اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الجامعات المصرية > المجموعة العلمية > كلية الطب البشرى

قديم 25-07-2013, 11:48 AM
medoash medoash غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

medoash is on a distinguished road

انا ارسلت لحضرتك رسالة على fb بخصوص هذا الموضوع .. ان شاء الله تفيدك

قديم 05-08-2013, 11:04 PM
احمد السيد يوسف القاضي احمد السيد يوسف القاضي غير متواجد حالياً
عضو جديد

احمد السيد يوسف القاضي is on a distinguished road

ههههههه شوفتى اسنان اسكندريه حدها الادنى 403 والبشرى اسكندريه 403.5

الاسنان خدت 51 طالب بس وباقى الطلبه اللى جايبين 405 و405.5 وعايزين اسنان راحوا طنطا

مبروووووووووك دفعه تاريخيه وشاطره
قديم 29-01-2014, 05:01 PM
الصورة الرمزية يا الهي
يا الهي يا الهي غير متواجد حالياً
عضو ممتاز

يا الهي is on a distinguished road

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asma semo مشاهدة المشاركة
السلااام عليكم ورحمه الله وبركااااااااااااااااااته الاول بس كده وكل سنه وانتم طيبييين يارب وكماااان مبروووك لكل بتوع الثاانويه العاامه
نيجى بقي للموضووع ........... اكييييد الجواااب باين من عنوااانه
حييييييرة كل طالب وطالبه ثاانويه عامه بعد ظهووور النتيجه
اكييييييييييييد نفس الموضوووع بيتكرر كل سنه بس بجدددد انا نفسي استفييد من خبرة النااس اللى اكبر منى ف الموضووع ده عشاااااااااان انا اكتششففت بعد كل عناء الثاانويه انى كنت بذاكر عشاان مجموع مش عشان كليه!!!!
ودلوقتى الحمدلله وصلت لمجمووع كووييس وجبت 99.75 % بس لحد دلوقتى مش محدده اي كليه وكل اما اقوول على اي كليه لاااااااازم ولااابد حد ييجى يطلعلى فيها القطط الفطسااانه ( بقييت بحس ان الحكاايه دى بقت وااجب وطنى على كل وااحد عشان يكرهنى ف الكليه وخلاص )
ومنااااش عارفه ادخل ايييه وكل الكلاام اللى اتوجهلى يتلخص ف الكلمتيين دول
اوعى تدخلى طب دى سبع سنييين درااسه هاتتفحتى فيهم مذااكرة وزيهم عشان الماجستيير وبعدين تبدئي تكونى نفسك على سن التلااتين ( هااار ابييييض )
اوعى تدخلى اسنااان دى مصااريفها كتييير وهاتتحايلي وتتذللي للناس وانتى ف الكليه عشان تعمليلهم اطقمه على حسااابك وكليه مقرفه وطول النهااار واقفه على رجليكى وف النهاايه كماان كتب ومذاكرة زى الكلياات التانيه( وانا اييه عليا الله الغنى )
اوعى تدخلى صيدلللله اصلك هاتمققي عنيكى وتذاااكرى من نااار ف حجاات مانتيش فاهماها اصلا وف النهاايه يافرحتى هاتطلعى بيااعه دوا ( قول والله العظيم؟؟ )
طب دلوقتى اعمل اييييييه انا يعنى اقعد ف البيييت انا مثلا؟؟؟؟؟؟؟ ولا اخدها من قصيرها وادخل سنتيين معهد خدمه اجتمااعيه ؟؟؟؟ هههههههههههههههه

بالله عليكم يااجماعه افييدونى يعنى م الاخر حااولو تحببونى ف اي كليه عشاان انا بجد محبطه ومااليييش ميول نحو اي كليه ( انا اصلا دخوولى علمى علووم كانت غلطه كان نفسي اوووووووى اكون رياضه واطلع مهندسه بتروول بس والدتى مرضتش )

والمهم دلوووووقتى بقي انا عاوزة نااااس م الكلياات التلااته تعرفنى نظاام الدرااسه ف كل كليه واييه اكتر حاجه دلوقتى مستقبلها مضموون علما انى بنت وعلى راي ماما (حببتى ماما دى والله ههههههه ) البنت ف النهااايه اخرها لبيتها ولعيااالها يعنى مش عااايزة ادخل كليه تاخد منى كل وقتى مستقبليا ويكون كل ده على حسااب بيتى وتربيه عياالى ( والله من كتر مابيقولو كده حاسه انى هعنس اصلا ههههههههههههههههههه )
خاااااصه ان ماما تعرف دكاااترة ستاااات شخصيا ووالدتى مدرسه بتقولى ان داايما اللى والدتهم دكتوورة بيكونو ملخبطيين ف نفسهم ووالدتهم مش بتهتم بيهم فبيخيبو دراسيا !!!!!!!!!!!!!! دى حكااايه عامه ولا دول ممكن يكونو حاجه خااصه كده وخلاااص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وانا اسفه جدا على الاطاااله بس بجد انا عااايزة نااس تكلمنى من (قلب الحدث) !!!!!!!!!!!!!! ويقولولى رايهم اييه ف الكليه بتاعتهم وانا اي كليه ف التلاته هتكوون اسكندريه ان شاء الله فياااريت اللى يعرف حاجه يفيدنى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه

انتي بسم الله ما شاء الله 99،8 ومحبطة

والله ما عارفة اقولك ايه ومش عارفة سبب ضحكي ايه

تعرفي انا لو منك كنت دخلت الكلية اللي نفسي فيها ومسمعتش ﻻي كلام حواليا مهما كان من مين

وبعدين الحل بسيط صلاة استخارة

مش واضح من بروفايلك دخلتي ايه انما بالتوفيق ان شاء الله ايا كانت الكلية
قديم 01-06-2014, 04:51 PM
الاولى ان شاء الله الاولى ان شاء الله غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

الاولى ان شاء الله is on a distinguished road

ادخلى طب او صيدلة

ولو مش حابه طب عليكى بصيدله

كلية جميله جداااا
قديم 03-07-2014, 11:22 PM
الاولى ان شاء الله الاولى ان شاء الله غير متواجد حالياً
عضو مجتهد