها اومال انا طلعلي كرش من شوية هههههه ماما دي فظيعه بجد مش مجاملات بس انا احيانا اقلها فاكرة يا ماما الاكلة الفلانيه اللي احنا اكلناها عند فلانه دي كانت تحفه كده يعني واللي بتعرف تطبخ زي ماما واحسن شوية تيته مامت مامتي

* التربية حياه سلوكيات يومية بنفذها في البداية رغم انفي لكن لما اكبر اتاكد انها صح وانا كنت غلط فبكررها واتعود عليها ... بص هو السبب في الواليدن لو هما مش ماشيين على اسس قيمة وتربوية نموذجيه اكيد اولادهم هيطلاعو مش متربيين وانا( الحالة التالته) اللي انا لسه قايلها

يااااااااه الاسئله خلصت مرسي ليك قوي ومنتظريين باقي مواضيعك القيمة
قديم 09-10-2008, 06:51 PM
الصورة الرمزية biob
عضو قدوة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق القلم مشاهدة المشاركة
اوك

* انا والله في موضوع الشات ده دخلت عليه من زمان وكونت صداقات كتير قوي من الجنسين ودلوقتي معنتش بدخل عليه خالص علشان اخت هدفي اللي هو الصداقه

* لا مش هديهالو علشان انا لا اؤمن بالاستنساخ يبقا ده اكيد حرامي او شحات

*لا هعديها علشان انت قلت بين صحابك وقلت نكته يبقا اكيد انا واخد عليهم وواخدين عليا ودي هزار مش جد

* ماما ياربي على طبيخها اومال انا طلعلي كرش من شوية هههههه ماما دي فظيعه بجد مش مجاملات بس انا احيانا اقلها فاكرة يا ماما الاكلة الفلانيه اللي احنا اكلناها عند فلانه دي كانت تحفه كده يعني واللي بتعرف تطبخ زي ماما واحسن شوية تيته مامت مامتي

* التربية حياه سلوكيات يومية بنفذها في البداية رغم انفي لكن لما اكبر اتاكد انها صح وانا كنت غلط فبكررها واتعود عليها ... بص هو السبب في الواليدن لو هما مش ماشيين على اسس قيمة وتربوية نموذجيه اكيد اولادهم هيطلاعو مش متربيين وانا( الحالة التالته) اللي انا لسه قايلها

يااااااااه الاسئله خلصت مرسي ليك قوي ومنتظريين باقي مواضيعك القيمة
ايه ده يا راجل
كل ده كلام عن اكل مامتك
انا هبتدى اشك انك فعلا بكرش
قديم 02-07-2008, 10:32 PM
الصورة الرمزية COoL HEaRT
COoL HEaRT COoL HEaRT غير متواجد حالياً
نجم العطاء

COoL HEaRT has a little shameless behaviour in the past

اقبل مأبدا مش جايلى احساس انه كله صادق بالنسبه لموضوع الشات ده!! انتوا لو معترضين عليه فعلا عاملين ايميلات ليه؟؟
وفيه ووجه نظر بتقول انا مش بكلم غير بعض البنات المحترمين مثلا دى حاجه ممتازه ان الواحد يختار الكويس ..بس انتى ايه اللى عرفك انها بنت ؟؟ ممكن حد بيستعبط

بالنسبه للأسئله انا هجاوب كالاتى:
السؤال الاول : انا بدخل شات بس معظم اللى بكلمهم انا عارفاهم بس لو دخلت انا بفضل اكلم اللى انا عارفاهم عندى ايميلات كتير
ناس مش عارفاهم مش ليا كلام كتير معاهم...عشان كده اول سؤال ملوش اجابه محدده بالنسبه للولاد اللى بكلمهم مهم قرايبى ايه المشكله؟؟

السؤال بتاع الاستنساخ:اكيد هسلف نفسي لانى اكيد هرجع الفلوس

السؤال الثالث:بالنسبه للنكت انا هعديها وده بيعتمد ع الشخصيه اللى بتقول لو شخصيه مستفزه اساسا هرد بس بطريقه غير مباشره
عشان تعرف انها غلطت لو واحده صحبتى فعادى

السؤال الرابع :لو ماما سألتنى هقولها عمتى لان دى فعلا الحقيقه اكل ماما حلو بس انا بحب اكل عمتى

السؤال الاخير :التربيه عمرها ماكانت اكل ولا شرب كلنا عارفين كده التربيه هى ازاى انا الاب والام يعلموا ولادهم اخلاق كويسه تفيدهم فى حياتهم
قديم 09-10-2008, 06:47 PM
الصورة الرمزية biob
عضو قدوة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنوته اهلاويه مشاهدة المشاركة
اقبل مأبدا مش جايلى احساس انه كله صادق بالنسبه لموضوع الشات ده!! انتوا لو معترضين عليه فعلا عاملين ايميلات ليه؟؟
وفيه ووجه نظر بتقول انا مش بكلم غير بعض البنات المحترمين مثلا دى حاجه ممتازه ان الواحد يختار الكويس ..بس انتى ايه اللى عرفك انها بنت ؟؟ ممكن حد بيستعبط

بالنسبه للأسئله انا هجاوب كالاتى:
السؤال الاول : انا بدخل شات بس معظم اللى بكلمهم انا عارفاهم بس لو دخلت انا بفضل اكلم اللى انا عارفاهم عندى ايميلات كتير
ناس مش عارفاهم مش ليا كلام كتير معاهم...عشان كده اول سؤال ملوش اجابه محدده بالنسبه للولاد اللى بكلمهم مهم قرايبى ايه المشكله؟؟

السؤال بتاع الاستنساخ:اكيد هسلف نفسي لانى اكيد هرجع الفلوس

السؤال الثالث:بالنسبه للنكت انا هعديها وده بيعتمد ع الشخصيه اللى بتقول لو شخصيه مستفزه اساسا هرد بس بطريقه غير مباشره
عشان تعرف انها غلطت لو واحده صحبتى فعادى

السؤال الرابع :لو ماما سألتنى هقولها عمتى لان دى فعلا الحقيقه اكل ماما حلو بس انا بحب اكل عمتى

السؤال الاخير :التربيه عمرها ماكانت اكل ولا شرب كلنا عارفين كده التربيه هى ازاى انا الاب والام يعلموا ولادهم اخلاق كويسه تفيدهم فى حياتهم
شكرا يا بنوته على رايك
خصوصا رايك فى موضوع الشات ده
قديم 02-07-2008, 11:01 PM
الصورة الرمزية biob
عضو قدوة

اولا يا جماعه انا بشكركم على صراحتكم فى الاجابه على الاسئله اللى حطيتها دى انا بصراحه كان هدفى ان كل واحد يبقى صريح مع نفسه وانا احاول اقول لكل واحد وجهه نظرى فيه من طريقه اجاباتى للاسئله
لكن بصراحه انا ما توقعتش ان عدد كبير يشاركوا فى الموضوع ده ويجاوبوا وانا ارجوا انكم تسامحونى على انى مش هقدر اخاطب كل واحد لواحده وهعلق على اللى كتبتوه بطريقه عامه
-فى موضوع الشات:
انا بحيى جدا (البنوته الاهلاويه)فى رأيها لما انت شايف انت الشات حرام بتعمل ايميل ليه اصلا
وبعدين يا جماعه كل جنس بيحاول يتقرب من الجنس الاخر لكن فى المجتمع بتاعنا صعب انك تتقربله بصوره مباشره علشان كده بنختار الطريقه الغير مباشره اللى هيه الشات
*والاخوه الشباب اللى داخلين على الشات يكلموا شباب زيهم انا عاوز اقولهم انت ما زهقتش من اصحابك اللى فى المدرسه عاوز تصاحب صبيان كمان على النت
8و نفس الكلام للبنات برده

فى موضوع الاستنساخ: انا ملاحظ بصوره عامه ان كله بيقول انه حرام حرام حرام يا اخوانا انا ما بسألكوش هو حرام ولا حلال انا بس كل غرضى انى اعرف انت ترضى تدى لنفسك فلوس على اعتبار ان نفسك هو اقرب حد ليك علشان تعرف اذا كنت بخيل ولا لا وشكرا ل(البنوته الاهلاويه) لانها جاوبت اجابه طبيعيه يا هديله يا مش هديله

ووفى موضوع النكت من صديقك:
انا بصراحه كتبت كده علشان اعرف مدى قرب كل الناس من اصحابها وتقبلهم للى بيقولوه منهم وبصراحه السؤال كشف عن الشخصيات بوضوح فيهم اللى بيسامح وفيهم اللى بياخد حقه وبيقولوا عله قلبوا اسود

وفى موضوع احسن اكل انا بشكر كل الاعضاء اللى اعترفوا بان امهاتهم مش احسن ناس بتطبخ لان الحقيقه المره ان اكل امك يا سيد انت ويا هانم انتى مش احسن اكل ولا حاجه ولو مش مصدقنى ابقى لف على البيوت اكتر من كده

وفى الموضوع بتاع التربيه انا بصراحه بعترف ان مفيش حد بيمسك ابنه كل يوم ساعتين ويقعد يربى فيه فعلا الموضوع بيجى من غير كلام وهى مش اكل ولا شرب
قديم 02-07-2008, 11:13 PM
الصورة الرمزية فاعــ خير ــل
فاعــ خير ــل فاعــ خير ــل غير متواجد حالياً
عضو متواصل

فاعــ خير ــل is on a distinguished road

اقتباس:
اولا يا جماعه انا بشكركم على صراحتكم فى الاجابه على الاسئله اللى حطيتها دى انا بصراحه كان هدفى ان كل واحد يبقى صريح مع نفسه وانا احاول اقول لكل واحد وجهه نظرى فيه من طريقه اجاباتى للاسئله
لكن بصراحه انا ما توقعتش ان عدد كبير يشاركوا فى الموضوع ده ويجاوبوا وانا ارجوا انكم تسامحونى على انى مش هقدر اخاطب كل واحد لواحده وهعلق على اللى كتبتوه بطريقه عامه
-فى موضوع الشات:
انا بحيى جدا (البنوته الاهلاويه)فى رأيها لما انت شايف انت الشات حرام بتعمل ايميل ليه اصلا
وبعدين يا جماعه كل جنس بيحاول يتقرب من الجنس الاخر لكن فى المجتمع بتاعنا صعب انك تتقربله بصوره مباشره علشان كده بنختار الطريقه الغير مباشره اللى هيه الشات
*والاخوه الشباب اللى داخلين على الشات يكلموا شباب زيهم انا عاوز اقولهم انت ما زهقتش من اصحابك اللى فى المدرسه عاوز تصاحب صبيان كمان على النت

فى موضوع الاستنساخ: انا ملاحظ بصوره عامه ان كله بيقول انه حرام حرام حرام يا اخوانا انا ما بسألكوش هو حرام ولا حلال انا بس كل غرضى انى اعرف انت ترضى تدى لنفسك فلوس على اعتبار ان نفسك هو اقرب حد ليك علشان تعرف اذا كنت بخيل ولا لا وشكرا ل(البنوته الاهلاويه) لانها جاوبت اجابه طبيعيه يا هديله يا مش هديله

انا بصراحه كتبت كده علشان اعرف مدى قرب كل الناس من اصحابها وتقبلهم للى بيقولوه منهم وبصراحه السؤال كشف عن الشخصيات بوضوح فيهم اللى بيسامح وفيهم اللى بياخد حقه وبيقولوا عله قلبوا اسود

وفى موضوع احسن اكل انا بشكر كل الاعضاء اللى اعترفوا بان امهاتهم مش احسن ناس بتطبخ لان الحقيقه المره ان اكل امك يا سيد انت ويا هانم انتى مش احسن اكل ولا حاجه ولو مش مصدقنى ابقى لف على البيوت اكتر من كده

وفى الموضوع بتاع التربيه انا بصراحه بعترف ان مفيش حد بيمسك ابنه كل يوم ساعتين ويقعد يربى فيه فعلا الموضوع بيجى من غير كلام وهى مش اكل ولا شرب

وجهة نظرك ....
قديم 03-07-2008, 05:36 PM
abosaid abosaid غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

abosaid is on a distinguished road

اقتباس:
-فى موضوع الشات:

هو الواحد بيعمل ايميل علشان الشات ولا الايميلات اخترعت علشان الشات يعني ملكش حد قريبك بره مصر وبتكلمه علي الايميل ومعني كده انك عامل ايميل علشان الشات لعلمك مره كنت مع واحد صاحبي فتح الشات لقيت فيه كلام مقرف جدا وناس بتشتم في الرسول والصحابه وبتهزء الاسلام وقبل كده قريت موضوع عن واحد كفر بسبب الشات ناس مسحيين لعبوا بدماغه وخلوه يكفر وبعد ده كله بتقول الشات ؟_ده نموذج من الاف النماذج _
يعني لو ليك اخت ودخلت الشات هتقولها انتي مزهقتيش من اصحابك في المدرسه روحي كلمي ولاد؟
لا لبسؤال بتاع الاستنساخ سؤال غبي ولو علشان تعرف ان كان بخيل او كريم في حاجات تانيه تعرفك , مثلا قول لقت فقير في حتتك او قول لقيت واحد زميلك يتيم هتديه ولا لا في طريقه للسؤال مدخلش الدين في الحاجات دي وخلي اسألتك واضحه وبعيده عن الشبهات.
سؤال النكت مش علشان القرب من الناس لان دي مساله كرامه واحنا عندا لو الواحد اتهزأ واتجرحت كرامته هتروح هبته بين اصحابه وبين الناس وساعتها مش هيكون في فرق بينه وبين الحيوان
قديم 15-08-2008, 01:33 PM
الصورة الرمزية bosy .. mostafa
bosy .. mostafa bosy .. mostafa غير متواجد حالياً
طالبة جامعية ( كلية السن )

bosy .. mostafa is an unknown quantity at this point

بسم الله الرحمن الرحيم
انا مش شاركت في الموضوع ده .. الجزء الأولاني
يلا ارخم عليك بقى << ناطه له في كل موضوع كده .. ده انتي رخمه صحيح :D

بفضل اكلم بنات ..

مش هديلها .. هو انا لاقيه آكل

هتنرفز لإني بجد بتضايق من اللي بيسخر مني ده , لإن السخريه حرام اصلاً

مين ازاي؟؟ مش فاهمه
قصدك من اللي في التلفزيون , كلهم مش بيعرفوا
انما من العيله
فهي احسن واحده .. بجد ما شاء الله أكلها حلو اوي

التربيه ان الأب و الأم يقعدوا مع ولادهم و أنا من النوع ده الحمد لله

=
شكراً و تقبل رخامتي اقصد مروري المتواااضع
انا عارفه إنك زهقت مني عشان بطلع لك في كل موضوع كده

العلامات المرجعية