اهلا وسهلا بك فى بوابة الثانوية العامة ... سجل الان

العودة   بوابة الثانوية العامة المصرية > الركن الإجتماعى > اجتماعيات طالب

اجتماعيات طالب قسم خاص بالطلاب للتعارف و تبادل المعارف و الحلول للمشكلات التعليمية

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 05-05-2008, 05:22 PM
الصورة الرمزية محمد فري دوم
محمد فري دوم محمد فري دوم غير متواجد حالياً
عضو مجتهد

محمد فري دوم is on a distinguished road
Icon111 انت لسة مادخلتش؟ ادخل وشوف اللي بيحصل في الدنيا,,

بسم الله الرحمن الرحيم
والله الواحد بيحاول يحل ويشارك في حلول مشاكل الاعضاء وكل الناس بس فعلا زي ما بيقولوا باب النجار مخلع
الواحد مملوء علي اخرة بالمشاكل زي ما بيقولوا مشاكله ومشاكل غيرة لو سمحتم شاركوني في الرد وحاولي تتطلوعني من اللي انا فيه.... معلش طولت عليكم في المقدمة بس والله نفسي انكلم وافضفض مع حد بس للاسف فيش حد عارفين ليه ؟؟ علشان الحد ده اللي انا نت بفضفض معاه وهو اللي عارف كل اسراري سافر وسابني وهي دي المشكلة ,,, اخويا عزيز عليا جدا اللي يشوفنا يقول اننا العمر اللي بينا صغير لكنه اكبر مني ب 9 سنين انا عندي 17 وهو 25 وماشي في ال 26 ربنا يديلو طول العمر يارب قولوا امين سافر وانا في تانية كنت كل ما اعد اذاكر افتكره وافضل اعيط ومذاكرشي لما حد جه الامتحان وجبت مجموع وحش جدااااااااااااااا بس قلت الحمد لله وهو اتصل بيا وقالي انه زعلان مني جدا وشجعني وكده والسنة ديه تعبت بس انا حاسس اني ربنا هايكرمني ان شاء الله بس المشكلة بتاعت السنه ديه جالي حاة غريبة جدا انا معايا مفاتيح كتير في الميدالية بتاعتي مفاتيح الشقة والعمارة والعربية وكدة وشوية مفاتيح والله معرفشي بتاعت ايه بس المشكلة انا بكسر المفاتيح ب بوقي ودروسي منها اتكسر بس برده مافيش فايدة ممكن تقولولي ايه هو الحل ومعلش طولت عليكيم محمد سيد

آخر تعديل بواسطة محمد فري دوم ، 05-05-2008 الساعة 08:30 PM سبب آخر: مسح الميل

العلامات المرجعية